ایسوسموبایل

راگ فون 5 ایسوس بالاترین امتیاز صدا را از DXOMARK دریافت کرد

ایسوس راگ فون 5 توانسته است با درخشش در بخش‌های مختلف، امتیاز ۷۹ را از بنچمارک DXOMARK کسب کند.

DXOMARK بیشتر به خاطر کیفیت‌سنجی دوربین‌ شناخته می‌شود؛ اما مدتی است که نقد و بررسی دوربین اصلی و سلفی گوشی‌های هوشمند را نیز منتشر می‌کند. این بنچمارک گزینه‌ای نیز برای سنجش عملکرد صدای تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته است و راگ فون ۵ ایسوس، آخرین محصول بررسی‌شدهٔ این بنچمارک است.

هنوز تا معرفی و عرضهٔ راگ فون ۵ ایسوس زمان باقی‌ مانده است و گفته می‌شود این محصول ایسوس در ماه مارس رونمایی می‌شود. بااین‌حال  نسخه‌ای از راگ فون ۵ برای DXOMARK ارسال شده است تا مورد بررسی قرار بگیرد. این بنچمارک، بخش صدای راگ فون ۵ را مورد آزمون قرار داده و در بررسی خود از ویژگی‌های مثبت آن گفته است.

تاکنون بخش صوتی بیش از ۲۰ گوشی هوشمند مورد بررسی متخصصان DXOMARK قرار گرفته است و راگ فون ۵ توانسته بالاترین امتیاز را کسب کند. این گوشی ایسوس با کسب امتیاز ۷۹ بالاتر از محصولاتی از جمله شیائومی می ۱۰ پرو، هواوی میت ۲۰ ایکس  و آيفون ۱۲ پرو مکس قرار می‌گیرد.

چندی پیش دو مدل از راگ فون ۵ ایسوس در فضای مجازی دیده شدند که از شماره مدل 1005DA و 1005DB برخوردار بودند. مدل 1005DA که در وب‌سایت تنا قرار گرفت از لوگوی  تنسنت در پشت بهره می‌برد و مدل دیگر دارای صفحه‌نمایش ثانویه در پنلی پشتی است؛ اما مدلی که DXOMARK بررسی کرده صفحه‌نمایش ثانویه یا لوگوی تنسنت ندارد.

آنچه در نقد و بررسی بنچمارک معروف مشاهده می‌شود برخورداری راگ فون ۵ ایسوس از دو بلندگوی استریو در جلوی گوشی، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، تکنولوژی Dirac و ESS DAC است. علاوه بر آن، قدرت گرفتن راگ فون ۵ ایسوس از تراشهٔ اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام تأیید می‌شود.

در بنچمارک DXOMARK به نکات منفی نیز اشاره شده است که می‌توان به کاهش کیفیت صدا در حالت حداکثر ولوم خروجی اشاره کرد. بااین‌حال کسب امتیاز ۷۹ نشان می‌دهد که راگ فون ۵ از نظر خروجی صدا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. هنوز دوربین سلفی و اصلی راگ فون ۵ توسط متخصصان DXOMARK بررسی نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که نمرات قابل قبولی کسب کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار