اوپوموبایل

تصاویر گوشی اوپو رنو ۵ F منتشر شد

شرکت اوپو در آخرین روزهای ماه گذشته، از چهار گوشی سری رنو ۵ رونمایی کرد و حالا نوبت به عضو پنجم این خانواده رسیده است. این گوشی اوپو رنو ۵ F نام دارد و تصاویر آن در وبسایت اوپو منتشر شده است. این وبسایت، اعلام کرده است که این گوشی از فناوری فست شارژ VOOC 4.0 (30 وات) استفاده می‌کند و به یک باتری ۴٫۳۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی، چهار دوربین در قسمت پشتی گوشی و یک دوربین سلفی در جلوی گوشی مجهز شده است.

به‌نظر می‌رسد که گوشی رنو ۵ F از صفحه نمایش OLED استفاده می‌کند (هیچ اسکنر اثرانگشتی روی نمایشگر دیده نمی‌شود) و دکمه‌ی پاور آن در کنار گوشی قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل بوده و از ویژگی‌های متعددی برای “زنده‌تر بودن” ویدیو استفاده می‌کند.

دوربین سلفی رنو ۵ F در گوشه‌ی سمت چپ و در پشت پانچ هول (Punch Hole) قرار گرفته است. با وجود فوق باریک بودن، این گوشی مجهز به جک ۳٫۵ میلی‌متری خواهد بود. به احتمال زیاد، این گوشی در تاریخ ۲ فروردین (۲۲ مارس) رونمایی و در تاریخ ۶ فروردین (۲۶ مارس) روانه بازار خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار