پوشیدنی ها

مچ بند Amazon Halo می‌تواند بدن شما را به صورت ۳ بعدی اسکن کند

مچ بند Amazon Halo با تمرکز بر سلامت افراد معرفی شد. به طور مثال آمازون هیلو می‌تواند با اسکن ۳ بعدی بدن شما، میزان چربی‌تان را محاسبه کند.

کمپانی آمازون با رونمایی از یک مچ بند جدید به نام Halo وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شد. البته توجه داشته باشید که تمرکز مچ بند Amazon Halo بیش از آنکه روی ورزش و تمرینات ورزشی کاربران باشد، روی سلامت آن‌هاست. همچنین این دیوایس دقیقاً یک مچ بند هوشمند نیست، زیرا فراتر از حسگرهایی دور دست شما را شامل می‌شود.

امکانات مچ بند آمازون هیلو

به طور ویژه آمازون هیلو به یک شتاب‌سنج، حسگر دما، نظارت کننده بر ضربان قلب و دو میکروفون تجهیز شده است. این گجت پوشیدنی فاقد نمایشگر است. در واقع بندی از جنس سیلیکون و پارچه، قاب جلوی آن را پوشش داده است.

شما نمی‌توانید مانند دیگر مچ بندهای هوشمند موجود در بازار، نوتیفیکیشن‌های گوشی‌تان را روی این دیوایس ببینید و از میکروفون آن برای پرسش از دستیار الکسا استفاده کنید. در واقع این مچ بند کاملاً با سرویس‌های آمازون بی ارتباط است. و برای استفاده از تمام ویژگی‌های آن شما حتماً باید با ماهانه ۴ دلار یک اشتراک Amazon Prime تهیه کنید.

مچ بند Amazon Halo - آمازون هیلو

مچ بند هیلو به همان میزان که روی جسم کاربر تمرکز دارد، روی روانشناختی نیز متمرکز است. این چیزیست که به لطف میکروفون‌های دیوایس برای گوش دادن تن صدای شما و تشخیص احساسات و عواطفتان در طول روز، به دست می‌آید. شما باید به مچ بند خود صدایتان را بشناسانید تا آن را از دیگر صداهای اطرافتان تفکیک کند.

مچ بند Amazon Halo - آمازون هیلو

حریم خصوصی در این محصول کاملاً پخته شده است. صداهای ضبط شده‌ی شما از مچ بند به گوشی‌تان منتقل می‌شود و زمانی که تحلیل آن‌ها در گوشی به پایان رسید، سپس حذف می‌شوند. صداهای ضبط شده‌ی شما هیچگاه به سرورهای آمازون ارسال نمی‌شوند. در اینجا یک دکمه‌ی سخت افزاری و یک LED قرمز چشم زن نیز قرار دارد که شما می‌توانید از آن برای قطع کردن میکروفون‌ها استفاده کنید.

محاسبه میزان چربی با اسکن ۳ بعدی بدن

دیگر ویژگی جذاب این گجت پوشیدنی، امکان اسکن ۳ بعدی بدن است که به گفته‌ی سازنده‌اش حاوی اطلاعاتی فراتر از وزن و شاخص توده بدنی شما را در اختیارتان می‌گذارد. البته خود این مچ بند بدن شما را اسکن نخواهد کرد، بلکه اپلیکیشن هیلو با استفاده از دوربین گوشی شما ۴ عکس از زوایای مختلف بدن شما را دریافت می‌کند. سپس این تصاویر در سرورهای آمازون آپلود می‌شوند، جایی که پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی روی آن‌ها انجام می‌شود تا به یک مدل ۳ بعدی برسد و چربی بدن شما را اندازه‌گیری کند. البته نگران نباشید، هیچ یک از این اطلاعات با دیگر سرویس‌های به اشتراک گذاشته نخواهد شد و ظرف مدت ۱۲ ساعت از سرورهای آمازون پاک می‌شود.

مچ بند Amazon Halo - آمازون هیلو

زمانی که اسکن انجام شد، شما یک اسلایدر از رندر ۳ بعدی بدن خود را به همراه میزان چربی بدن خود مشاهده خواهید کرد. آمازون توصیه می‌کند برای پرهیز از استرس اطلاع از میزان چربی بدن خود در هر روز، فرآیند اسکن را حداکثر هر دو هفته یک بار انجام دهید.

ناگفته نماند این گجت پوشیدنی همچنین قادر به تحلیل و بررسی خواب شما است و می‌تواند آن را در طول یک شب، یک هفته یا یک ماه ارزیابی کرده و به خواب بهتر شما کمک کند.

قیمت مچ بند Amazon Halo

مچ بند آمازون هیلو با قیمت ۱۰۰ دلاری عرضه می‌شود، در حالی که هر بند سیلیکونی اضافه آن ۱۶ دلار و بند پارچه‌ای آن نیز ۲۰ دلار قیمت دارد. عمر باتری این محصول با هر بار شارژ یک هفته استفاده است و می‌تواند تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب جلوگیری کند. شارژ این دیوایس نیز زیر ۹۰ دقیقه انجام می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار