تبلتسامسونگ

بروزرسانی بعدی گلکسی تب S7 عملکرد قلم S Pen را بهبود می‌بخشد

شیوع ویروس کرونا نه تنها باعث افت فروش تبلت‌ها نشد بلکه میزان محبوبیت این دستگاه‌ها در جهان را در طی یک سال گذشته افزایش داد. در حالی که شرکت اپل با تولید آیپدهای قدرتمند، نوآورانه و چشم‌نواز خود، بازار تبلت‌ها را به سلطه‌ی خود درآورده است، شرکت سامسونگ نیز به لطف ساخت ترکیبی از تبلت‌های میان‌رده و بالارده و عرضه‌ی تبلت گلکسی تب S7 توانست تا در سال ۲۰۲۰ میلادی موفق ظاهر شود.

این شرکت غیرممکن را ممکن ساخت و اولین تبلت اندرویدی را که توان رقابت با یکه‌تاز این صنعت یعنی آیپد پرو را داشته باشد، روانه‌ی بازار کرد. تبلت‌های گلکسی تب S7 و +S7 سخت‌افزاری قوی را با سیستم‌عاملی روان، که سامسونگ با استفاده از رابط کاربری اختصاصی One UI ساخته، ترکیب کرده است.

این دو تبلت که به تازگی و قبل از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به رابط کاربری One UI 3.1 مجهز شده بودند، حالا یک به‌روزرسانی مهم دیگر را نیز دریافت می‌کنند. البته هنوز زمان عرضه One UI 4.0 که مبتنی بر نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ می‌باشد، نرسیده است اما آن دسته از افرادی که از قلم S Pen استفاده می‌کنند، حتماً نسبت به عرضه‌ی این به‌روزرسانی بسیار هیجان‌زده شده‌اند.

این قلم خوش‌ساخت و کاربردی به‌زودی ارتقا پیدا خواهد کرد و قابلیت تبدیل نوشته‌های شما به متن دیجیتال را به‌دست خواهد آورد. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از این قلم، آدرس URL وب‌سایت مورد نظرتان را بنویسید، ویدیوی موردنظر خود در یوتیوب را جستجو کنید و حتی بدون نیاز به تایپ کردن به پیام‌ها و ایمیل‌های خود پاسخ دهید.

قابلیت “قلم به متن” به برنامه‌ی Notes سامسونگ (به عنوان یک گزینه) که به صورت پیش‌فرض بر روی گلکسی تب S7 و +S7 نصب شده است، اضافه خواهد شد. این برنامه توانایی تشخیص تمامی نقطه‌گذاری‌ و فاصله‌گذاری‌ها را دارد و به‌وسیله‌ی آن از مشاهده‌ی تبدیل دست‌نوشته‌های خود به متن دیجیتال، احساس رضایت بیشتری خواهید داشت.

این ویژگی مهم به‌روزرسانی بعدی سامسونگ است و قرار است در اوایل اسفند (اواخر فوریه) به صورت OTA در اختیار کاربران قرار بگیرد. به جز قلم S Pen، تکنولوژی صدای تب S7 و +S7 نیز به سیستمی که در هدفون گلکسی بادز پرو استفاده شده است، ارتقا خواهد یافت.

این سیستم، صدای سوراند ۳۶۰ درجه را به همراه خواهد داشت که تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نهایت، قابلیت اسکن گرفتن از مدارک با استفاده از اپلیکیشن دوربین، به لطف این به‌روزرسانی نسبت به گذشته ساده‌تر خواهد شد. برای این کار کافیست روی گزینه “Attach” بزنید و از منوی بازشده، اسکن مدارک را انتخاب کنید.

اگر شما نیز صاحب این تبلت‌های قدرتمند نیستید، بد نیست بدانید که در حال حاضر سایت آمازون این محصولات را با تخفیف‌های ۸۰ و ۱۶۰ دلاری به‌ فروش می‌رساند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار