ام اس آیاندرویداندروید و ای او اسبازیگیمینگ

معرفی نه مورد از بهترین بازی های جنگی اندروید و iOS

بازی های زیادی برای گوشی های اندروید در زمینه‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند که هر کدام می‌توانند هیجان خاص خود را داشته باشند. امروزه شاهد تولید گوشی های هوشمند اندرویدی هستیم که بدون تردید توانایی بالایی در اجرای بازی با دیتای سنگین دارند و به راحتی می‌توانید هر کدام را با نهایت جزئیات گرافیکی، اجرا و تجربه کنید، اما آیا علاقه‌مند به بازی های جنگی اندروید هستید؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را با 9 مورد از بهترین بازی های جنگی اندروید آشنا کنیم که هر کدام دارای جذابیت خاص خود هستند؛ با ما  همراه باشید.

1: Shadow Fight

بازی های جنگی اندروید - 1

یکی از بهترین بخش‌های بازی Shadow Fight 2 را می‌توان آثار هنری آن توصیف کرد. در حقیقت بازی جذاب و مبارزه‌ای Shadow Fight 2 به گونه‌ای است که کاراکترها به صورت کاملا مشکی طراحی شده‌اند و با وجود انتشار در سال 2014 میلادی، هنوز هم کاملا جذاب به نظر می‌رسد.

توجه داشته باشید که Shadow Fight 2 فقط یک بازی زیبا و جذاب نیست، بلکه ویژگی‌های بسیار زیادی برای تحسین دارد. در حقیقت شما وارد یک ماجراجویی خواهید شد و در طول آن باید مهارت‌های خود در مبارزه را به چالش بکشید. شما از این دنیا وارد جهانی دیگر خواهید شد و با انتخاب یک مبارز واقعی و بهره‌گیری از تکنیک‌های متنوع به هدف نهایی خود، یعنی شکست دادن شیاطین دست پیدا خواهید کرد.

لینک دانلود Shadow Fight 2 نسخه اندروید

لینک دانلود Shadow Fight 2 نسخه iOS

2: Mortal Kombat

بازی های جنگی اندروید - 2

پس از آن که بازی Mortal Kombat در سال 1992 میلادی معرفی شد، کمتر کسی فکر می‌کرد روزی شاهد انتشار آن برای گوشی های هوشمند باشیم. اینطور که پیداست، نسخه اندروید بازی Mortal Kombat هم توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. بد نیست بدانید بازی Mortal Kombat برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد و دارای یک مجموعه نمادین از مبارزانی است که هر کدام توانمندی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند جذابیت گیم را افزایش دهند.

آیا هیچ اطلاعاتی درباره روش اجرای بازی Mortal Kombat ندارید؟ مشکلی نیست، زیرا نیازمند ابزار خاصی نخواهید بود. بر اساس اطلاعات موجود، تمام کنترل‌های مورد نیازتان به صورت لمسی وجود دارند. همچنین بازی Mortal Kombat دارای گرافیک باورنکردنی است که می‌توان آن را هم‌‌ردیف گرافیک بازی Mortal Kombat برای کنسول‌ها دانست.

لینک دانلود Mortal Kombat نسخه اندروید

لینک دانلود Mortal Kombat نسخه iOS

3: Street Fighter IV CE

بازی های جنگی اندروید - 2

یکی دیگر از بهترین بازی های جنگی اندروید و سیستم عامل iOS را می‌توان مبارز خیابانی (Street Fighter) دانست که بدون تردید، طرفداران زیادی دارد. بد نیست بدانید می‌توان بازی مبارز خیابانی را به عنوان جایگزین Mortal Kombat دانست، اما نمی‌توان از شباهت زیاد آن‌ها نسبت به یکدیگر هم به راحتی عبور کرد.

بازی Street Fighter IV CE را می‌توان نسخه پیشرفته Street Fighter IV توصیف کرد که در سال 2008 میلادی برای کنسول‌ها منتشر شد. بر اساس اطلاعات موجود، گرافیک بازی موبایل Street Fighter IV CE هیچ تفاوتی با گرافیک بازی در کنسول ندارد، اما تنها تفاوت آن‌ها در کنترل بازی است، زیرا برای اجرا و انجام بازی در گوشی باید از صفحه لمسی استفاده کنید. در صورتی که علاقه‌مند به بازی‌های مبارزه‌ای و رزمی هستید، بدون شک می‌توان گفت که باید Street Fighter IV CE را در سریع‌ترین زمان ممکن، دانلود و اجرا کنید.

در کنار تمام قابلیت‌هایی که توانسته‌اند باعث جذابیت و محبوبیت بازی Street Fighter IV CE شوند، نمی‌توان کاراکترهای افسانه‌ای موجود را هم نادیده گرفت. در صورتی که علاقه زیادی به حرکت میان دشمنان و نابود کردن آن‌ها دارید، این بازی موبایل مخصوص شما خواهد بود.

لینک دانلود Street Fighter نسخه اندروید

لینک دانلود Street Fighter نسخه iOS

4: Dragon Ball Legends

بازی های جنگی اندروید - 4

یکی دیگر از بازی‌های جنگی اندروید و iOS که طرفداران زیادی هم دارد، بازی Dragon Ball Legends است. اینطور که پیداست، Dragon Ball Legends به صورت سه بعدی و مشابه بازی Dragon Ball Xenoverse است که برای کنسول‌های خانگی منتشر شد. یکی از ویژگی و برتری‌های این بازی جنگی نسبت به سایر بازی‌ها را می‌توان داشتن کنترل لمسی با عملکرد بهتر دانست. در حالت کلی می‌توان گفت Dragon Ball Legends گزینه‌ای مناسب برای گیمرهایی است که می‌خواهند نبرد بسیار جذابی را تجربه کنند.

لینک دانلود Dragon Ball Legends نسخه اندروید

لینک دانلود Dragon Ball Legends نسخه iOS

5: Super Brawl Universe

بازی های جنگی اندروید - 3

بازی جنگی Super Brawl Universe دارای یک تفاوت مهم با کلیه بازی‌هایی است که در این مقاله به شما معرفی کرده‌ایم. همانطور که مشاهده می‌کنید، شخصیت‌های این بازی، کارتونی و در شکل‌های عجیب هستند که البته توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند.

توجه داشته باشید که با دانلود و نصب این بازی، می‌توانید لحظات بسیار جذاب و شادی را داشته باشید. در حقیقت این شادی به واسطه کاراکترهای کارتونی و سبک نبردهایی است که طراحی شده‌اند.

لینک دانلود Super Brawl Universe نسخه اندروید

لینک دانلود Super Brawl Universe نسخه iOS

6: Injustice 2

بازی های جنگی اندروید - 5

بازی موبایل Injustice 2 جذابیت بسیار زیادی دارد و ابر قهرمانان را به نمایش می‌گذارد. در این بازی جنگی موبایل می‌توانید به عنوان بتمن، سوپرمن و سایر کاراکترهای مشهور با دشمنان خود مبارزه کنید. بد نیست بدانید Injustice 2 دارای کنترل‌های لمسی فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، تجربه فوق‌العاده‌ای را از یک بازی جنگی داشته باشید.

بازی موبایل Injustice 2 را می‌توان به عنوان نسخه مشابه Mortal Kombat دانست، زیرا هر دو توسط تیم NetherRealm Studios طراحی و منتشر شده‌اند.

لینک دانلود Injustice 2 نسخه اندروید

لینک دانلود Injustice 2 نسخه iOS

7: Skullgirls

بازی های جنگی اندروید - 6

نه تنها بازی Skullgirls را می‌توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی های جنگی موبایل معرفی کرد، بلکه با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، می‌تواند کاربران را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. این بازی موبایل از گرافیک زیبا و انیمیشن به همراه کاراکترهای پر جنب و جوش برخوردار است که تاثیر بسیار زیادی در نظر مخاطبین خواهند داشت.

یکی از ویژگی‌های مهم بازی Skullgirls را می‌توان داستان محور بودن آن دانست. در صورتی که تمایل به دانلود یک بازی رزمی دارید و می‌خواهید داستان جذابی داشته باشد، باید Skullgirls را تجربه کنید.

لینک دانلود بازی Skullgirls نسخه اندروید

لینک دانلود بازی Skullgirls نسخه iOS

8: EA Sports UFC

بازی های جنگی اندروید - 7

اگر علاقه‌مند به یک بازی واقع‌گرایانه در زمینه جنگی هستید، بدون تردید EA Sports UFC می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. برخلاف سایر بازی های جنگی که به شما معرفی کردیم، EA Sports UFC مبتنی بر یک ورزش حرفه‌ای بوده و واقعی است. بدون تردید می‌توان EA Sports UFC را شبیه‌ترین بازی به دنیای واقعی معرفی کرد.

اگر تمایل دارید با بهترین مبارزان UFC در سراسر جهان وارد میدان مبارزه شوید، وقت را هدر ندهید و بازی EA Sports UFC را دانلود و نصب کنید.

لینک دانلو EA Sports UFC نسخه اندروید

لینک دانلود EA Sports UFC نسخه iOS

9: Shadow Fight 3

بازی های جنگی اندروید - 8

بازی Shadow Fight 2 را به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی اندروید و iOS معرفی کردیم، اما باید بدانید نسخه جدیدی از آن با نام Shadow Fight 3 هم وجود دارد. اینطور که پیداست، توسعه‌دهندگان سعی کردند بازی Shadow Fight 3 را کمی واقع‌گرایانه‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی طراحی و منتشر کنند.

شما می‌توانید در Shadow Fight 3، یک مبارز با قابلیت‌های بالا را انتخاب کرده و دشمنان خود را شکست دهید؛ البته نباید ابزارهای مختلفی را که در اختیار مبارزین قرار گرفته فراموش کنید. بد نیست بدانید بازی جدید Shadow Fight 3 هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین در دسترس قرار دارد و می‌توانید از اجرای آن لذت ببرید.

در صورتی که به دنبال یک بازی سنتی‌تر و قوی‌تر هستید، می‌توانید Shadow Fight 3 را جایگزین نسخه قبلی کنید، اما باید بدانید Shadow Fight 2 را می‌توان گزینه‌ای بهتر برای گیمرهایی دانست که به دنبال بازی‌های ساده‌تر هستند.

لینک دانلود Shadow Fight 3 نسخه اندروید

لینک دانلود Shadow Fight 3 نسخه iOS

تمام بازی های جنگی اندروید و iOS را که در این مقاله به شما معرفی کردیم، می‌توان به عنوان بهترین بازی‌هایی دانست که می‌توانید در ژانر اکشن و نبردهای تن به تن پیدا کنید. امیدواریم بتوانید از میان 9 مورد ذکر شده، گزینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار