لوازم خانگی

کدام جارو شارژی انتخاب بهتری است؟ معرفی ۴ مدل باکیفیت در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

خانه داری یکی از مشاغل بسیار وقت گیر محسوب می‌شود چرا که ساعت کاری ندارد و انسان به طور دائم در حال فعالیت است. این فعالیت ها به هنگام داشتن فرزند، دوچندان می شوند. کودکان بازی کردن را دوست دارند و مفهوم بازی را در آن میبینند که آزادانه اسباب بازی ها، مواد خوراکی و.. را به اطراف خود پخش کنند و از این کار لذت ببرند.

این اتفاق چندین بار در روز می افتد و می توان برای تمیز کردن و جمع کردن یک بخش از فرش یا خانه، از جاروبرقی بزرگ استفاده کرد و آن حجم سنگین را مدام در خانه جا به جا کرد. بهترین کار، داشتن یک جاروشارژی جمع و جور در خانه است زیرا با داشتن وزن سبک و حجم کم، قادر است آشغال های اطراف کودکتان، خرده نان های ریخته شده ی روی زمین را جمع کند.

علاوه بر تمامی این موارد، آشپزخانه یکی از اصلی ترین مکان های خانه است که به طور مداوم کثیف می‌شود چرا که به هنگام آماده سازی غذا، هر چند دقیقه یک بار، بخشی از مواد غذایی روی‌ کابینت یا اطراف گاز ریخته می شود. شما با داشتن یک جارو شارژی پرقدرت می‌توانید زمان نظافت خانه خود را به نصف برسانید.

همچنین هنگام کثیف شدن داخل ماشین نیز، این محصول می تواند از هزینه های گزاف و مکرری که برای کارواش پرداخت میکنید، جلوگیری کند.

در ادامه شما را با چهار محصول آشنا خواهیم کرد و قابلیت های آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جاروشارژی بوش مدل BHN14090

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • وزن کم
  • مکش بالا
  • دارای سری اضافی
  • نگهداری شارژ تا ۱۵ دقیقه
  • فیلتر جداشونده و قابل شستشو

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

همواره به هنگام خرید، ابتدا طراحی های هوشمندانه ی بوش به چشم می‌آید و به علت دوام بالا، معمولا جز انتخاب های اصلی ماست. این محصول دارای بدنه ی پلاستیکی است که این امر سبب وزن بسیار پایین این جارو شده است.

جاروشارژی بوش با وزن حدود یک کیلوگرم و‌مکش بالا قادر است بین دوازده تا پانزده دقیقه بدون توقف کار کند و به هنگام کم شدن شارژ، این امر در مکش جارو تاثیری نگذارد.

برای شارژ کردن این جارو شارژی باید حدود ده تا دوازده ساعت آن را در مخزن شارژر قرار دهید. روی این محصول چراغ نشانگر شارژ تعبیه شده و شما به هنگام شارژ شدن و یا تمام شدن شارژ جارو، متوجه این امر خواهید شد. جارو شارژی بوش به همراه یک سری اضافی به شما عرضه می شود که به وسیله ی آن، می توانید نقاطی که جارو کشیدن آن ها سخت است را تمیز کنید.

ضمنا، با دارا بودن فیلتر جدا شونده و قابل شستشو، گرد و‌غبار از سایر آشغال های جمع شده جدا می شود و‌ موجب طول‌ عمر دستگاه می شود.

جاروشارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • نگهداری شارژ طولانی
  • وزن کم
  • دارای دو سری اضافی
  • مکش بالا
  • دارای تنظیم سرعت
  • فیلتر جدا شونده و قابل شستشو

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

شیائومی برند نام آشنا و قدرتمند چینی است که اخیرا در عرضه ی تمامی محصولات برقی توانسته بالاترین میزان رضایت از مردم را دریافت کند. در حال حاضر برند شیائومی در حال رقابت با بزرگترین و قدیمی ترین ابرکمپانی های تولید لوازم برقی است و در این عرصه بسیار سربلند و پیشرو واقع شده است. جارو شارژی شیائومی نیز یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که در ادامه به قابلیت های آن اشاره خواهیم کرد.

وزن این محصول کمتر از یک‌ کیلوگرم یعنی حدود نیم کیلو است که به علت وزن پایین، استفاده ی آن بسیار راحت می‌باشد. این دستگاه علاوه بر وزن پایین، دارای مخزن بسیار جادار و مکش قدرتمندی است و به علت باتری قوی، قادر است تا نیم ساعت بدون وقفه کار کند و در حالت پرسرعت نیز قادر است تا ۹ دقیقه بدون توقف و بدون کم شدن مکش، جارو کند.

شارژ این دستگاه از طریق کابل USB که بر روی این محصول ارائه شده، انجام می گردد. همچنین، با داشتن دو سری اضافی میتواند لای درز های صندلی و نقاط دور از دسترس را راحت تر تمیز کند. قدرت مکش این محصول قابل تنظیم است و‌ می‌توانید بسته به استفاده ی خود سرعت آن را بالا یا پایین ببرید.

جارو شارژی شیائومی دارای دو فیلتر مجزاست که فیلتر فلزی برای آشغال های درشت، و‌ فیلتر‌دوم برای خاک و گرد و‌غبار طراحی شده است و تمامی این اجزا قابل جدا شدن و قابل تخلیه هستند.

جاروشارژی بلک اند دکر مدل PV1420

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • کیفیت بالا
  • دارای یک سری اضافی
  • فیلتر جداشونده و قابل شستشو
  • مکش بالا
  • وزن کم

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • صدای زیاد

بلک اند دکر یک شرکت آمریکایی است که کار تولید ابزار الکترونیکی و لوازم جانبی، لوازم خانگی و سخت افزار را برعهده‌ دارد و از سال ۱۹۱۰ شروع به فعالیت کرده است. این محصول با متریال بسیار عالی ساخته شده و می‌تواند تا چندین سال به خوبی به شما خدمت کند.

جارو شارژی بلک اند دکر با داشتن یک سری اضافی و قابلیت تاشو بودن، می‌تواند نقاطی را که دسترسی به آنها دشوار است را به راحتی تمیز کند. صدای این دستگاه به نسبت سایر جاروشارژی ها، قدری زیاد است اما موتور بسیار قوی‌ و‌ مکش فوق العاده ی آن باعث می شود این ویژگی چندان آزار دهنده نباشد.

وزن این محصول حدود یک کیلوگرم و بخش مخزن و فیلتر کاملا قابل جدا شدن و قابل شستشو هستند. برای شارژ کردن این‌ دستگاه کافیست آن را در مخزن شارژر قرار دهید، پس از حدود پنج ساعت، جارو کاملا شارژ شده و‌ می‌تواند بین ده تا دوازده دقیقه جارو کند. سپس، به هنگام کم شدن شارژ، از طریق چراغ روی بدنه، به شما اطلاع می‌دهد که‌ دوباره آن را شارژ کنید.

جاروشارژی سایا مدل HVC-414

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط‌ قوت

  • دارای یک سری اضافی
  • فیلتر جداشونده و قابل شستشو
  • قیمت‌ مناسب

نقاط ضعف

  • وزن بالا
  • مکش‌ معمولی

سایا یکی از برندهای ایرانی زیر مجموعه شرکت‌ پارس خزر می باشد که محصولات آن بسیار باکیفیت و عمری هستند. این‌ محصول نیز همانند دیگر محصولات پارس خزر می‌تواند به خوبی به نیازهای شما پاسخ دهد‌.

مکش این دستگاه نرمال است و‌ نباید از آن انتظار‌ جمع آوری گرد و غبار را داشت. اما با توجه به قیمت بسیار مناسب و‌ کیفیت آن ارزش خریدن را دارد.

این جارو با یک سری‌ اضافه به شما عرضه می‌شود که برای جارو کشیدن درزها و مناطق ظریف و گوشه و‌ کناری که جارو کردن آن ها سخت است، مناسب است.
مخزن و‌ فیلتر این محصول‌ نیز قابل تفکیک و‌ شستشو است.

وزن جارو شارژی سایا حدود دو کیلوگرم است و‌ نسبت بقیه مدل هایی که ذکر کردیم، از وزن بالاتری برخوردار است. توانایی نگهداری شارژ این جارو نیز بین ده تا دوازده دقیقه به طور‌ مداوم است و برای شارژ کردن کافیست مخزن شارژر را به برق وصل کرده و جارو را در آن قرار دهید.

جمع بندی

برای انتخاب نهایی ممکن است معیارها و‌اولویت های هرکسی متفاوت باشد اما میان این چهار محصول که معرفی شد تمامی آنها از کیفیت و‌ دوام لازم برخوردارند.
برای خرید یک جاروشارژی پرقدرت با مکش بسیار بالا، بهترین انتخاب موجود میان این چهار کالا، جارو شارژی بلک‌‌ دکر است چرا که مکش آن بسیار قوی و‌‌ دارای کیفیت بالا و‌ طراحی بسیار حرفه ای است پس مطمئنا هرگز از این انتخاب پشیمان‌ نخواهید شد.

انتخاب دوم مناسب افرادیست که علاوه بر قدرت مکش، مدت زمان نگهداری باتری نیز برایشان اهمیت دارد. ما به این دسته از خریداران جاروشارژی شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم چرا که قادر است تا نیم ساعت شارژ خود را نگه دارد و به علت حجم و سایز کوچک، قابلیت نگهداری در کوچکترین فضاها حتی در داشبورد خودرو را دارد.

مورد سوم مناسب افرادیست که به‌ دنبال یک کالای ارزان، با کیفیت و مناسب هستند. قطعا جاروشارژی سایا با توجه به قابلیت هایی که ذکر شد و همچنین قیمت‌ پایین آن، بهترین گزینه برای این دسته از افراد می‌باشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار