لوازم الکتریکی

بهترین کامپیوترهای همه کاره (All In One) از برند msi

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

کامپیوترهای همه کاره نوع جدیدی از دستگاه‌های کامپیوتر هستند که برای آن‌ها کیس و قطعات جانبی اضافی وجود ندارد. به دلیل اشغال فضای کمتر این نوع دستگاه‌ها، می‌توان از آن در بخش‌های اداری و صنعتی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

این نوع کامپیوترها دارای تنها یک صفحه نمایش هستند که تمامی سخت‌افزار کامپیوتر داخلی پنل پشتی آن جای گرفته است.

قابلیت‌های بسیار جدید با فناوری به روزی در این کامپیوترها به کار گرفته شده است که از آن جمله می‌توان فناوری چند لمسی صفحه نمایش را نام برد. با این اوصاف، شما دیگر نیازی به اتصال لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد نخواهید داشت. با این حال، کیفیت بسیار عالی نیز در صفحه نمایش این دستگاه‌ها قرار داده شده است که مکمل اندازه مناسب صفحه نمایش آن‌ها است.

هر کاربری علاقه دارد تا قابلیت‌های متعدد ارتباطی و ویژگی‌های اضافی را با هم در دستگاه کامپیوتر خود داشته باشد. قابلیت‌های عالی مانند درایو نوری، کارت خوان، وبکم، پورت اترنت، پورت‌های USB، قابلیت‌های اتصال بی‌سیم و کیفیت عالی ساخت در دستگاه‌های همه کاره ارائه شده‌اند.

بهترین با ویژگی‌های متمایز

کامپیوتر همه کاره ۲۴ اینچی ام اس آی مدل Pro 24T 7NC – E

کامپیوتر همه کاره 24 اینچی ام اس آی مدل Pro 24T 7NC - E

نقاط قوت

  •  پردازنده پرسرعت از اینتل
  •  حافظه رم عالی
  • حافظه داخلی عالی
  •  کیفیت عالی صفحه نمایش

نقاط ضعف

  • نسل ششم پردازنده

کامپیوتر همه کاره برند MSI یکی از مدل‌های بسیار عالی این محصولات است که وزن ۱۲.۴۶ کیلوگرمی و ابعاد ۵۸۲*۴۰۵*۱۰۵ میلی‌متری دارد. این دستگاه بسیار کاربردی از پردازنده نسل ششم اینتل قدرت می‌گیرد که از سری Core i7 با محدوده سرعتی ۲.۸ تا ۴ گیگاهرتز است. این پردازنده ۸ مگابایت حافظه دردسترس کش دارد که برای سرعت بخشیدن به انجام عملیات پردازشی کاربرد دارد.

مدل پردازنده این کامپیوتر از نسل ششم و ۶۶۷۰ است و حافظه رم قرار داده شده در این دستگاه ۸ گیگابایت ظرفیت دارد که از نوع جدید DDR4 است. یک ترابایت حافظه داخلی نیز برای ذخیره سازی فایل‌های کاربر در این دستگاه فراهم شده است که میزان عالی از حافظه داخلی است.

در مورد کارت گرافیک این دستگاه می‌توان گفت، ۲ گیگابایت ظرفیت برای آن فراهم شده است و مدل کارت گرافیک این کامپیوتر از GT930MX است. در مورد صفحه نمایش این کامپیوتر نیز باید گفت، بهترین کیفیت برای آن مهیا شده است که در سطح فول HD است. این صفحه نمایش اندازه ۲۳.۶ اینچی دارد و از نوع لمسی با قابلیت چند لمسی است.

صفحه نمایش این دستگاه دقت ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و از قابلیت‌های اضافی این کامپیوتر می‌توان به وجود درایو نوری، وبکم، کارت خوان، اترنت، وای‌فای، پورت HDMI، پورت USB3.1، پورت USB2.0، پورت سریال و اقلام همراه اشاره کرد.

بهترین کیفیت ساخت از برندی معتبر

کامپیوتر همه کاره ۱۹٫۵ اینچی ام اس آی مدل Pro 20 EDT 6QC – G

کامپیوتر همه کاره 19.5 اینچی ام اس آی مدل Pro 20 EDT 6QC - G

 

نقاط قوت

  • طراحی ظاهری عالی
  •  کیفیت ساخت عالی
  • قابلیت‌های پردازشی مناسب
  • کیفیت مناسب صفحه نمایش

نقاط ضعف

  •  ندارد

یکی از عالی‌ترین کامپیوترهای همه کاره‌ای که می‌توان در بازار تهیه کرد، مدل ۱۹.۵ اینچی MSI با نام Pro 20 EDT است. این دستگاه وزن بسیار مناسب و در حد ۸.۶۹ کیلوگرمی دارد و ابعاد آن به ۸۷*۳۹۲*۵۱۳ میلی‌متر می‌رسد.

پردازنده‌ای از سری Core i7 اینتل با مدل ۶۷۰۰ روی این دستگاه سوار است و سرعت آن در محدوده ۲.۸ و ۴ گیگاهرتز است. این پردازنده ۸ مگابایت حافظه کش دارد و از قابلیت توربو بوست پشتیبانی می‌کند.

بهترین مزیت این دستگاه کامپیوتر را می‌توان حافظه رم آن دانست چرا که حافظه رمی با ظرفیت عالی ۱۶ گیگابایت روی آن قرار دارد. این حافظه رم از نوع به روز DDR4 است. در کنار این حافظه رم، حافظه داخلی از نوع HDD قرار دارد که ظرفیت آن به ۲ ترابایت می‌رسد. این حافظه داخلی قابلیت پشتیبانی از SSD را دارد.

ظرفیت گرافیکی این کامپیوتر که شرکت سازنده آن NVIDIA است ۴ گیگابایت است و از نوع GT 940M است که وظیفه خروجی دهی برای صفحه نمایش ۱۹.۵ اینچی این کامپیوتر را برعهده خواهد داشت. این صفحه نمایش دقت ۹۰۰*۱۶۰۰ پیکسلی دارد و از نوع لمسی با قابلیت چند لمسی همزمان است.

قابلیت‌های اضافی این کامپیوتر شامل درایو نوری، بلوتوث، وبکم، کارت خوان، وای‌فای، اترنت، پورت HDMI، پورت USB 3.1، پورت USB2.0 و پورت سریال هستند.

بهترین با وزن پایین

کامپیوتر همه کاره ۲۴ اینچی ام اس آی مدل Pro 24 X – Riser – L

کامپیوتر همه کاره 24 اینچی ام اس آی مدل Pro 24 X - Riser - L

 

نقاط قوت

  •  وزن پایین
  • بازه مناسب صفحه نمایش
  • پردازنده پرسرعت
  • حافظه داخلی عالی

نقاط ضعف

  •  ظرفیت متوسط حافظه رم

کامپیوتر همه کاره برند MSI با مدل Pro 24 X از جمله دستگاه‌هایی است که وزن پایینی دارد و در ابعاد ۴۰۰*۳۸*۵۳۸ میلی‌متر ساخته شده است. این دستگاه وزن مناسب و ۳.۵ کیلوگرمی دارد و پردازنده قدرتمند نسل هفتم اینتل روی آن سوار است.

پردازنده این دستگاه از سری Core i5 و نسل ۷۲۰۰U است و محدوده کاری آن ۲.۵ تا ۲.۸ گیگاهرتز خواهد بود. این پردازنده ۳ مگابایت حافظه کش دارد.

حافظه رم این دستگاه ۴ گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن یک ترابایت ظرفیت ذخیره‌سازی فراهم می‌کند که سرعت چرخش دیسک آن ۷۲۰۰ دور در دقیقه است.

پردازنده گرافیکی این دستگاه از نوع Intel HD Graphics است و پردازنده مجزای گرافیکی برای آن وجود ندارد.

صفحه نمایش این دستگاه از نوع ۲۳.۸ اینچی است و دقت آن در حد عالی و ۱۰۸۰*۱۹۲۰ است. قابلیت لمسی برای صفحه نمایش این کامپیوتر وجود ندارد اما امکانات فراوانی مانند بلوتوث، اترنت، وای‌فای، پورت HDMI، پورت USB2.0 و پورت USB3.1 برای آن وجود دارد.

بهترین با طراحی ظاهری عالی

کامپیوتر همه کاره ۲۰ اینچی ام اس آی مدل Pro 20E 7NC- A

کامپیوتر همه کاره 20 اینچی ام اس آی مدل Pro 20E 7NC- A

نقاط قوت

  •  طراحی ظاهری
  •  وزن مناسب
  •  اندازه صفحه نمایش
  •  حافظه داخلی با ظرفیت عالی

نقاط ضعف

  • پردازنده پنتیوم و حافظه رم با ظرفیت متوسط

دستگاه همه کاره MSI در ابعاد ۹۱*۳۵۹*۴۹۵ میلی‌متر ساخته شده است و وزن آن به ۸.۷۶ کیلوگرم می‌رسد. این دستگاه از پردازنده سری پنتیوم اینتل قدرت می‌گیرد که از مدل G4400 آن است.

پردازنده این کامپیوتر محدوده سرعت ۲.۸ تا ۳.۳ گیگاهرتز دارد که ۳ مگابایت حافظه کش فراهم می‌کند. ۴ گیگابایت حافظه رم در این دستگاه قرار دارد که از مدل DDR4 است و حافظه داخلی آن یک ترابایت ظرفیت دارد.

سازنده کارت گرافیک این کامپیوتر همه کاره NVIDIA است که مدل آن GT930MX است و ظرفیت آن در حد ۲ گیگابایت است.

کیفیت مناسبی برای صفحه نمایش ۱۹.۵ اینچی این کامپیوتر فراهم شده است که دقت آن در حد ۹۰۰*۱۶۰۰ پیکسل است و قابلیت لمسی برای آن وجود ندارد.

امکانات زیادی در این کامپیوتر همه کاره وجود دارند. این امکانات شامل درایو نوری، بلوتوث داخلی، کارت خوان، وبکم، اترنت، وای‌فای، پورت HDMI، پورت VGA، پورت USB2.0، پورت USB3.1 و پورت سریال هستند.

بهترین با ظاهری شیک

کامپیوتر همه کاره ۲۰ اینچی ام اس آی مدل Pro 20 7M riser – A

کامپیوتر همه کاره 20 اینچی ام اس آی مدل Pro 20 7M riser - A

نقاط قوت

  • طراحی ظاهری عالی
  • کیفیت عالی صفحه نمایش
  •  اندازه مناسب صفحه نمایش
  •  پردازنده پرسرعت از اینتل

نقاط ضعف

  •  نبود پردازنده مجزای گرافیکی

کامپیوتر همه کاره MSI با مدل Pro 20 7M در وزن ۷.۵ کیلوگرمی ساخته شده است و ابعاد آن به ۳۹۲*۸۷*۵۱۰ میلی‌متر می‌رسد و طراحی ظاهری عالی دارد. این کامپیوتر از پردازنده نسل ۷۱۰۰ اینتل بهره می‌برد که از سری Core i3 است و محدوده سرعتی آن از ۲.۸ گیگاهرتز تا ۳.۹ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده ۳ مگابایت حافظه کش دارد.

۸ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 به همراه یک ترابایت حافظه از نوع HDD با سرعت ۷۲۰۰ در این کامپیوتر وجود دارد و پردازنده گرافیکی آن از نوع Intel HD است.

صفحه نمایش این کامپیوتر همه کاره ۱۹.۵ اینچ اندازه دارد و دقت آن به ۹۰۰*۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. این صفحه نمایش قابلیت چند لمسی دارد.

درایو نوری نیز در این کامپیوتر وجود دارد و از امکانات ارتباطی این کامپیوتر می‌توان به بلوتوث داخلی، اترنت، شبکه وای‌فای، پورت HDMI، پورت VGA، پورت USB3.1، پورت USB2.0 و پورت سریال اشاره کرد.

قابلیت‌های دیگری مانند کارت خوان و وبکم نیز در این دستگاه کامپیوتر همه کاره وجود دارند.

علاقه‌مند به خرید کامپیوتر همه کاره هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار