اخبار فناوریشیائومیموبایل

گوشی Poco C4 هفته آینده رونمایی خواهد شد

مدت زمان کوتاهی از جدا شدن پوکو به عنوان برند مستقل شیائومی می‌گذرد. این شرکت که بیشتر در هندوستان فعالیت دارد، بزودی از گوشی Poco C4 خود رونمایی خواهد کرد.

به تازگی در صفحه رسمی توییتر پوکو تصویر تیزری با نوشته C U soon منتشر شده که خبر از رونمایی محصول جدید در هفته آینده می‌دهد. البته در این نوشته U هم به چشم می‌خورد که همان You معنا شده، چون کمپانی پوکو هیچ سری گوشی با نام U ندارد.

با گذشت ۹ ماه از عرضه گوشی Poco C3، این اسمارتفون موفق به فروش ۲ میلیون واحد شد و حال قرار است شاهد رونمایی جانشین آن در آینده نزدیک باشیم. متاسفانه اطلاعاتی از گوشی Poco C4 در دست نیست و نمی‌دانیم پوکو چه سبک طراحی و مشخصات برای آن در نظر گرفته است.

گوشی Poco C4 در هفته آینده رونمایی خواهد شد

سال گذشته Poco C3 گوشی اقتصادی بود و از حداقل مشخصات بهره می‌برد. بنابراین جانشین آن هم چنین ویژگی خواهد داشت و بعید است ارتقا سخت افزاری موجب شود این گوشی از میان رده‌های گران قیمت باشد.

ناگفته نماند که پوکو سی 3 همان Redmi 9 است که در بازار هندوستان عرضه شد. بنابراین انتظار داریم پوکو سی 4 هم Redmi 10 اخیر باشد و جزئیات کافی در دست نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار