هدست واقعیت مجازی

با هدست جدید TCL سینما را به خانه‌تان بیاورید

به خاطر ابعاد مناسب و نسبتا باریک این دستگاه، کاربری آن به محیط خانه محدود نمی‌شود و کاربر می‌تواند آن را به صورت روزمره و در قطار یا اتوبوس هم مورد استفاده قرار دهد. دو نمایشگر تعبیه شده در این عینک برای اینکه تجربه راحت و مناسبی برای کاربر به همراه داشته باشند به اندازه کافی مات طراحی شده‌اند اما حاشیه‌های آن‌ها نیمه شفاف است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا همزمان به محیط اطراف هم توجه کند.

TCL در غرفه خود نمونه اولیه‌ای از یک گوشی تاشو را هم به نمایش گذاشته که تا سال 2020 معرفی می‌شود. این گوشی 7.2 اینچی نمایشگر ثانویه در پنل خارجی خود ندارد اما با باز کردن کامل آن با یک نمایشگر 1536×2048 پیکسلی امولد رو به رو خواهید شد. TCL اعلام کرده که دستگاه در مقابل خم شدن تا 200 هزار بار مقاوم است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که این محصولات TCL چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد و این شرکت اعلام کرده که همچنان در حال بررسی راه‌هایی برای استفاده و نگهداری بهینه از نمایشگرهای تاشو است و مثلا استفاده از ساختار مربعی به جای ساختار مستطیلی هم در دست بررسی قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار