گجت ها

بهترین ساعت‌ های هوشمند ارزان قیمت

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در چند سال اخیر ساعت‌های هوشمند پیشرفت خوبی داشته‌اند و بازار مناسبی برای خود به دست آورده‌اند. این محصولات امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از جمله‌ی این امکانات می‌توان به نمایش اعلان‌های گوشی، پایش خواب و ورزش، دستیار هوشمند، گوش  دادن به موسیقی و … اشاره کرد. اما با وجود گران قیمت بودن این محصولات اکثر کاربران از خرید آن‌ها صرف نظر می‌کنند.

ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت به مرور وارد بازار شده‌اند تا پاسخگوی نیاز این دسته از مصرف‌کنندگان باشند. این ساعت‌ها اگرچه از تمامی امکانات ساعت‌های هوشمند گران قیمت برخوردار نیستند ولی نیاز اکثر کاربران را بر طرف می‌کند. پس اگر بو‌دجه‌ی محدودی دارید و می‌خواهید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت بخرید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip Lite

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip Lite

نقاط قوت:

  • شارژدهی فوق‌العاده باتری
  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • وزن کم
  • ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف:

  • فقدان GPS

ساعت هوشمند Bip Lite با امکانات مناسبی که دارد و شباهت ظاهری به اپل واچ انتخاب اول ماست. این مدل نسبت به آب مقاوم است تا به راحتی بتوانید برای شنا از آن استفاده کنید. همچنین صفحه نمایش این ساعت به خوبی در زیر نور خورشید کار می‌کند و خوانایی مناسبی دارد. وجود سنسور ضربان قلب باعث شده تا بتوانید وضعیت سلامتی خود را هم بررسی کنید. از دیگر ویژگی‌های این مدل در راستای سلامت، می‌توان به مانیتورینگ خواب اشاره کرد که با استفاده از این مدل قادرید میزان خواب‌تان در طول روز را پایش کنید.

شارژدهی فوق العاده باتری این ساعت هوشمند مهمترین ویژگی آن است. با یکبار شارژ کامل و استفاده عادی این ساعت شما را تا ۴۵ روز همراهی می‌کند. در صورت کاهش استفاده از ساعت امکان رسیدن به ۱۲۰ روز نیز وجود دارد. امیزفیت امکان اتصال به هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس را برای این ساعت در نظر گرفته است. این ساعت قابلیت نمایش پیام‌ها و تماس‌هایتان را دارد و همین باعث شده تا کمترین میزان استفاده از گوشی را داشته باشید. وزن کم این ساعت باعث شده تا کسانی که ساعت را در طول روز از دستشان در نمی‌آورند راحت‌تر باشند.

ساعت هوشمند کینگ ویر مدل KW19

ساعت هوشمند کینگ ویر مدل KW19

نقاط قوت:

  • ظاهر ساده و زیبا
  • شارژدهی مناسب باتری

نقاط ضعف:

  • امکانات محدود نرم افزاری
  • فقدان GPS

ساعت کینگ ویر مدل KW19 مناسب برای استفاده آقایان و خانم‌ها است. این ساعت در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سفید در بازار عرضه شده است. جنس بدنه‌ی آن فلزی و جنس بند آن از سیلیکون است. این مدل از یک صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی رنگی بهره می‌برد. شرکت کینگ ویر امکان اتصال به دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس را از طریق بلوتوث فراهم کرده است.

ساعت KW19 از دو سنسور گام شمار و شمارش ضربان قلب استفاده می‌کند تا وضعیت سلامتی شما را پایش کند. همچنین ضد آب بودن این محصول به شما این اجازه را می‌دهد تا در محیط‌های مرطوب نیز از آن استفاده کنید. این ساعت کاربری ورزشی دارد و ۷ نوع فعالیت ورزشی مختلف در آن قرار داده شده است. همچنین از طریق این ساعت امکان کنترل موزیک نیز وجود دارد.

ساعت هوشمند زیبلاز مدل crystal2

ساعت هوشمند زیبلاز مدل crystal2

نقاط قوت:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • پایش خواب و ورزش
  • صفحه نمایش با کیفیت

نقاط ضعف:

  • وزن بالاتر نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند
  • امکانات محدود سخت افزاری

ساعت هوشمند crystal2 یک ساعت مربعی شکل و مناسب برای استفاده روزانه است. جنس بدنه‌ی این ساعت ترکیبی از فلز و پلاستیک است و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه شده است. بند سیلیکونی این محصول نیز قابلیت تنظیم طول ۱۲۵ تا ۲۱۰ میلی متر را دارد. نوع قفل بند هم یک قفل سگکی قلاب‌دار است.  برای این ساعت هوشمند یک صفحه‌نمایش ۱.۲۹ اینچی لمسی در نظر گرفته شده است.

ساعت crystal2 از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و با دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس سازگاری دارد. سه سنسور شمارش ضربان قلب، گام شمار و ژیروسکوپ بر روی این مدل قرار داده شده است. به کمک این سنسوها امکان پایش میزان و کیفیت خواب فراهم شده است. همچنین پایش حالت های مختلف ورزشی (دویدن، قدم زدن، کوه نوردی، دوچرخه سواری، پینگ پنگ، بسکتبال، بدمینتون و فوتبال) نیز در نظر گرفته شده است.  این ساعت مقاوم در برابر آب بوده تا بتوانید از آن در محیط‌های مرطوب نیز استفاده کنید.

ساعت هوشمند تی تی وای مدل L1

ساعت هوشمند تی تی وای مدل L1

نقاط قوت:

  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • ظاهر اسپرت
  • قابلیت مکالمه و نمایش پیامک‌ها

نقاط ضعف:

  • وزن زیاد
  • عدم نمایش حروف فارسی

ساعت هوشمند L1 دارای صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به دیگر نمونه‌های بازار است. صفحه نمایش ۱.۵۴ اینچی تمام لمسی است و پوششی برای محافظت در برابر خط‌وخش دارد. بند ساعت پارچه‌ای است و یک بند اضافی با رنگ متفاوت هم داخل جعبه‌ی ساعت وجود دارد.‌  باتری ساعت ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و در حالت شارژ کامل با استفاده‌ی معمولی، بیش از دو روز شارژدهی دارد. برای شارژکردن ساعت باید از کابلی که داخل جعبه وجود دارد استفاده کنید. L1‌ به‌کمک سنسور شتاب‌سنج خود تعداد گام‌های برداشته‌شده، کالری سوزانده‌شده، مسافت طی‌شده و ساعت‌های خوابیدن در طول روز را محاسبه کرده و نمایش می‌دهد.

برای استفاده از امکانات ساعت باید اپلیکیشن مخصوص آن را با نام‌ Fundo Wear روی گوشی نصب کرد. پس از برقراری اتصال، اطلاعات فعالیت‌های بدنی ذخیره‌شده روی ساعت به گوشی فرستاده می‌شوند. از منوی تنظیمات ساعت می‌توان هشدارهای صوتی و نور صفحه‌نمایش را تغییر داد؛ همچنین می‌توان فرمان‌های حرکتی خاصی را برای پاسخ‌دادن به تماس‌ها، ساکت‌کردن هشدارها و … تعیین کرد. کنترل دوربین و پخش موزیک گوشی، هشدار نداشتن ‌تحرک، هشدار دورشدن از گوشی، ساعت بیدارباش، تقویم، کرنومتر، ماشین‌حساب و … از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند L1‌ هستند.

 ساعت هوشمند طرح ردیاب کودک مدل OEM G90

 ساعت هوشمند طرح ردیاب کودک مدل OEM G90

نقاط قوت:

  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • بهره‌مندی از سیستم‌ موقعیت یابی GPS
  • وجود چراغ قوه
  • طراحی کودکانه

نقاط ضعف:

  • ضد آب نبودن
  • کیفیت پایین دوربین

ساعت OEM G90 محل کودک را بر روی نقشه نشان می‌دهد و والدین می‌توانند از موقعیت کودک مطلع باشند. این ساعت برای پیدا کردن موقعیت مکانی از سیستم GPS استفاده می‌کند. همچنین با توجه به سیم‌کارت‌خور بودن این محصول در لحظه اطلاعات را برای والدین ارسال می‌کند. با این ساعت می‌توانید مرزهایی برای کودک ترسیم نموده و درصورت خروج از ناحیه های مشخص شده به والدین سریعا اطلاع بدهد.

شرکت سازنده این ساعت یک صفحه‌نمایش ۱.۴۴ اینچی لمسی را برای آن در نظر گرفته است. یک دوربین هم در بالای صفحه نمایش وجود دارد که کیفیت چندانی ندارد. این ساعت امکان اتصال به هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس را دارد. یک چراغ قوه نیز در قسمت کناری آن تعبیه شده است. این ساعت در سه رنگ صورتی، زرد و آبی کم‌رنگ عرضه شده است.

ساعت OEM G90 قادر می باشد تا هم امکان تماس با کودک و هم امکان تماس کودک با والدین را فراهم نماید و حتی کودکان بسیار کوچک که قادر به خواندن نمی باشند می توانند با فشردن یک دکمه با والدین خود صحبت کنند. همچنین قادر می باشد تا گام های فرزند شما را با توجه به اندازه پای وی شمارش نموده و کالری مصرف شده آن را در هر روز محاسبه نماید.

علاقه‌مند به خرید ساعت‌ هوشمند ارزان قیمت هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار