ایکس باکس

ایکس باکس سری ایکس و اس عناوین بهینه سازی شده بیشتری دریافت خواهند کرد

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد عناوین بیشتری از نسل پیش را برای کنسول نسل نهمی خود، بهینه سازی نماید.

بازسازی و بهبود عناوین نسل گذشته برای کنسول های جدید، برنامه همیشگی مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس بوده است. این بدان معناست که کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس بجز پشتیبانی از عناوین ایکس‌باکس، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان؛ در بعضی از بازی‌های بخصوص، بازسازی و بهبود گرافیکی برای کنسول‌ های نسل نهمی دریافت خواهند کرد که در نتیجه این اتفاق بازی‌های نسل پیش با فریم ریت و رزولویشن بیشتر بر روی این کنسول‌‌ها اجرا خواهند شد.

در چند ماهی که از عرضه این کنسول گذشته است، برخی عناوین در زمان عرضه کنسول بروزرسانی نسل جدید برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس دریافت نموده‌اند، اما آیا امسال نیز این بروزرسانی‌های عناوین نسل قبل برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد یا خیر؟

اقای جیسون رونالد (Jason Ronal) مدیر ارشد برنامه‌ریزی تیم ایکس‌باکس در پاسخ به این سوال که یکی از طرفداران در توییتر از ایشان پرسیده بودند گفتند:

بله

با توجه به پشتیبانی‌ خوبی که مایکروسافت تاکنون توانسته در عرضه بروزرسانی‌های گرافیکی عناوین نسل قبل انجام بدهد، می‌توان انتظار وقوع اتفاقات خوبی در خصوص این موضوع داشته باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار