تجهیزات اینترنت

معرفی بهترین مودم‌های تی پی لینک

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

مودم‌های تی پی لینک از پرفروش‌ترین و کاربردی‌‍‌ترین مودم‌های بازار شبکه هستند و در رده قیمتی مناسبی نیز قرار دارند. بهترین مودم‌های تی پی لینک به گواهی فروش در یک سال اخیر را در ادامه دنبال کرده و نگاهی به ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها می‌اندازیم. با ما همراه باشید.

مودم روتر ADSL 2 Plus بی سیم N300 تی پی لینک مدل TD-W8961N-V1

مودم روتر ADSL 2 Plus بی سیم N300 تی پی لینک مدل TD-W8961N-V1 | از بهترین مودم‌های تی پی لینک

نقاط مثبت:

تنظیم سریع و ساده

وزن سبک

کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف:

فاقد نقاط ضعف

این مودم روتر که از بهترین مودم‌های تی پی لینک محسوب می‌شود، دارای ۴ پورت شبکه از نوع RJ-45 بوده و دو آنتن ثابت با توان ۵ دسی بل دارد. همین‌طور مودم TD-W8961N دارای یک پورت اتصال به تلفن از نوع RJ-11 است. حداکثر سرعت در این مودم روتر که در واقع یک اکسس پوینت نیز بوده و عملکرد کاملی دارد، معادل ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه قرار داده شده است. بنابراین شما می‌توانید به اندازه ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال با استفاده از این مودم روتر تی پی لینک داشته باشید.

همین طور شما می‌توانید از فرمت‌های رمزگذاری WPA-PSK و WPA2-PSK در این مودم بهره‌مند باشید. نشانگرهای ال ای دی روشن و خاموش شدن دستگاه و نیز نشانگر ال ای دی موقعیت اتصال به اینترنت، وضعیت شبکه و… روی دستگاه قرار دارند. این محصول به استاندارد IEEE 802.3 , 802.3u نیز مجهز است.

فرکانس قابل پشتیبانی آن ۲٫۴ گیگاهرتز بوده و در محدوده فرکانسی ۲٫۴ تا ۲٫۴۸۳۵ گیگاهرتزی قرار دارد. به کمک این محصول می‌توانید یک شبکه اینترنت خانگی کامل برقرار کرده و از آن برای دریافت ویدیو با کیفیت بالا بهره برده و همین‌طور این مودم پاسخگویی عالی در زمینه بازی‌های آنلاین خواهد داشت.

مودم روتر بی‌سیم ۴G LTE تی پی لینک مدل  Archer MR200/AC750_Ver-4

مودم روتر بی‌سیم 4G LTE تی پی لینک مدل  Archer MR200/AC750_Ver-4

نقاط قوت:

تنظیمات ساده و سریع

کیفیت بالا

قدرت قابل توجه

نقاط ضعف:

قیمت بالا

این مودم دارای شیار سیم کارت بوده و می‌توانید از آن به دو نوع اتصال با سیم و بی‌سیم استفاده کنید. سرعت انتقال داده‌ها در این مودم معادل ۳۰۰Mbps بوده و روی پهنای باند ۲٫۴GHz قرار دارد. همین طور روی پهنای باند ۵GHz، می‌توان سرعت انتقال داده ۴۳۳Mbps را دریافت کرد.

در این مودم شبکه‌های ۳G، ۴G و TD_LTE قابل پشتیبانی هستند. به علاوه این محصول از برند خوشنام تی پی لینک، از ارسال و دریافت پیام کوتاه نیز پیشتیبانی می‌کند.

استانداردهای بی‌سیم آن IEEE 802.11ac/n/a 5GHz و IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz قرار داده شده است. این مودم به گواهینامه‌های CE و RoHS مجهز بوده و از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ۲۰۰۰، XP، Vista و نیز Windows 7, 8 , 8.1, 10 و نیز Mac OS، NetWare و Unix  یا Linux پشتیبانی می‌کند.

همین‌طور این مودم دارای ۲ آنتن بوده و برای برقراری یک شبکه خانگی، عالی عمل می‌کند. ۳ پورت Lan آن از نوع ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه بوده و ۱ پورست Lan/Wan 10/100 نیز دارد.

اگر به دنبال یک مودم قوی با شاخصه‌های مدیریتی هستید، این مودم انتخابی عالی برای شما خواهد بود. پشتیبانی از پروتکل‌های IPv4 و IPv6 نیز از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

مودم روتر ۴G تی پی لینک مدل TL-MR6400 V4

مودم روتر 4G تی پی لینک مدل TL-MR6400 V4 از بهترین مودم‌های تی پی لینک

نقاط قوت:

کیفیت ساخت بالا

شبکه ۴G قوی

نقاط ضعف:

قیمت بالا

این مودم را می‌توانید به هر دو صورت بی سیم یا باسیم مورد استفاده قرار داده و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ۳G و ۴G را دارد. پورت های Lan و Wan آن از نوع RJ-45  بوده و به شیار سیم کارت نیز مجهز است. این مودم چراغ های ال ای دی برای نشان دادن وضعیت روشن و خاموشی و نیز اتصال به اینترنت را داراست و دو آنتن دارد.

اگر به دنبال یک مودم قوی برای شبکه ۴G هستید، با قرار دادن سیم کارت نسل چهارم در این مودم، اینترنت ۴G با کیفیت عالی را در اختیار خواهید داشت. حداکثر سرعت دانلود در مودم TL-MR6400، معادل ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه بوده و سرعت آپلود آن حداکثر ۵۰ مگابیت بر ثانیه قرار داده شده است. این محصول از برند تی پی لینک نیز به گواهینامه‌های CE و RohS مجهز است و از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ۲۰۰۰، XP، Vista و نیز ویندوزهای ۷, ۸, ۸٫۱  و ۱۰ پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از IPv4 و Ipv6 را نیز در فهرست مشخصات این محصول داریم.

مودم ۴G قابل حمل تی پی لینک مدل M7200

مودم 4G قابل حمل تی پی لینک مدل M7200

نقاط قوت:

کیفیت ساخت بالا

قابلیت حمل راحت

آنتن قوی

نقاط ضعف:

باطری نسبتا ضعیف

این مودم از پرفروش‌ترین مودم‌های تی پی لینک محسوب شده و دارای دو فرمت اتصال باسیم و بی‌سیم است. همین طور وجود پورت میکرو یو اس بی در این مودم جیبی یک امتیاز به حساب می‌آید که شارژ مودم به وسیله آن انجام می‌شود. باطری داخلی این مودم، از نوع ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و پاسخگویی مناسبی دارد. اگر در سفر یا رفت و آمدهای روزانه خود، به یک مودم قوی نیاز دارید، مودم ۴G قابل حمل تی پی لینک مدل M7200، گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. باندهای پشتیبانی شده در این مودم TP-Link، ۱۵۰ مگاهرتز بر ثانیه و ۵۰ مگاهرتز بر ثانیه هستند. آنتن آن نیز ۲٫۴ گیگاهرتزی و دارای توان ۲۰dbm است.

مودم ۴G قابل حمل تی پی لینک مدل M7450-V1

مودم 4G قابل حمل تی پی لینک مدل M7450-V1

نقاط قوت:

قدرت بالا

کیفیت ساخت

آنتن دهی قوی

نقاط ضعف:

ضعف باطری

این مودم با اتصال بی‌سیم عرضه شده و برای مسافرت، همراهی عالی محسوب می‌شود. رابط‌های مودم ۴G قابل حمل تی پی لینک مدل M7450-V1، شامل یک پورت میکرو یو اس بی، شیار کارت حافظه میکرو اس دی و نیاز شیار سیم کارت است (با قرار دادن یک سیم کارت ۴G در این مودم، اتصال شبکه نسل چهارم را با سرعت و کیفیتی عالی به دست خواهید آورد).

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از محتوای موجود در کارت حافظه میکرو اس دی را به وسیله شبکه بی‌سیم ایجاد شده این مودم، به اشتراک بگذارید.

این مودم می‌تواند از کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی کرده و شبکه‌های ۲G، ۳G و ۴G را تحت پوشش دارد.

به علاوه این محصول از برند تی پی لینک به نمایشگر ۱٫۴۴ اینچی از نوع TFT مجهز است و سرعت انتقال داده‌ها در آن ۳۰۰Mbps بر پهنای باند ۲٫۴GHz یا ۸۶۷Mbps بر پهنای باند ۵GHz هستند. استاندارد بی‌سیم تعریف شده در مودم ۴G قابل حمل تی پی لینک مدل M7450-V1 معادل IEEE 802.11a/b/n/ac است و امنیت بی‌سیم آن توسط WPA-PSK/WPA2-PSK  تامین شده است.

این مودم تی پی لینک قابل حمل از سیستم‌های عامل Windows 10/8/7/vista/XP, Mac OS, Android, iOS, Windows Phone پشتیبانی می‌کند. باتری آن نیز قوی‌تر از مدل قبلی بوده و به اندازه ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

حداکثر سرعت دانلود در این محصول ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه بوده و حداکثر سرعت آپلود نیز ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. در نهایت باید این خبر خوب را بدهیم که شما می‌توانید با به کار بردن اپلیکیشن tpMiFi، مودم فوق را مدیریت نمایید.

مودم روتر بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR400-V2

مودم روتر بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR400-V2

نقاط قوت:

سرعت بالا

تنظیمات ساده

آنتن دهی مناسب

نقاط ضعف:

فاقد نقطه ضعف

مودم روتر بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR400-V2 دارای ۴ پورت اترنت از نوع RJ45 بوده و یک پورت RJ-11 دارد. سرعت انتقال داده‌ها در این مودم ۳۰۰Mbps در پهنای باند ۲٫۴GHz و ۸۶۷Mbps در پهنای باند ۵GHz است. این مودم با ۳ عدد آنتن خارجی همراه است و این را باید از نکات قوت آن بدانیم. استانداردهای IEEE 802.3، IEEE 802.3u و ۸۰۲٫۳ab را در این مودم داریم و همین طور استانداردهای ADSL و ADSL2 و نیز ADSL 2+ با آن همراه هستند.

خدمات QoS در این مودم وجود داشته و از کیفیت ATM Qos و نیز Traffic Control برخوردار هستند.

پروتکل‌های Ipv4 و Ipv6 در مودم روتر بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR400-V2 قرار داشته و این محصول از برند تی پی لینک به گواهینامه‌های CE، RCM و RoHS مجهز است.

در نهایت باید به قابلیت پشتیبانی مودم روتر بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR400-V2 از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ۲۰۰۰، XP، Vista، ویندوز ۷، ۸، ۸٫۱، ۱۰، Mac OS، NetWare، Linux یا Unix اشاره کنیم.

مودم روتر ADSL2+ دو بانده بی سیم تی پی لینک مدل Archer D7 AC1750_v1

مودم روتر ADSL2+ دو بانده بی سیم تی پی لینک مدل Archer D7 AC1750_v1

نقاط قوت:

سرعت بالا

تنظیمات سریع و ساده

آنتن دهی قوی

نقاط ضعف:

قیمت بالا

مودم روتر ADSL2+ دو بانده بی سیم تی پی لینک مدل Archer D7 AC1750_v1  دارای خدمات QoS بوده و به ۳ پورت اترنت RJ-45 مجهز است. همین‌طور دو عدد پورت یو اس بی و پورت RJ-11 را در این محصول داریم. وجود ۳ عدد آنتن خارجی ۵ گیگاهرتزی در این محصول، نویدبخش قدرتی فوق العاده بوده و شما می‌توانید تا حداکثر ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال داده‌ها را داشته باشید. این آنتن‌ها قابلیت جدا شدن دارند و دو بانده بودن از ویژگی‌های ممتاز آن‌ها به شمار می‌رود.

استانداردهای IEEE 802.3, 802.3u, 802.3ab با این مودم همراه بوده و به سایر استانداردهای ADSL، ADSL 2 و ADSL 2+ نیز مجهز است.

از نظر شما بهترین مودم‌های تی پی لینک کدام‌اند و چه ویژگی‌هایی را برای خرید یک مودم روتر، ضروری می‌دانید؟ موارد مهم را در بخش نظرات با ما و سایر دنبال‌کنندگان در میان بگذارید.

علاقه‌مند به خرید مودم‌های تی پی لینک هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار