اینترنت و وببانکداری الکترونیکی

مشتریان بانک‌های ملت و پارسیان از ۱۶ دی می‌توانند رمز پویا را با پیامک دریافت کنند

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ساعاتی قبل با انتشار توییتی اعلام کرد که از بامداد دوشنبه ۱۶ دی اولین مرحله از اجرای طرح دریافت پیامک رمز پویا برای مشتریان دو بانک ملت و پارسیان فعال می‌شود. طبق اعلام این مقام، در صفحات پرداخت اینترنتی دکمه جدیدی پدیدار می‌شود که مشتریان با کلیک بر آن می‌توانند رمز پویا کارت خود را به‌صورت پیامک دریافت کنند. همانطور که گفتیم، در مرحله اول این طرح موسوم به «سامانه هریم» برای مشتریان بانک ملت و پارسیان فعال می‌شود.

پیامک رمز پویا

با وجود این سامانه، کاربران بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های گوناگون برای بانک‌های متعدد، صرفا از طریق پیامک می‌توانند رمز دوم یکبارمصرف دریافت کنند. با توجه به اعلام معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، به‌نظر می‌رسد این مشخصه از تاریخ ۱۶ دی برای مشتریان بانک‌های ملت و پارسیان اجباری خواهد شد.

در همین رابطه گزارش‌های مختلفی در مورد احتمال پولی بودن ارسال پیامک رمز پویا منتشر شده است که دقایقی قبل بانک مرکزی در همین رابطه اطلاعیه‌ای منتشر کرده است. به گزارش ایسنا، در پی انتشار اخباری از طرف معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه در مورد هزینه پیامک رمز پویا، توافقی با بانک مرکزی انجام نشده است، بانک مرکزی اعلام کرد: طبق اطلاع قبلی، هزینه دریافت پیامک رمز دوم پویا بر عهده بانک‌ها و موسسات اعتباری است. بانک مرکزی تاکید کرده مشتریان بانکی برای کسب اطلاعات صحیح در این زمینه فقط به اطلاعیه‌های رسمی بانک مرکزی توجه کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار