گجت ها

بهترین ساعت‌‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در چند سال اخیر گجت‌های پوشیدنی متنوعی به بازار عرضه شده است. ساعت‌های هوشمند یک از این گجت‌ها به شمار می‌روند که محبوبیت بسیاری نیز به دست‌ آورده‌اند. با پیشرفت تکنولوژی ساعت‌ها دیگر وسیله‌ای برای نشان دادن زمان نیستند و‌ می‌توانند استفاده‌های مفید بسیاری داشته باشند.

این دستگاه‌ها می‌توانند با سنسور‌هایی مانند سنسور ضربان قلب و جی‌پی‌اس اطلاعاتی درباره‌ی تناسب اندام به شما بدهند. یا با نشان دادن پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها به عنوان یک مکمل در کنار گوشی شما باشند. همچنین امکان نصب اپلیکیشن‌ بر روی ساعت‌های هوشمند از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصولات به شما می‌رود.

اگرچه‌ از گذشته زیبایی و ظاهر ساعت یکی از مهم‌ترین معیارهای خرید یک ساعت بوده ولی با ظهور ساعت‌های هوشمند معیارهای دیگری نیز افزوده شده است. سیستم‌عامل و پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف، شارژدهی باتری، نصب سیم کارت، اپلیکیشن‌ها و … می‌تواند از معیارهای خرید یک ساعت هوشمند باشد. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند دارید در ادامه مطلب بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار معرفی شده است. با ما همراه باشید.

بهترین برای دارندگان آیفون: ساعت هوشمند اپل واچ سری ۵

ساعت هوشمند اپل واچ سری 5

نقاط قوت:

  • صفحه‌نمایش همیشه روشن
  • طراحی زیبا و با کیفیت
  • سیستم‌عامل قدرتمند با اپلیکیشن‌های متنوع

نقاط ضعف:

  • عملکرد متوسط باتری
  • برای راه‌اندازی و استفاده از این ساعت به آیفون نیاز دارید.

اگرچه طراحی پنجمین نسل اپل واچ تغییری نکرده ولی این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی را به همراه خود آورده است که کاربران منتظر آن بودند. اپل واچ سرانجام از ویژگی همیشه روشن ماندن صفحه بهره‌مند شده است. پس دیگر لازم نیست تا با حرکت مچ دست آن را روشن کنید. هر وقت که بخواهید می‌توانید بدون هیچ حرکت اضافه‌ای زمان را مشاهده کنید. در این مدل همچین یک قطب نما اضافه شده تا تا موقعیت یابی به کمک این ساعت هوشمند دقیق‌تر باشد.

اگر چه جنس بدنه مدل پایه این ساعت از آلومینیوم ساخته شده است ولی اگر بخواهید دو نسخه‌ی تیتانیومی و سرامیکی نیز موجود هستند. البته در نظر داشته باشید که باید هزینه‌ای بیشتری برای آن بپردازید. اپل واچ سری ۵ یکی از بهترین گجت‌های سلامتی و ورزشی به حساب می‌آید. سنسور تشخیص ضربان قلب آن بسیار دقیق عمل می‌کند و GPS داخلی آن هم دقت بسیار زیادی دارد. ضدآب بودن باعث شده تا این ساعت برای شنا هم مناسب باشد. برای اپل واچ جدید ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. همچنین این ساعت تا ۱۸ ساعت می‌تواند شما را همراهی کند.

بهترین برای اندرویدی‌ها: ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

نقاط قوت:

  • وزن کم
  • طراحی زیبا
  • پشتیبانی از اینترنت LTE
  • دارا بودن الکتروکاردیوگرام

نقاط ضعف:

  • اپلیکیشن‌های محدود سیستم‌عامل تایزن

ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ یک گزینه مناسب برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی است. با توجه به طراحی اسپرت این ساعت امکان استفاده خانم‌ها و آقایان وجود دارد. صفحه‌نمایش این ساعت ۴۴ میلی‌متری اندازه‌ای ۱.۴ اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. ۴ گیگابایت فضای داخلی هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است. این میزان فضا برای نصب اپلیکیشن‌ها و پخش موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلکسی واچ اکتیو ۲ از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد. بدنه‌ای نقره‌ای رنگ که زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. البته این ساعت هوشمند در رنگ‌های صورتی و طلایی هم راهی بازار شده است. سامسونگ از سیستم‌عامل تایزن در این محصول استفاده کرده است. اگرچه عملکرد کلی ساعت تحت تاثیر قرار نگرفته است ولی تعداد اپلیکیشن‌های موجود برای این ساعت محدود شده است.ساعت هوشمند گلکسی واچ ۲ از گواهی IP68 بهره می‌برد و به همین دلیل در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این ساعت تا عمق ۵ متری هم در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد. باتری این دستگاه می‌تواند تا ۲ روز شما را همراهی کند.

بهترین برای تناسب اندام: ساعت هوشمند فیت بیت مدل VERSA 2

ساعت هوشمند فیت بیت مدل VERSA 2

نقاط قوت:

  • ویژگی ها و قابلیت های متنوع در زمینه سلامت و تندرستی
  • صفحه‌نمایش آمولد و قابلیت همیشه روشن ماندن صفحه
  • شارژدهی بالای باتری

نقاط ضعف:

  • کاهش یافتن میزان روشنایی صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی
  • استفاده چندانی از دستیار Alexa نمی‌شود.

شرکت فیت‌بیت با تمرکز بر روی تناسب اندام توانسته ساعتی کوچک‌، زیبا و مقرون به صرفه تولید کند. اگرچه شرکت فیت‌بیت از سیستم‌عامل مخصوص خودش برای این ساعت استفاده کرده ولی در اپلیکیشن‌های اختصاصی آن، تمرین‌های بسیار زیادی از دویدن و دوچرخه‌سواری گرفته تا تمرینات مربوط به کاهش وزن و کار در باشگاه قرار گرفته است.

ساعت فیت‌بیت VERSA 2 از یک صفحه‌نمایش آمولد با رزولوشن ۳۰۰ در ۳۰۰ بهره‌ می‌برد. قابلیت همیشه روشن ماندن صفحه به لطف صفحه‌نمایش آمولد ممکن شده است. به صورت کلی هنگامی که شما به ساعت نگاه نمیکنید به جای اینکه ساعت خاموش شود یک صفحه دیگر نمایش داده میشود که در آن ساعت و اطلاعات جزئی دیگری به نمایش گذاشته شده اند. ساعت ورسا ۲ ضد آب و عرق است و به گفته شرکت فیت بیت، این مدل با بند سیلیکونی تا ۵۰ متر زیر آب دوام می‌آورد. همچنین این ساعت تا ۶ روز می‌تواند شما را همراهی کند.

بهترین شارژدهی باتری: ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR

نقاط قوت:

  • باتری فوق‌العاده با شارژدهی ۲۴ روزه
  • صفحه نمایش اولد با قابلیت همیشه روشن ماندن
  • طراحی زیبا

نقاط ضعف:

  • رابط کاربری نامناسب

ویژگی متمایز کننده این ساعت از دیگر محصولات هم‌رده‌اش باتری فوق‌العاده آن است. این مدل می‌تواند با یک بار شارژ در حدود ۲۴ روز شما را همراهی کند که مقدار شگفت انگیزی به نظر می‌رسد. طراحی این ساعت نیز بسیار زیباست و حس خوبی را بر روی دست دارد. از دیگر ویژگی‌ها قابل ذکر این محصول ضد آب بودن آن تا عمق ۵۰ متری است. همچنین ۱۲ حالت ورزش مختلف نیز در نظر گرفته شده تا این ساعت برای تناسب اندام و ورزش هم مناسب باشد.

ساعت امیزفیت GTR مجهز به یک صفحه‌نمایش اولد است و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره می‌برد. سایز صفحه نمایش این محصول ۱.۳۹ اینچ بوده و دارای ویژگی ضد انعکاس نور و اثر انگشت است. همچنین تراکم پیکسلی بالا موجب شده تا کیفیت این صفحه نمایش بسیار مناسب باشد.

بهترین برای خانم‌ها: ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا و شیک
  • شارژدهی بالای باتری
  • صفحه نمایش آمولد
  • رابط کاربری مناسب

نقاط ضعف:

  • اپلیکیشن‌های محدود سیستم‌عامل تایزن

ظاهر زیبای Galaxy Watch در کنار رنگ رز گلد باعث شده تا این ساعت ظاهری شیک و منحصر به فرد در هنگام کار یا مهمانی به شما بدهد.صفحه نمایش سوپر آمولد و ۱.۲ اینچی آن، به قابلیت تاچ چرخان مجهز شده تا به راحتی میان اپلیکیشن‌ها جا به جا شده و نوتیفیکیشن‌های خود را مشاهده کنید. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند با یک لایه گوریلا گلس DX+ محافظت می‌شود. خود ساعت هم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

سامسونگ برای این مدل از باتری ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است و ادعا کرده که این باتری می‌تواند چهار روز دستگاه را روشن نگه دارد. پس از اینکه ساعت را برای یک شب شارژ کردید، می‌توانید برای چندین روز از آن استفاده کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از GPS باعث می‌شود که باتری زودتر تمام شود. همانند دیگر ساعت‌های تولید توسط سامسونگ این ساعت هم از سیستم‌عامل تایزن بهره می‌برد.

بهترین ساعت هیبریدی: ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

نقاط قوت:

  • طراحی ساده و زیبا
  • قیمت مناسب
  • ضدآب
  • عمر باتری به مدت ۶ ماه

نقاط ضعف:

  • صفحه لمسی ندارد
  • عدم قابلیت خواندن ساعت در تاریکی

اگر هنوز به دنبال یک ساعت با ظاهر کلاسیک هستید و البته عملکرد‌ هوشمند ساعت را هم در نظر دارید، Mijia Quartz گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. این ساعت دارای یک صفحه مدرج ۲ عقربه ای کلاسیک و یک صفحه مدرج کوچک تر در پایین می باشد. شمارنده کوچک تر که در پایین صفحه قرار دارد، مسئول نشان دادن تعداد قدم های کاربر در طول روز می باشد. با استفاده از اپلیکیشن این ساعت بر روی گوشی هوشمندتان اطلاعات دقیق­تری درباره تعداد گام های برداشت شده، میزان مصرف کالری یا مسافت پیموده شده و … را در اختیارتان قرار می­گیرد. این ساعت همچنین دارای قابلیت یادآوری رویداد‌هاست و به همین منظور از ویبره استفاده می­کند تا دیگر چیزای را فراموش نکنید.

ساعت Mijia Quartz از فولاد ضد زنگ و بند آن از چرم ایتالیایی تولید شده است و ترکیب این ۲ موجب شده که ما با یک محصول بی نظیر از نظر کیفیت ساخت روبرو باشیم. برای تأمین انرژی این ساعت از یک باتری سکه ای استفاده می‌شود. با وجود اینکه این ساعت برای اتصال به گوشی از بلوتوث استفاده می‌کند اما مصرف باتری آن بسیار بهینه می‌باشد و شما با هیچگونه مشکلی در این بخش مواجه نمی‌شوید. بطور متوسط یک باتری این ساعت به مدت ۶ ماه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و شما همچنین می توانید وضعیت باتری را از طریق اپلیکیشن کنترل کنید.

بهترین گزینه‌ی ارزان قیمت: ساعت هوشمند کینگ ویر مدل KW19

ساعت هوشمند کینگ ویر مدل KW19

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • ظاهر ساده
  • شارژدهی مناسب باتری

نقاط ضعف:

  • امکانات محدود نرم افزاری

اگر به دنبال خرید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت هستید، ساعت کینگ ویر مدل KW19 گزینه‌ی ایده‌آلی محسوب می‌شود. این ساعت طراحی ساده و زیبایی دارد و توسط آقایان و خانم‌ها می‌تواند استفاده شود. این ساعت از یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی بهره می‌برد. حسگر‌های گام شمار و ضربان قلب نیز بر روی این ساعت هوشمند قرار داده شده‌اند. این ساعت تا ۴ روز می‌تواند شما را همراهی کند که مقدار مناسبی به شمار می‌رود.

علاقه‌مند به خرید بهترین ساعت‌‌های هوشمند هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار