راهنمای خریدلوازم جانبی کالای دیجیتاللوازم دیجیتال

کدام کیبورد بی سیم را بخریم؟ معرفی ۵ مدل کیبورد پرفروش در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

فناوری های بی سیم طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و ما در حال حاضر شاهد بسیاری از گجت های هوشمند بی سیم بوده و یک نمونه از پرکاربردترین آنها صفحه کلیدهای بی سیم می باشد. در دوران کرونا و دورکاری راه اندازی دفتر کار خانگی به یکی از بهترین صفحه کلیدهای امروزی بازار نیاز دارد. شما نمی توانید لپ تاپ خود را روی میز کار قرار داده و انتظار سرعت بالا در انجام کار را داشته باشید، موضوعی که احتمالاً پس از اولین روز کار در خانه یاد گرفته اید.

بعضی از لپ تاپ ها از صفحه کلیدهای خوب و حتی عالی برخوردار هستند، اما توصیه نمی شود که چندین ساعت در روز، از صفحه کلید روی لپ تاپ خود استفاده کنید. زیرا این موضوع علاوه بر خستگی، موجب آسیب دیدن گردن و مچ کاربر در طولانی مدت خواهد شد.

کیبوردهای بی سیم می توانند شما را با خلاص شدن از شر کابل، به هم ریختگی میز کار و همچنین سهولت استفاده کمک کرده و ظاهر بسیار تمیزتری به محیط کار شما ببخشد. با این وجود، انواع مختلف صفحه کلید چه برای کارهای روزمره، حرفه ای و چه برای بازی وجود دارد. بهترین صفحه کلیدهای بی سیم بیشتر از این است که شما را از یک کابل خلاص کنند، به شما امکان استفاده راحت و دقیق تر، سریعتر، حرفه ای تر و در مجموع بهره وری بیشتری می دهند.

برخی از آنها از مدل های رومیزی در اندازه کامل گرفته تا مدل های قابل حمل که در لپ تاپ، تبلت، و تلفن های هوشمند قابل استفاده می باشند، متغیر است. چه در حال بازی کردن بهترین بازی های رایانه ای باشید، چه در ایجاد محتوا و چه در کار با بهره وری زیاد، مهم است که در تهیه یکی از بهترین کیبوردها سرمایه گذاری کنید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مناسب ترین کیبوردهای بازار را معرفی و بررسی نماییم.

کیبورد لاجیتک مدل K360 با حروف فارسی

کیبورد لاجیتک مدل K360 با حروف فارسی

نقاط قوت

  • دارای حروف فارسی
  • طراحی زیبا و جمع و جور
  •  برد بالا
  • ماندگاری بالای باتری

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

کیبورد لاجیتک مدل K360، با وزن ۴۸۱ گرم و ابعاد ۲۵ × ۱۵۶ × ۳۸۱ میلی‌متر طبق تخمین این شرکت، حدود ۲۰ درصد کوچکتر از یک صفحه کلید استاندارد است. با احتساب شش کلید میانبر پخش رسانه (کنترل / مکث، جلو، عقب و کنترل صدا) و ۱۲ کلید عملکرد بالای ردیف شماره، تعداد کلیدهای ای محصول برابر با ۱۰۶ کلید جزیره‌ای است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. در کنار پنج پد لاستیکی دایره ای شکل، در قسمت زیرین این کیبورد پایه های تاشو وجود دارد که می تواند آن را ۸ درجه بالاتر برده و متناسب با راحتی کاربر قابل تنظیم باشد. همچنین یک اسلات برای ذخیره دانگل USB موجود در این محصول تعبیه شده است.

این کیبورد نصب بسیار آسانی داشته و بلافاصله پس از اتصال دانگل به یک پورت USB در عرض یک دقیقه، تمامی درایورهای مورد نیاز به صورت خودکار نصب شده و صفحه کلید آماده استفاده است. این محصول با برد ۱۰ متری، انرژی مورد نیاز خود را از طریق دو عدد باتری آلکالاین تامین کرده و به گفته شرکت لاجیتک این دو عدد باتری به طور میانگین برای استفاده سه سال آتی شما کافی خواهد بود. وجود کلید روشن و خاموش بر روی این کیبورد موجب استفاده بهینه از باتری آن خواهد شد. این کیبورد با سیستم عامل‌های ویندوز بهترین سازگاری را خواهد داشت.

کیبورد تسکو مدل TKM7320B

 

نقاط قوت

  •  دارای حروف فارسی
  • طراحی زیبا و جمع و جور
  • رابط بلوتوث
  • دارای تاچ پد

نقاط ضعف

  •  ندارد

کیبورد تسکو مدل TKM7320B، صفحه کلیدی زیبا با ابعاد ۳۲۹٫۶×۱۷٫۸×۱۱۰ میلی‌متر و وزن ۲۵۰ گرم، که به همراه یک تاچ پد طراحی شده که می تواند به نظم بخشیدن میز کار و سهولت استفاده کاربران کمک شایانی نماید. این محصول از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به تمامی سیتم عامل های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی او اس را دارا می باشد. این کیبورد انرژی مورد نیاز خود را از طریق ۲ عدد باتری نیم قلمی تامین می نماید.

کیبورد بی سیم گرین مدل GK-101W با حروف فارسی

کیبورد بی سیم گرین مدل GK-101W با حروف فارسی

نقاط قوت

  • دارای حروف فارسی
  • طراحی زیبا و جمع و جور

نقاط ضعف

  • فاقد میانبر

کیبورد بی سیم گرین، بی‌سیم جمع و جور و باریک است که در ابعاد ۲۸ × ۱۱۸ × ۳۸۵ میلی‌متر و وزن ۴۰۰ گرم طراحی شده است. این صفحه کلید به صورت بی‌سیم و با استفاده از دانگل USB به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود. این محصول دارای ۱۰۵ عدد کلید برجسته با اندازه مناسب بوده و تا برد ۱۰ متر می تواند کارایی داشته باشد. این کیبورد انرژی مورد نیاز خود را از طریق ۲ عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AAA تامین می نماید.

کیبورد بی سیم و مجهز به تاچ پد بیاند مدل FCR-6800 با حروف فارسی

کیبورد بی سیم و مجهز به تاچ پد بیاند مدل FCR-6800 با حروف فارسی

نقاط قوت

  • دارای حروف فارسی
  •  طراحی زیبا و جمع و جور
  •  برد مناسب
  •  دارای تاچ پد

نقاط ضعف

  •  ندارد

Beyond یکی از زیرشاخه های برند نام آشنای فراسو است که کیبورد بیاند مدل FCR-6800، ترکیبی از یک صفحه کلید PC و ماوس بوده که دارای ۹ کلید میانبر و در مجموع ۸۴ عدد کلید می باشد. این محصول با برد مناسب ۱۰ متری از طریق رابط USB به سیستم متصل خواهد شد. این کیبورد انرژی مورد نیاز خود را از طریق ۲ عدد باتری نیم قلمی تامین می نماید.

کیبورد بی‌سیم مایکروسافت مدل All-in-One Media

کیبورد بی‌سیم مایکروسافت مدل All-in-One Media

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و جمع و جور
  • برد بالا
  •  ماندگاری بالای باتری
  • دارای تاچ پد
  •  پشتیبانی از حرکات هوشمند ویندوز
  • مقاوم در برابر ریختن مایعات

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا
  • عدم وجود حروف فارسی

کیبورد بی‌سیم مایکروسافت مدل All-in-One Media، محصولی باریک، سبک و محکم بوده که تجربه تایپ بی صدا و روانی را فراهم می کند و دارای مجموعه خوبی از کلیدهای عملکردی و کلید میانبر رسانه محور (کلید چپ کلیک ماوس، کلیدهای کم و زیاد کردن حجم صدا، کلید قطع صدا، کلید خانه (Home)، کلید دسترسی به عکس‌ها و کلید دسترسی به ویدیوها) است و از تاچ پد لمسی با قابلیت دریافت چندین لمس به صورت همزمان (مالتی‌تاچ) بهره می برد. این محصول دارای ابعاد ۳۷۰x138x20 میلی‌متر و وزن مناسب ۳۵۰ گرم می باشد.

این کیبورد دارای یک دکمه روشن/خاموش بوده که بعد از روشن شدن صفحه کلید، یک چراغ نشانگر سبز به مدت ۱۰ ثانیه می درخشد، در غیر این صورت صفحه کلید هنوز روشن نیست. نبود نور پس زمینه باعث می شود کلیدها در یک اتاق تاریک به سختی خوانده شوند. . این محصول با برد مناسب ۱۰ متری از طریق دانگل USB به سیستم متصل خواهد شد. این کیبورد انرژی مورد نیاز خود را از طریق ۲ عدد باتری باتری قلمی آلکالاین سایز AAA تامین نموده و با سیستم عامل های ویندوز سازگار است.

جمع بندی

جهت استفاده های روزمره، کیبوردهای مختلف دارای امکانات کلی مشابه ای بوده و بازار و نوع این نوع محصولات بسیار متنوع می باشد. اما ممکن است این موضوع بسته به نوع سلیقه و نیاز شما متفاوت باشد.  برخی از کاربران حرفه ای کیبوردهای مکانیکی را ترجیح می دهند در حالی که مابقی علاقه مند به محصولات کوچک و جمع و جورند.

بسته به قابلیت‌های یک کیبورد، قیمت آن نیز می‌تواند متفاوت باشد و طبیعتا هرچقدر که قابلیت‌های یک کیبورد بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس در این راهنمای خرید کیبورد به شما پیشنهاد می‌کنیم که کیبوردی را تهیه کنید که تنها قابلیت‌های مورد نیاز شما را داشته باشد تا هزینه کمتری را برای آن متقبل شوید.

علاقه‌مند به خرید کیبورد بی سیم هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار