بازیگیمینگ

ایکس‌باکس، نینتندو و یوبی‌سافت در مراسم E3 شرکت خواهند کرد؛ مشخص شدن زمان برگزاری

مراسم E3 در ماه ژوئن به صورت دیجیتالی برگزار خواهد شد و ما شاهد پشتیبانی نینتندو، ایکس‌باکس، کپ‌کام، کونامی، یوبی‌سافت، تیک‌تو، وارنر برادرز و کُخ مدیا از آن‌ هستیم.

به نظر می‌رسد که سازمان ESA توانسته شرکت‌های مشهوری را مجاب کند که مراسم‌های خود را در جریان این رویداد برگزار کنند، اما از طرفی نام شرکت‌های سونی، الکترونیک آرتز، اکتیویژن-بلیزارد، سگا، باندای نامکو و اسکوئر‌-انیکس در لاین-آپ آن‌ها دیده نمی‌شود.

مراسم امسال تنها آنلاین خواهد بود، اما جزئیات چندانی در مورد آن فاش نشده است. در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد که سازندگان مختلف در جریان مراسم E3 اخبار و نمایش‌های جدیدی را از بازی‌های خود منتشر خواهند کرد. اگرچه سازمان ESA سعی می‌کند بخش‌های مختلف E3 به صورت رایگان در دسترس عموم مخاطبین قرار گیرد، اما در گزارش منتشر شده از سوی GameIndustry.biz ذکر شده است که احتمالاََ بخش‌های از رویداد در انحصار مطبوعات و تکنولوژی‌های استریم قرار بگیرد. رئیس سازمان ESA، استنلی پیر-لوئیس (Stanely Pierre-Louis)، در این باره گفت:

برای بیش از دو دهه است که مراسم E3 مرکز اصلی اخبار و همایش‌های صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که با هدف متحد کردن جهان از طریق بازی‌های ویدیویی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. ما قصد داریم E3 امسال را به صورت فراگیرتر برگزار کنیم، اما همچنان نمایش‌ها و اخبار مختلقی از بازی‌های مورد انتظار به اشتراک گذاشته خواهد شد.

رویداد E3 از تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) تا ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) برگزار خواهد شد.

۱۲ ماه گذشته کسب و کار رویداد بازی‌های ویدیویی با چالش بزرگ شیوع ویروس کرونا مواجه بوده است، اگرچه قبل از آن نیز شرکت‌های مختلف از آن جدا شده بودند. به نظر می‌رسد سونی برای امسال نیز برنامه‌ریزی‌های خاص خود را دارد و همچنان در مراسم E3 شرکت نخواهد کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار