اخبار فناوریاسپیکر و بلندگو

بوگاتی ممکن است وارد کسب و کار بلندگوهای خانگی شود

شرکت بوگاتیْ به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین تولید‌کننده‌های خودروهای لوکس و اسپورت، قصد دارد که وارد کسب و کار پخش‌کننده‌های صوتی خانگی شود. این شرکت در نظر دارد با همکاری یکی دیگر از تولیدکنندگان، خط تولید «پخش‌کننده‌های صوتی بوگاتی» را راه‌اندازی کند.

همان‌طور که اشاره شد، این شرکت دقیقاً مشابه خودرو‌های بالارده، در حال برنامه‌ریزی است تا سیستم‌های خانگی خود را به بازار عرضه کند. طی یکی از تاییدیه‌های اوایل این هفته، شرکت یادشده اعلام کرد که ممکن است در این زمینه وارد همکاری با تولیدکننده آلمانی موسوم به تیدال (Tidal) شود. این همکاری (در صورت شکل‌گیری) منجر به ساخت خط تولید «محصولات صوتی خانگی بوگاتی» و تبدیل به اولین نوع از بلندگوهای لوکوس این شرکت خواهد شد که ما احتمالاً در آینده آن‌ها را با نام «رویال» خواهیم شناخت.

تقریباً هر کاربری که تنها مقداری به حوزه خودروهای اسپورت علاقه داشته باشد، نام بوگاتی را شنیده و این امری بدیهی است که محصولات این شرکت جزو سریع‌ترین اتومبیل‌های سراسر جهان هستند؛ با این حال صحبت از اقدام جدید شرکت مذکور در کمترین حالت خود، تعجب‌برانگیز است.

بلندگوهای رویال بوگاتی

سیستم‌خانگی رویال به صورت ایستاده و در اندازه بزرگی تولید خواهد شد و ما احتمالاً درون آن‌ها چهار بلندگوی ووفر، یک درایور سه‌گانه و یک توییتر با دیافراگم الماس را شاهد باشیم. این بلندگوها با ریموت‌کنترل‌های ساخت بوگاتی جفت خواهند شد و به کاربر اجازه خواهند داد تا به منابع صوتی بی‌شماری متصل شوند.

در حال حاضر این شرکت در حال برنامه‌ریزی است تا تنها ۳۰ جفت از این بلندگوها را در دو ویرایش متفاوت تولید و عرضه کند؛ ویرایش‌هایی که فعلاً با نام نوئر و بلانک شناخته می‌شوند و در رنگ‌بندی سفید و مشکی عرضه خواهند شد.

در نهایت باید ذکر کرد که این شرکت، تعداد نامحدودی از شخصی‌سازی‌های موردعلاقه کاربران را در صورت درخواست، درون سیستم‌خانگی جدید خود پیاده‌سازی می‌کند؛ سیستمی که نزدیک به ۱۶۰ کیلوگرم وزن دارد و متاسفانه هنوز صحبتی درباره قیمت آن‌ها نشده است.

به نظر شما این اقدام خودروساز لوکس چه تفسیری دارد؟ آیا بوگاتی سیاست درستی را در تولید محصولات دیگر در پیش گرفته است؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار