اپلساعت های هوشمند

یک نسخه ویژه از اپل واچ سری ۶ در دسترس قرار گرفت

رونمایی‌های رویداد «ماه تاریخ سیاه» شرکت اپل هنوز پایان نیافته و به تازگی یک ساعت بلک یونیتی (Black Unity) جدید با نام اپل واچ سری ۶ معرفی شده است. این ساعت که یک نسخه ویرایش محدود به شمار می‌آید، در هر دو ابعاد ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری و در یک رنگ متشکل از مشکلی، سبز و قرمز مجهز به بند سیلیکونی به بازار عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی این اپل واچ ویژه با الهام از پرچم پان آفریقایی‌ها طراحی شده است.


افزون بر این طراحی جذاب و خاص، از یک شعار بلک یونیتی قابل توجه نیز در قسمت پایین ساعت و محل اتصاف بندها استفاده شده است. این پیام به این صورت است:

ایمان. قدرت. اتحاد

ویرایش محدود ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار (معادل با ۴۲۹ یورو) برای فروش قرار دارد. البته اگر کاربران خواهان تهیه نسخه ۴۴ میلی‌متری باشند، باید ۴۹۹ دلار (معادل با ۴۵۹ یورو) بپردازند. صاحبان کنونی اپل واچ اکنون می‌توانند بند این نسخه ویژه را با قیمت ۴۹ دلار (۴۹ یورو) تهیه کنند.

این شرکت مدتی پیش برای چهاردهمین سال متوالی از سوی فورچن به عنوان تحسین برانگیزترین موسسه جهان انتخاب شد. فورچن انتخاب خود را این‌گونه شرح داد:

بعد از گذشت سالی که بشر بیش از هر زمان دیگر بر غول‌های فناوری جهان جهت ارتباط، سرگرمی و حتی تهیه غذا متکی بود، شرکت‌های اپل، آمازون و مایکروسافت کاملاً برای دریافت این لقب از سوی موسسه فورچن شایسته به نظر می‌رسند. اپل از شرکت‌های فراهم کننده فناوری براساس نظرات ۳۸۰۰ مدیر اجاریی، تهیه‌کننده و محققین ما، برای چهاردهمین سال متوالی بر صدر جدول دیگر شرکت‌ها قرار گرفته است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار