گجت ها

۵ مچ‌ بند هوشمند برتر شرکت فیت بیت در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

شرکت فیت‌بیت، از سال ۲۰۰۷ تا‌کنون، پیشگام صنعت ساخت ابزارهای هوشمند سلامتی و ورزش است. از آن زمان تاکنون، ‌انواع مختلفی از ساعت‌های هوشمند و ترکرهای متنوع نظیر مدل‌هایی همچون Versa، Ace، Lonic و … را به بازار عرضه کرده است. هر محصول این شرکت، فناوری و قابلیت‌های خاص خود را دارد. برنامه‌هایی نظیر مربی مجازی، دسترسی رایگان به آهنگ‌های گوشی‌های هوشمند و حتی دسترسی والدین به برنامه‌های ورزشی فرزندان.

اگر قصد خرید اولین مچ‌بند هوشمندتان را دارید و محصولی مطمئن در نظرتان است که اطلاعات سلامتی شما را نگه دارد و مشوق شما برای ورزش روزانه شود، توصیه ما محصولات شرکت فیت‌بیت است. در این مقاله به صورت جداگانه مزایا و معایب هر مچ‌بند را آورده‌‌ایم تا بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید.

بهترین مچ ‌بند: Fitbit Versa 2

بهترین مچ‌بند  : Fitbit Versa 2

نقاط قوت:

  • فناوری داخلی Alexa
  • عمر شش روزه باطری
  • نشانگر مسافت پیموده شده و هشدارهای تلفن هوشمند

نقاط ضعف:

  • پاسخ صوتی به تماس‌ها و پیام‌ها فقط با تلفن‌های اندرویدی امکان‌پذیر است
  • جی‌پی‌اس و مکان‌یاب محلی ندارد

فیت‌بیت Versa 2 نسخه به روز شده نسل قبلی Versa است که عملکردی عالی در ارائه برنامه‌های مختلف مربوط به حفظ فاکتورهای سلامتی ارائه داده و کاربردی شبیه به ساعت هوشمند دارد. فناوری Alexa داخلی این مچ‌بند،‌ کنترل این دستگاه با صدا را آسان می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید به کمک این دستیار صوتی آلارم بیدارباش خود را روی مچ‌بندتان تنظیم و هوا را چک کنید و دیگر امکاناتی که Alexa با آن‌ها هماهنگ است. صفحه نمایش بزرگتر به معنی چک اطلاعات سلامتی، ساعت و اعلان‌های گوشی هوشمندتان به صورت همزمان و تنها با یک نظر به مچ‌بند است.

به کمک برنامه کنترل سلامتی فیت‌بیت، می‌توانید ۷/۲۴ ضربان قلب، مدت زمان ورزش و فعالیت‌هایتان، میزان مسیر پیموده شده، کالری مصرفی روزانه و حتی تعداد پله‌هایی که پیموده‌اید را چک کنید. این محصول با آنالیز خواب شما در شب‌ها، نموداری مقایسه‌ای از میزان زمان خواب سبک و عمیق‌تان را به شما ارائه می‌دهد و کمک می‌کند که کیفیت خواب‌ شبانه‌تان را زیر نظر بگیرید و برای بهبود آن اقداماتی انجام دهید. باطری این محصول تنها با یکبار شارژ، تا ۶ روز دوام دارد و به این ترتیب شما کمترین نگرانی را در مورد اتلاف انرژی و باطری مچ‌بند خود در طول روز و ضمن ورزش و فعالیت نخواهید داشت.

مقام دوم بهترین مچ ‌بند: Fitbit Versa Lite

مقام دوم بهترین مچ‌بند  :  Fitbit Versa Lite

نقاط قوت:

  • عمر چهار روزه باطری
  • صفحه نمایش لمسی
  • ضد‌آب و قابل استفاده در استخر

نقاط ضعف:

  • جی‌پی‌اس و مکان‌یاب محلی ندارد
  • دستیار صوتی ندارد

مچ‌بند فیت‌بیت versa همان ویژگی‌ها و امکانات برادر بزرگتر خود را با طراحی ساده‌تری دارد. با در نظر گرفتن دکمه‌های کنترلی فیزیکی این مچ‌بند، می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که برای اولین بار تصمیم به خرید مج‌بند دارند. این مچ‌بند مجهز به ۱۵ نوع مختلف حالت‌های تمرین و ورزش است و هر کدام که مناسب‌تان است را می‌توانید فعال کنید. همچنین می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته تپش قلب خود را رصد کنید و خانمه‌ها نیز می‌توانند سیکل دوره قاعدگی خود را زیر نظر داشته باشند.

صفحه نمایش این مچ‌بند از نوع گوریلاگلس و بسیار بادوام است و در نور بسیار شدید و مستقیم خورشید هم جزئیات به روشنی روی آن نمایش داده می‌شوند. بدنه‌ی این محصول بسیار سبک و ضدآب است و تا عمق ۵۰ متری از سطح آب مقاومت دارد. پس بدون نگرانی با مچ‌بندتان به استخر بروید. باطری این مچ‌بند ۵ روز پیاپی عمر می‌کند و طی شارژگیری دو ساعته، شارژ آن تکمیل می‌شود.

بهترین ساعت هوشمند: Fitbit Ionic

بهترین ساعت هوشمند : Fitbit Ionic

نقاط قوت:

  • قابلیت ذخیره موسیقی
  • مربی و تمرین‌دهنده مجازی دارد
  • جی‌پی‌اس داخلی دارد

نقاط ضعف:

  • دستیار صوتی ندارد

اگر در بازار دنبال یک مچ‌بند هوشمند برای کنترل سلامتی، زیبا و مشوق ورزش، با عملکردی شبیه به ساعت‌های هوشمند می‌گردید، مدل فیت‌بیت Lonic‌ را نگاهی بیندازید. بدنه‌ی این فیت‌بیت از آلومنیوم محکم شده با دوام بسیار عالی است که در عین‌حال بسیار سبک و راحت به حساب می‌آید. صفحه نمایش این محصول می‌تواند مطابق معیارهای کاربر تنظیم شده و تنها اطلاعاتی را نمایش دهد که کاربر می‌خواهد با هربار چک کردن صفحه نمایش ببیند. صفحه نمایش این فیت‌بیت در روشن‌ترین زمان روز و در نور مستقیم خورشید نیز، تمامی اطلاعات و جزئیات را به روشنی نمایش می‌دهد. با فناوری multi-sport workouts این دستگاه، می‌توانید همزمان میزان کالری مصرف شده، زمان فعالیت خود را طی دوچرخه‌سواری، دویدن و شنا بررسی کنید.

برنامه جانبی مربوطه‌ای نیز وجود دارد که به صورت جداگانه و مرحله به مرحله فعالیت‌های ورزشی شما را زیر نظر گرفته و توصیه‌هایی برای پیشرفت‌تان می‌کند. جی‌پی‌اس داخلی این مچ‌بند، ابزاری داخلی عالی برای کسانی‌ست که به ورزشهای طولانی مثل دویدن و مارتن علاقه‌مند هستند. حدود ۳۰۰ آهنگ از اسپاتیفای و پاندورا را می‌توان به این مچ‌بند انتقال داده و از موسیقی، انرژی و اشتیاق ادامه دادن گرفت. نیازی به استفاده از تلفن‌ همراه‌تان هم نیست. این مدل فیت‌بیت، دارای NFC‌ داخلی است و به این ترتیب دسترسی مستقیم و راحت به Apple Pay و Google Pay‌ برای کاربران محیاست.

بهترین باطری: Fitbit Charge 3

بهترین باطری : Fitbit Charge 3

نقاط قوت:

  • عمر هفت روزه باطری
  • صفحه نمایش از جنس OLED
  • نشانگر شدت تمرینات

نقاط ضعف:

  • دستیار صوتی ندارد

مدل Charge 4 جدیدترین محصول فیت‌بیت است و امکانات فوق‌العاده‌ و به‌روزی دارد. باطری این محصول حدود ۷ روز دوام دارد و به این معنی است که دو، شنا، ورزش و کنترل ضربان قلب‌تان را بدون نگرانی از اتمام شارژ مچ‌بندتان انجام خواهید داد. جی‌پی‌اس داخلی دستگاه، به دوندگان مارتن و کسانی که مسیرهای طولانی را ضمن ورزش طی می‌کنند، امکاناتی نظیر موقعیت‌یابی و امنیت بیشتر را ارائه می‌کند. صفحه نمایش این محصول از نوع  OLED است و برنامه‌های کاربردی فراوان و بیش از  ۲۰ برنامه طراحی شده و مخصوص ورزشی دارد.

می‌توانید به روند پیشرفت خود در تمرینات دسترسی داشته و ببینید با دویدن، شنا و یا ورز‌ش‌های دیگر روزانه‌ طی طولانی مدت چه تغییراتی حاصل شده است. همچنین امکانش وجود دارد که گزینه Do Not Disturb را فعال کرده تا اعلان‌های تلفن‌های همراه‌تان وقتی که خواب هستید یا ورزش می‌کنید، روی مچ‌بند نمایش داده نشوند. به وسیله‌ی NFC داخلی این مچ‌بند، گزینه‌های پرداخت آنلاین در خدمت کاربر است. گزینه‌های یادآوری نوشیدن آب و ورزش، زمان خواب و تعیین میزان کالری سوزانده شده را فعال کنید تا کنترل سلامتی‌تان را بیش از پیش در دست داشته باشید. اطلاعات مربوطه، به صورت گرافی منظم تا ۳۰ روز در دسترس باقی می‌مانند.

بهترین قیمت: Fitbit Inspire

بهترین قیمت: Fitbit Inspire

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • ضد‌آب است و می‌توان در استخر از آن استفاده کرد
  • تشخیص‌دهنده خودکار شروع ورزش

نقاط ضعف:

  • حالت ورزش ندارد
  • جی‌پی‌اس ندارد
  • دستیار صوتی ندارد

پیگیری سلامتی به معنای صرف هزینه بسیار بالا نیست. فیت‌بیت Inspire با قیمتی مناسب، ابزارهای لازم برای کنترل را در اختیار همگان می‌گذارد و احتمالا با بودجه همه‌ی ما جور است. با خرید این مچ‌بند کالری مصرفی روزانه، تعداد قدمها، مسافت پیموده شده، کیفیت خواب و ضربان قلب خود را چک کنید. فناوری داخلی SmartTrack این مچ‌بند به صورت هوشمند، اطلاعات ورزش انجام شده توسط کاربر را ذخیره کرده و صفحه نمایش لمسی این محصول، اعلانی تشویقی با رسیدن به اهداف روزانه ورزشی به شما خواهد داد تا مشوق ورزش و فعالیت بیشتر‌ باشد.

این فیت‌بیت، به صورت خودکار متوجه شروع ورزش می‌شود و اطلاعات را از لحظه‌ای که فعالیت شما شروع می‌شود بدون نیاز به تنظیمات خاص ثبت می‌کند. باطری این محصول، حدود پنج روز عمر می‌کند. پس بدون نگرانی از اتمام باطری، به دوچرخه‌سواری، دو، شنا و یا ورزش مورد علاقه‌تان بروید. بدنه‌ی این مچ‌بند ضدآب است و تا عمق ۵۰ متری از سطح آب دوام دارد و بدون نگرانی می‌توانید از آن در هنگام شنا استفاده کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌های مرتبط با پیام‌های متنی، تماس‌ها و تقویم روی گوشی هوشمندتان را روی مچ‌بندتان و ضمن ورزش کردن دریافت کنید.

علاقه‌مند به خرید مچ‌ بند هوشمند از شرکت فیت بیت هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار