بازیگیمینگ

عرضه Horizon Forbidden West به سال 2022 موکول شد

تأخیر خوردن بازی‌ها، به خصوص در شرایط کرونایی این روزها، به امری اجتناب ناپذیر و تاحدودی عادی بدل شده است. در جدیدترین مورد نیز به نظر می‌رسد نسخه جدید از بازی فوق العاده محبوب Horizon نیز دچار چنین مشکلی شده است. علیرغم اینکه سونی اشتیاق زیادی برای عرضه Horizon Forbidden West در سال جاری میلادی دارد،‌ گفته می‌شود که این عنوان نیز با تاخیر روبرو شده است. این خبر را آنتون لوگوینوف در توییتر اعلام کرده است. لوگوینوف همان کسی است که اولین بار وجود نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn را لو داده بود. در ادامه با ما همراه باشید.

از زمان معرفی Horizon Forbidden West در سال گذشته، جزئیات زیادی از آن ارائه نشده و سازندگان بازی در استودیوی گوریلا گیمز ترجیح می‌دهند تا در سکوت خبری کار توسعه این عنوان را پیش ببرند. با این حال، اشلی بورچ، ایفاگر نقش الوی، اخیراً اظهار داشته که این بازی تمام آن چیزهایی را که بازیکنان در Horizon Zero Dawn دوست داشتند به شکلی “بیشتر و بهتر” در خود دارد. بنابراین، با توجه به گستردگی بازی و مقیاس بزرگ‌تر آن، هیچ بعید نیست که تیم توسعه به زمان بیشتری برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت محصول نهایی نیاز داشته باشد

در هر صورت تا زمانی که استودیوی گوریلا گیمز و سونی خبر تأخیر خوردن Horizon Forbidden West را تأیید نکرده‌اند، تمام این اطلاعات فعلاً در حد شایعه باقی خواهد ماند. آنچه که تاکنون به صورت رسمی اعلام شده این است که Horizon Forbidden West در نیمه دوم سال 2021 و برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. در مورد داستان بازی هم چیزی که تا به الان مشخص شده این است که شخصیت اصلی بازی یعنی الوی برای جلوگیری از انتشار یک آفت کشنده که به آرامی در حال از بین بردن جهان است، به ویرانه های کلرادو ، نوادا و یوتا سفر کرده و ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار