بازیگیمینگ

گزارش: رویداد زنده‌ی E3 2021 لغو شده است

همان‌ طور که اطلاع دارید، سازمان ESA قصد دارد تا رویداد E3 2021 را به صورت دیجیتالی برگزار کند. حال طبق گزارش منتشر شده از سوی کمیسیون همایش و توسعه‌ی توریستی لوس آنجلس، ظاهراً این سازمان در ابتدا قصد داشته است تا رویداد امسال را به صورت زنده برگزار کند.

اسناد منتشر شده نشان می‌دهند که رویداد زنده‌ی E3 2021 لغو شده است. علاوه بر این، هیئت همایش لوس آنجلس در حال همکاری با سازمان ESA برای برگزاری E3 در مکان‌های مرکز همایش‌های لوس آنجلس و LA Live نیز است. همچنین جالب است بدانید که این هیئت در تلاش است تا لایسنس برگزاری E3 را برای سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ نیز ارائه دهد.

برنامه‌ی زمانی همایش‌های لوس آنجلس در سال ۲۰۲۱

با در نظر گرفتن وضعیت E3 در سال ۲۰۲۰، این دومین باری است که این رویداد بزرگ به خاطر شیوع ویروس Covid-19 لغو می‌شود. همان طور که گفته شد، با این که سازمان ESA قصد دارد تا E3 2021 را در قالب یک رویداد دیجیتالی در تابستان امسال برگزار کند، اما برای انجام این کار به پشتیبانی شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت بازی‌های ویدئویی نیاز دارد.

طبق گزارش VGC، وب‌سایتی که برنامه‌های پیشنهادی ESA برای E3 2021 را مشاهده کرده است، این سازمان می‌خواهد رویداد امسال را در طی سه روز برگزار کند. این طور که به نظر می‌رسد، یک هفته پیش از آغاز E3 2021، رسانه‌های مختلف به انتشار پیش نمایش بازی‌ها مشغول خواهند شد و دموی عناوین متعددی نیز در اختیار بازی‌بازان قرار خواهند گرفت.

با این حال، موارد گفته شده در واقع برنامه‌های پیشنهادی ESA برای رویداد امسال هستند، اما اجرایی کردن این برنامه‌ها نیازمند تایید اعضای این سازمان یعنی شرکت‌های بزرگ بازی سازی و کسانی که نقش مهمی در برگزاری E3 دارند، است. البته واضح است که این سازمان کار بسیار سختی را در پیش دارد. همان طور که می‌دانید، ناشران بزرگی مانند سونی، الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و اکتیویژن (Activision) در سال‌های اخیر از این رویداد فاصله گرفتند. علاوه بر این، لغو شدن E3 2020 نیز باعث شد تا شاهد برگزاری رویداد‌های دیجیتالی اختصاصی شرکت‌هایی مانند الکترونیک آرتس و یوبی‌سافت (Ubisoft) باشیم.

حال با این که ESA ادعا دارد که مذاکرات خوبی را با توسعه‌دهندگان و ناشران داشته، اما هنوز مشخص نیست که چه شرکت‌هایی با برنامه‌های این سازمان برای E3 2021 موافقت کرده‌اند. البته لازم به ذکر است که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد و نحوه‌ی برگزاری آن منتشر خواهد شد. حال باید که چه ناشران و توسعه‌دهندگانی از رویداد امسال حمایت خواهند کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار