تبلتسامسونگ

دو قابلیت جدید به گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس اضافه خواهد شد

بروزرسانی جدیدی که برای گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس در راه است، تجربه استفاده از قلم اس پن و گلکسی بادز پرو را در این تبلت‌ها به طرز چشمگیری بهبود خواهد داد. این بروزرسانی به شما امکان می‌دهد در برنامه‌هایی که نیاز به تایپ کردن دارند، با قلم بر روی صفحه نوشته و آن را به متن دیجیتالی تبدیل کنید. به عنوان مثال برای نوشتن آدرس یک سایت تنها کافیست تا با قلم اس پن در نوار آدرس شروع به نوشتن کنید و باقی کارها را برای تبدیل به متن، به تبلت خود بسپارید. با ما همراه باشید.

همچنین، اپلیکیشن یادداشت‌‌برداری سامسونگ (Samsung Notes) نیز با استفاده از برنامه Pen to text امکان تبدیل خودکار دست نوشته به متن تایپی را پیدا خواهد کرد. این ویژگی از بیش از 80 زبان زنده دنیا (هر زبانی که توسط صفحه کلید سامسونگ پشتیبانی می‌شود) پشتیبانی می‌کند و همچنین قابلیت تشخیص علائم نگارشی را نیز دارد. به علاوه،‌ تنها با چند حرکت ساده می‌توان اشتباهات متنی را اصلاح کرد. به عنوان مثال، با ترسیم یک “v” در صفحه می‌توان بین حروف فاصله ایجاد کرد و یا با ترسیم “⌒” کلمات جدا را به هم وصل نمود.

توجه: برنامه Pen to text اواخر ماه فوریه و در قالب یک بروزرسانی در برخی مناطق منتخب در دسترس قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن یادداشت‌‌برداری سامسونگ همچنین امکان اسکن و ویرایش متون را با عکس گرفتن از آن‌ها خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالبی که قرار است در بروزرسانی آتی به گلکسی تب اس 7 و تب اس 7 پلاس اضافه شود، پشتیبانی از 360 Audio در هدفون گلکسی بادز پرو است. همان طور که احتمالاً می‌دانید،‌ 360 Audio در گلکسی بادز پرو این امکان را مهیا کرده که هدفون حرکات سر کاربر را رصد کرده و صدا را به نحوی در دو گوشی راست و چپ تنظیم کند که کاملاً منبع صدا ملموس و قابل درک باشد.

البته باید اشاره کنیم که 360 Audio تنها برای تبلت‌های سامسونگ در دسترس قرار نمی‌گیرد و تمام دستگاه‌های دیگری هم که بروزرسانی One UI 3.1 را دریافت خواهند کرد، امکان استفاده از آن را خواهند داشت. به نظر می‌رسد که این ویژگی به تبلت‌های قدیمی‌تر تب اس و تب اس 6 لایت هم راه خواهد یافت،‌ هر چند که سامسونگ هنوز عرضه One UI 3.1 برای این تبلت‌ها را رسماً تأیید نکرده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار