کنسول های بازینینتندو

فروش نینتندو سوییچ در انگلستان بیشتر از مجموع فروش پلی استیشن و ایکس باکس گزارش شده است

به گزارش یکی از اعضای GamesIndustry، نینتندو موفق شده است آمار فروش سویچ را طی سال ۲۰۲۰ در انگلستان به عددی بیشتر از مجموع فروش پلی استیشن و ایکس باکس برساند.

به نظر می‌رسد نینتندو با عرضه‌ی کنسول سوییچ توانسته است از لحاظ مالی و فروش موفقیت بزرگی را به‌دست آورد؛ تا جایی‌که بعد از چهار سال از عرضه‌ی این کنسول هنوز فروش خوبی را تجربه می‌کند. دلیل این موفقیت و فروش ادامه‌دار نینتندو سویچ می‌تواند قابلیت‌های هیبریدی این سیستم و عرضه‌ی بازی‌های انحصاری فوق‌العاده مثل Animal Crossing در زمان و مکان مناسب باشد. برخی حتی پیش‌بینی می‌کنند که با وجود عرضه‌ی کنسول‌های جدید، نینتندو سویچ می‌تواند عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال ۲۰۲۱ را ازآن خود کند.

طبق گفته‌های Christopher Dring، سرپرست GamesIndustry، در منطقه‌ی انگلستان فروش نینتندو بیشتر از فروش تمام کنسول‌های PlayStation و Xbox بوده است. در این زمینه هیچ عدد و آماری ارائه نشده است. البته باید درنظر گرفت که باتوجه‌به عرضه‌ی کنسول‌های جدید، PS4 و Xbox One در سایه قرار گرفته‌اند؛ همچنین کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S به‌اندازه‌ی کافی دردسترس خریداران قرار ندارند و در تعداد بسیار محدودی عرضه شده‌اند. ولی با تمام این موارد باتوجه به عملکرد ضعیفی که نینتندو قبلا در انگلستان داشته است، رسیدن به این جایگاه دست‌آورد چشمگیری به‌حساب می‌آید.

شایعاتی مبنی بر ارائه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ پرو با نمایشگر OLED و رزولوشن 4K در سال ۲۰۲۱ وجود دارد؛ ولی درحال حاضر برنامه‌های نینتندو برای امسال به‌صورت رسمی اعلام نشده‌اند.

Christopher Dring دراینباره در اکانت تویتر خود گفته است:

«اگر در طول سال گذشته در انگلستان٬ آمار فروش همه‌ی کنسول‌های PS5 و PS4 را با آمار فروش Xbox Series و حتی Xbox One جمع ببندیم٬ تقریبا به مقدار فروش نینتندو سویچ می‌رسیم.»

نظر شما درباره‌ی فروش بالای نینتندو سویچ نسبت به سایر کنسول‌ها چیست؟ مخاطبان عزیز می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار