بازیگیمینگ

جدیدترین عناوین سرویس اپل آرکید (فوریه ۲۰۲۱)

در ماه جاری دو عنوان بازی جدید «لومن» (Lumen) و «سروایول زی» (Survival Z) به جمع بازی‌های ارائه‌شده روی سرویس اپل آرکید اضافه شدند. تاکنون ۱۴۶ عنوان بازی اختصاصی برای مشترکین این سرویس شرکت اپل منتشر شده که برای دستگاه‌های آیپد، آیفون، مک و اپل تی‌وی قابل استفاده است.

ماه گذشته نیز سه بازی جدید به اپل آرکید اضافه شد:

  • Oceanhorn: Chronos Dungeon
  • NUTS – A Surveillance Mystery
  • Spire Blast

در فوریه ۲۰۲۱ نیز دو بازی جدید در دو ژانر اکشن و معمایی به جمع این بازی‌ها اضافه شدند.

«لومن» اولین بازی بود که این ماه برای اپل آرکید افزوده شد. این بازی شامل مجموعه‌ای از انواع پازل‌های مختلف و سرگرم‌کننده می‌باشد.

این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Lykke Studios توسعه داده شده که پیش از این بازی Tint را (سال گذشته) برای اپل آرکید ساختند.

شخصیت اصلی این بازی فردی به نام اولیویا مک‌لومن (Olivia McLumen) است و بازی در اتاق قدیمی او آغاز می‌گردد. بازیکنان موظفند با استفاده از نشانه‌ها و آینه‌هایی که در بازی قرار دارند، پازل‌ها و معماهای آن را حل کنند. اولیویا مک‌لومن که بیش از یک قرن پیش در اسکاتلند زندگی می‌کرد، یکی از بزرگ‌ترین مخترعین زمان خود محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند با حل معماهای بازی، داستان اختراع‌های این شخصیت را برای خود بازسازی کنند.

بازی لومن از بازخوردهای تصویری، انیمیشن‌های سه‌بعدی و موسیقی متن دل‌نشین خود باعث می‌شود محیطی متمایز برای هر بازیکن به وجود بیاید و آن‌ها را برای حل هر کدام از معماهای آن به چالش بکشد.

لینک بازی در اپ‌استور: لومن

«سروایول زی» دیگر بازی است که در ماه فوریه برای مشترکین سرویس اپل آرکید منتشر گشته‌است. در این بازی که از سوی استودیو بازی‌سازی Ember Entertainment منتشر شده، بازیکنان در نقش بازمانده‌ای هستند که در تلاشند آخرین نسل بشریت را نجات دهند.

این بازی در سبک دفاع از قلعه یا برجک اصلی ساخته شده و هر بازیکن باید برای افزایش احتمال نجات در جهان بازی، از تله‌ها و موانع دفاعی استفاده کند. با دفاع از قلعه، بازیکن تجهیزات جدیدی برای ارتقای شخصیت خود دریافت می‌کند که می‌تواند از آن‌ها برای تقویت خط دفاعی قلعهٔ خود استفاده کند.

۱۵ شخصیت مختلف و ۵۰ مرحلهٔ جداگانه در این بازی وجود دارد که می‌توانند به‌آسانی بازیکن را برای مدت طولانی سرگرم خود سازند.

لینک بازی در اپ‌استور: سروایول زی

«اسپینگ» (SP!NG) یکی دیگر از بازی‌هایی است که برای سرویس اپل آرکید منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی SMG Studio توسعه داده شده.

اسپینگ دارای ۱۸۰ مرحلهٔ مختلف و ۴۰ شخصیت قابل استفاده دارد. این بازی هم‌چنین چالش‌های روزانهٔ متنوعی خواهد داشت که باعث می‌شود بازی به‌طور مرتب و روزانه، جذابیت خود را حفظ نماید. گفته می‌شود اسپینگ روز جمعه، پنجم مارس ۲۰۲۱ (اواخر اسفند ۹۹) برای مشترکین اپل آرکید منتشر خواهد شد.

به‌زودی و در ماه‌های پیش رو، بازی‌های دیگری نیز در ژانرهای ماجرایی و شبیه‌سازی برای اپل آرکید منتشر خواهد شد.

بازی‌های Cosy Grave، Farm It و Wonderbox، دیگر عناوینی هستند که گفته می‌شود در ماه‌های آتی برای مشترکین اپل آرکید قابل دسترس خواهند بود.

بازی‌های لومن و سروایول زی هر دو از همین حالا از اپ‌استور قابل دریافت هستند. بازی اسپینگ نیز هفتهٔ بعد (اوایل مارس) منتشر خواهد شد.

هزینهٔ سرویس اپل آرکید برای مشترکین جدید، ماهانه ۴٫۹۹ دلار خواهد بود که یک ماه سرویس اضافی رایگان را نیز با خود به همراه خواهد داشت. اپل هم‌چنین قابلیت خرید اشتراک سالانهٔ این سرویس را برای علاقه‌مندان فراهم کرده که هزینهٔ آن ۴۹٫۹۹ دلار خواهد بود. در صورت انتخاب گزینهٔ اشتراک سالانه، مشترکین می‌توانند از پرداخت ۹٫۸۹ دلار اضافه (ماهانه) جلوگیری کنند.

فهرست به‌روز تمامی بازی‌های اپل آرکید با استفاده از از این لینک قابل مشاهده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار