شیائومیموبایل

گوشی شیائومی می میکس ۴ با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

به تازگی اطلاعاتی از گوشی شیائومی می میکس ۴ – Xiaomi Mi MIX 4، پرچمدار جدید شیائومی منتشر شده که تایید می‌کند این گوشی با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

چند ماه پیش شیائومی تایید کرد که در اواخر سال جاری سری جدید می میکس را با نام شیائومی می میکس ۴ عرضه خواهد کرد و همچنین تایید کرده است که یک تبلت نیز در کنار این سری معرفی خواهد کرد.

به تازگی گزارش‌هایی از پرچمدار جدید شیائومی منتشر شده است که با توجه به آن‌ها این گوشی از دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد.

همچنین در این گزارش‌ها تایید شده است که این گوشی بدون هیچ بریدگی (ناچ) برای قسمت دوربین عرضه خواهد شد و این بدان معناست که شیائومی نیز یک گوشی هوشمند را با فناوری دوربین زیر صفحه نمایش به بازار عرضه خواهد کرد.

تا به امروز فقط شرکت ZTE یک گوشی هوشمند را با دوربین زیر نمایشگر عرضه کرده و اکنون در حال آماده سازی برای معرفی جانشین این گوشی با نام Axon 30 است. در ماه سپتامبر سال گذشته گزارشی منتشر شد که توضیح می‌داد دوربین‌های زیر نمایشگر توسط TCL CSOT در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهند شد و شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند می‌توانند از این فناوری استفاده کنند.

همچنین در این گزارش‌ها ذکر شده است که گوشی شیائومی می میکس ۴ از صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده (با زاویه ۸۸ درجه) استفاده خواهد کرد و این نوع صفحه نمایش به تازگی توسط شیائومی رونمایی شده است. لازم به ذکر است که تمام این موارد فقط در یک گزارش ذکر شده و هنوز هیچ کدام توسط شرکت شیائومی تایید نشده‌اند.

انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این گجت، اطلاعاتی بیشتری از گوشی می میکس ۴ در دسترس کاربران قرار گیرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار