موبایلموتورولا

فهرست بندی فلیپکارت تمام مشخصات موتو E7 پاور را فاش کرد

مدتی پیش موتورولا G9 پاور در ماه دسامبر سال میلادی گذشته درون هند معرفی شد و حال به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از موتو E7 پاور نیز در آن باشیم. در حقیقت این محصول در تاریخ ۱ اسفندماه سال جاری (۱۹ فوریه ۲۰۲۱ میلادی)‌ یعنی همین جمعه روی فروشگاه اینترنتی فیلپکارت عرضه خواهد شد. این فروشگاه تا تاریخ مذکور منتظر نمانده و به جز قیمت، تقریباً تمام مشخصات کلیدی موتو E7 پاور را منتشر کرده است.

موتو E7 پاور با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک ارتقای قابل توجه به مدل پایه خود (موتو E7 با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده بود) راهی بازار خواهد شد. در حالی که هنوز اشاره‌ای به سرعت شارژ نشده و این می‌تواند نشان از فناوری عادی آن باشد، این دستگاه به یک درگاه USB-C مجهز خواهد بود.

موتو E7 پاور از سوی دیگر دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ۷۲۰p خواهد بود که طبق اعلام فیلپکارت یکی از نسخه‌های جدید اندروید را به عنوان سیستم عامل اجرا خواهد کرد. اشاره به پردازنده هشته هسته ظاهراً‌ آشکار می‌کند که ما شاهد استفاده از همان تراشه مدیاتک هلیو P22 خواهیم بود که مدتی پیش در بررسی‌های مربوطه این گوشی هومند در وب‌سایت گیک‌بنچ مشاهده شده بود.

موتورولا در طراحی موتو E7 پاور از یک رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4X و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده کرده است که به لطف وجود درگاه کارت میکرو SD تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود. اگرچه پیش‌تر اخباری هم در مورد مدل ارزان‌تر این محصول با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت منتشر شده است اما اکنون اثری از آن نیست.

در پشت دستگاه می‌توان ماژول دوربین دوگانه را مشاهده کرد که یکی از ‌آن‌ها لنز اصلی و دارای ۱۳ مگاپیکسل کیفیت و دیگری یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود؛ البته برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که لنز دوم برای تشخیص عمق استفاده خواهد شد بنابراین فعلاً نمی‌توان به طور قطعی در این‌باره به اظهار نظر پرداخت. با این حال وجود حسگر تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه انکارناپذیر و قطعی است. در صفحه رسمی موتو E7 پاور درون فیلپکارت می‌توان اشاره‌هایی را هم به پشتیبانی از شبکه ۲*۲ MIMO یافت که احتمالاً مقصود همان وای فای بوده است.

لازم به ذکر است که جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در بالای این گوشی هوشمند قرار دارد. به غیر از این موارد، در حال حاضر اطلاعات دیگری در دست نیست. همان‌طور که ذکر شد، موتو E7 پاور در ظهر روز جمعه هفته جاری روی فروشگاه فیلپکارت هند در دسترس قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که قیمت نسخه اروپایی این گوشی هوشمند جدید موتورولا حدود ۱۵۰ یورو باشد.

اخباری که در این اواخر منتشر شده‌اند، به عملکرد ضعیف این دستگاه اشاره کرده بودند. در قسمت زیر قسمتی از اخبار ناامیدکننده این محصول را می‌خوانیم:

یک فهرست‌بندی جدید روی وب‌سایت گیک‌بنچ (Geekbench) که یک مرجع محبوب برای کاربران گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید، نشان می‌دهد که شاید شاهد دستگاهی نباشیم که انتظار می‌رود. طبق گزارش وب‌سایت Nashville Chtter Class، موتو E7 پاور به پردازنده کاملاً متفاوت مدیاتک هلیو P22 مجهز است که یکی از قدیمی‌ترین تراشه‌های مورد استفاده محسوب می‌شود

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار