گجت ها

نگهدارنده گوشی پروگریپ شیفت‌کم معرفی شد

شیفت‌کم نگه‌دارنده‌ی گوشی به‌نام پروگریپ تولید کرده است که عکاسی با گوشی هوشمند را بسیار راحت می‌کند و حسی همانند عکاسی با دوربین عکاسی DSLR حرفه‌ای به شما می‌دهد.

شرکت شیفت‌کم (Shiftcam) پروگریپ را رونمایی کرد. این وسیله‌ی جانبی گوشی گریپ باتری ارزان‌قیمتی است که شما را وارد مرحله‌ی جدیدی از عکاسی با گوشی هوشمند می‌کند. به‌گفته‌ی این شرکت، طراحان شیف‌کم متوجه شده‌اند یکی از تفاوت‌های مهمی که هنگام عکاسی با گوشی هوشمند، به‌ویژه هنگام عکاسی بلندمدت در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف، در‌مقایسه‌با عکاسی با دوربین حرفه‌ای احساس می‌شود، این است که گوشی حس ایمنی و تعادلی به‌وجود نمی‌آورد که دوربین DSLR معمولی ایجاد می‌کند. بنابراین، طراحان این شرکت می‌خواستند محصولی تولید کنند که ازطریق ترکیب دسترسی و راحتی گوشی‌های هوشمند با تعادل و کنترل دوربین عکاسی معمولی، این تفاوت را کاهش دهند.

پروگریپ برای این طراحی شده است که گوشی هوشمند شما همانند دوربین عکاسی معمولی و کمی بزرگ‌تر از گوشی به‌نظر برسد و آن حس را در شما ایجاد کند. شاتر بلوتوثی به‌کار‌رفته در این گریپ باتری، سازوکاری آشنا در عکاسی است. چرخش محوری این امکان را فراهم می‌آورد که گوشی از حالت لنداسکیپ به پرتره و برعکس تغییر کند.

پروگریپ شیفت‌کم در دست یک مرد با ریش کم و پیراهن و تیشرت سفید

به‌علاوه، این گریپ پاوربانک وایرلسی Qi دارد که هنگام استفاده، گوشی را شارژ می‌کند تا خیالتان را از شارژبودن گوشی برای عکاسی به‌مدت یک روز کامل راحت کند. دیگر قابلیت این نگه‌دارنده‌ی گوشی آن است که پایه‌ای برای ایستاده نگه‌داشتن گوشی دارد که انجام هر کاری با آن را ممکن می‌سازد؛ از تماشای ویدئو بدون استفاده از دست گرفته تا نگاه‌کردن به آن به‌عنوان یک ساعت.

پروگریپ شیفت‌کم روی پاتختی سفید کنار تخت خواب

پروگریپ برای مدل گوشی خاصی طراحی نشده است و با هر مدل گوشی هوشمندی سازگار است. این گریپ هنگام اتصال به گوشی، یک پایه کولد شو (Cold shoe) و یک پایه‌ی اسکرو یک‌چهارم اینچی برای اتصال لوازم جانبی و استفاده از یک سه‌پایه دراختیار شما قرار می‌دهد. قیمت پروگریپ شیفت‌کم در مغازه‌ها ۱۵۰ دلار است؛ ولی درحال‌حاضر در فروشگاه اینترنتی کیک‌استارتر (Kikstarter)، می‌توان آن را با قیمت ۹۹ دلار خرید.

پروگریپ شیفت‌کم در دست یک مرد رو به روی پلکان مارپیچی

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار