فیلم وسریال

بهترین انیمه های سریالی تاریخ ؛ سفر به قلب سرزمین خورشید تابان

انیمه‌ های ژاپنی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین انیمه های عاشقانه، ورزشی، کمدی و اکشن می‌پردازیم.

اصطلاح انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی اطلاق می‌شود. انیمه‌ها در ژانر‌ها و سبک‌های متنوع و با تکنیک‌های مختلف ساخته می‌شوند. انیمه‌های ژاپنی نه فقط در ژاپن بلکه در سرتاسر جهان محبوب هستند. در این مقاله بهترین انیمه های عاشقانه، ورزشی، کمدی، ترسناک، معمایی و اکشن را معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

انیمه

 


انیمه چیست؟


انیمه

انیمه به تصویری که با دست کشیده شده و انیمیشن کامپیوتری اطلاق می‌شود. این اصطلاح که از کشور ژاپن سرچشمه گرفته است، در ژاپن به معنای انیمیشن است و همه گونه‌های انیمیشن را شامل می‌شود. اما خارج از ژاپن، انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی اشاره دارد. انیمه‌ها اغلب با ویژگی‌هایی مانند تصاویر رنگی، شخصیت‌های زنده و موضوعات خیالی شناخته می‌شوند. بسیاری از غربیان به شدت معتقدند که انیمه محصولی ژاپنی است. اولین انیمیشن‌های تجاری ژاپنی در سال 1917 به وجود آمده‌اند و از آن زمان تولید انیمه ژاپنی به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. سبک هنری انیمه در دهه 60 میلادی با کارهای اوسامو تزوکا (Osamu Tezuka) پدیدار گشت و در اواخر قرن بیستم به شهرتی جهانی رسید. در همان زمان این سبک مخاطبان ژاپنی و بین‌المللی زیادی پیدا کرد. انیمه‌ها در ژانرهای زیادی تقسیم بندی می‌شوند و مخاطبان مختلفی را هدف قرار می‌دهند.

انیمه فرم‌های هنری متنوعی دارد که از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند. انیمه ترکیبی از تکنیک‌های خودمحور و خیال‌انگیز مانند هنر گرافیکی، شخصیت‌پردازی و فیلمبرداری است. در تولید انیمه بیشتر از آن که بر حرکات انیمیشن تمرکز شود، به واقع‌گرایی محیط و استفاده از جلوه‌های دوربین اهمیت می‌دهند. در صنعت انیمه بیش از 430 استودیوی تولید وجود دارد. استودیوهایی مانند Studio Ghibli، Gainax و Toei Animation از معروف‌ترین استودیوهای تولید انیمه هستند. از زمان ساخت برنامه‌های دوبله انگلیسی، صنعت انیمه به موفقیتی بین‌المللی دست یافته است. همین شهرت جهانی منجر به تولید انیمه‌های غیر ژاپنی شد.

 


بهترین انیمه‌ های ورزشی


در این قسمت 7 نمونه از بهترین انیمه های ورزشی را همراه با امتیاز آن‌ها در سایت مای انیمه لیست معرفی خواهیم کرد.

انیمه Kuroko’s Basketball

بهترین انیمه های ورزشی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2015 – 2012 75 + 3 Production I.G 8.2

در یک دبیرستان، 5 بازیکن خارق‌العاده در یک تیم بسکتبال بازی می‌کنند. آنها هر تیمی را که در مقابلشان قرار می‌گیرد به راحتی شکست می‌دهند. این تیم Generation of Miracles (نسل معجزات) نام دارد. البته این تیم بازیکن ششمی هم به نام کوروکو تتسویا (Kuroko Tetsuya) دارد که مانند سایه‌ای در کنار این تیم است و به آنها کمک می‌کند. این انیمه به دلیل ترفندهایی که در آن استفاده می‌شود و شخصیت‌های بی‌نظیری که دارد، یکی از بهترین انیمه‌های ورزشی به حساب می‌آید.

انیمه «بسکتبال کوروکو» که در ژاپن با نام Kuroko no Basuke شهرت دارد، از تاریخ 7 آوریل 2012 (19 فروردین 1391) تا 30 ژوئن 2015 (9 تیر 1394) به روی آنتن رفت.

انیمه Haikyuu

انیمه لیست

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2016 – 2014 48 Production I.G 8.6

داستان انیمه «هایکیو» راجع به پسری به نام هیناتا شویو (Hinata Shouyo) است که آرزو دارد در والیبال لقب غول کوچک را بگیرد. اما متاسفانه در مدرسه او، بچه‌های دیگر علاقه زیادی به والیبال ندارند. به همین دلیل تیم والیبال آنها، تیم ضعیفی است که فقط شکست می‌خورد. آنها با تیم قدرتمندی که توبیو کاگیاما (Tobio Kageyama) معروف به «پادشاه میدان بازی» کاپیتان آن است، مسابقه می‌دهند و به طرز ناامیدکننده‌ای می‌بازند. بعد از آن بازی، هیناتا تصمیم می‌گیرد به دبیرستانی برود که تیم والیبال قوی‌ای دارد و کاگیاما را شکست دهد.

این سریال داستان درخشان و جذابی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین انیمه های ورزشی کرده است. هیجان، قسمت اصلی این انیمه است. اما داستان آن روی موضوعاتی مانند کار گروهی و استقامت هم تاکید ویژه‌ای دارد. قسمت اول انیمه Haikyu در تاریخ 6 آوریل 2014 (17 فروردین 1393) به روی صفحه تلویزیون رفت. این سریال هنوز در حال پخش است.

 

انیمه Prince of Tennis

بهترین انیمه های ورزشی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2002 – 2001 53 Production I.G – Nihon Ad Systems 7.9

انیمه «شاهزاده تنیس» راجع به پسر جوانی به نام ایکیزن ریوما (Echizen Ryoma) است که در تنیس تبحری استثنایی دارد. برخلاف سن کمش، ریوما در مسابقات قهرمانی زیادی برنده شده است. اما او هرچقدر هم که تلاش می‌کند، نمی‌تواند پدر خودش را شکست دهد. ریوما در مدرسه با یک تیم سرشناس بازی می‌کند و از موانع زیادی باید بگذرد. ریوما در تلاش است که در تنیس قوی‌تر و یکی از بهترین‌ها شود تا درنهایت بتواند پدرش را مغلوب خود کند.

هیجان این سریال چشم‌گیر و خارق‌العاده است. تا جایی که در هنگام تماشایش شما را روی صندلی‌تان نگه می‌دارد. انیمه شاهزاده تنیس در ایران با نام «قهرمانان تنیس» دوبله و پخش شده است. پخش این سریال از تاریخ 10 اکتبر 2001 (18 مهر 1380) آغاز و در تاریخ 30 مارس 2005 (10 فروردین 1384) تمام شد.

 

انیمه Yowamushi Pedal

انیمه سینمایی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2015 – 2013 62 TMS Entertainment 8

انیمه Yowamushi Pedal درباره پسری به نام ساکامیچی اونودا (Sakamichi Onoda) است. اونودا از طرفداران و بینندگان انیمه‌های ژاپنی است که می‌خواهد در مدرسه جدیدش به باشگاه انیمه ملحق شود. از آنجایی که او هیچ وقت در مدرسه راهنمایی‌اش دوستی نداشت، می‌خواهد در دبیرستان دوستانی پیدا کند تا علایق و سرگرمی‌هایش را با آنها به اشتراک بگذارد.

به خاطر علاقه شدیدش به انیمه، اونودا مسافت طولانی‌ای را با دوچرخه‌اش طی می‌کند تا به Akihabara برود؛ جایی که بهشت انیمه‌دوستان به حساب می‌آید. در همین حین، استعداد او در دوچرخه سواری نمایان می‌شود و او به جای باشگاه انیمه به باشگاه دوچرخه سواران ملحق می‌شود. این انیمه ترکیبی از هیجان ورزش و خصوصیات عجیب و غریب مسابقات دوچرخه سواری است. این ورزش ممکن است در ابتدا به نظر عجیب برسد، اما در این سریال سعی شده دید مثبتی نسبت به ورزش دوچرخه سواری ایجاد شود. پخش این انیمه از تاریخ 7 اکتبر 2013 (15 مهر 1392) آغاز شد.

 

انیمه Eyeshield 21

بهترین انیمه های ورزشی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2008 – 2005 145 Gallop 7.9

انیمه Eyeshield 21 یکی دیگر از بهترین انیمه های ورزشی است که داستان پسری به نام سنا کوبایاکاوا (Sena Kobayakawa) را روایت می‌کند. این پسر دبیرستانی به دلیل همه پادویی‌ها و فرارهایی که در مواقع زورگویی داشته، به سرعتی خارق‌العاده دست یافته است. استعداد او توسط کاپیتان یک تیم فوتبال آمریکایی کشف می‌شود. سنا تا جایی پیش می‌رود که تبدیل به اعجوبه‌ای در تیم Eyeshield 21 می‌شود و پیروزی‌های زیادی را برای تیم رقم می‌زند. هیجان این سریال، دیوانه‌کننده و در عین حال سرگرم‌کننده است. این انیمه از تاریخ 6 آوریل 2005 (17 فروردین 1384) تا 19 مارس 2008 (29 اسفند 1386) از شبکه TV Tokyo در حال پخش بود.

 

انیمه Hajime no Ippo

انیمه ورلد

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2002 – 2000 75 Madhouse 8.77

انیمه‌های ورزشی با ترکیب المان‌های سبک‌های درام و کمدی شناخته می‌شوند. شاید بزرگ‌ترین نقطه قوت Hajime no Ippo را بتوان مهارت قابل توجه سازندگان در برقراری تعادل بین این المان‌ها دانست.

این اثر با تمرکز با ورزش بوکس داستانی درگیرکننده و فراموش‌نشدنی را ارائه داده و به خوبی مخاطبان خود را سرگرم می‌کند. شخصیت اصلی این مجموعه نوجوانی به نام ایپو بوده که در ابتدا مورد آزار و اذیت دیگران قرار می‌گیرد؛ اما در ادامه وارد ورزش بوکس شده و جایگاه خود را در دنیا می‌یابد. نحوه پرداخت این شخصیت را می‌توان یکی از بهترین‌ها در طول تاریخ انیمه‌ها دانست. علاوه بر ایپو، شخصیت‌های فرعی این اثر نیز بسیار جذاب و دوست‌داشتنی بوده و هر کدام نقشی مهم را در داستان ایفا می‌کنند. در مجموع، Hajiime no Ippo یکی از بهترین انیمه‌های ورزشی تاریخ بوده و تماشای آن بر تمامی علاقه‌مندان به انیمه‌ها از واجبات است.

 

انیمه Ahiru no Sora

انیمه جدید

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2019 50 Diomedea 7.34

Ahiro no Sora یکی دیگر از بهترین انیمه‌های ورزشی با محوریت بسکتبال است. این عنوان داستان تلاش‌های نوجوانی به نام سورا کوروماتانی را برای موفقیت در این ورزش روایت می‌کند. او که مدام به دلیل قامت کوتاهش مسخره شده، تصمیم به اثبات خود به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال می‌گیرد. این شخصیت را می‌توان نقطه مقابل کوروکو دانست. سورا از همان ابتدا، از مهارت بالایی در بسکتبال برخوردار بوده و در عوض علاقه چندانی به کار تیمی ندارد. در طول داستان انیمه شاهد پرداخت شخصیت خوب او هستیم. اگر به دنبال اثری ورزشی با المان‌های درام و کمدی می‌گردید، Ahiru no Sora را از دست ندهید.

 


برترین انیمه‌ های کمدی


ژانر کمدی یکی از پرطرفداران سبک‌ها در سینما است. انیمه‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. در این بخش می‌توانید با 7 نمونه از بهترین انیمه‌های کمدی آشنا شوید.

انیمه Gintama

انیمه توکیو غول

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2018 – 2005 375 Sunrise 8.98

داستان انیمه Gintama راجع به گینتوکی ساکاتا، کاگورا و شینپاچی است. آنها در زمانی زندگی می‌کنند که دیگر دوران سامورائی‌ها به اتمام رسیده و کسی به آنها احتیاج ندارد. از طرف دیگر، موجودات فضایی به دنیای آنها وارد شده‌اند. آنها هر شغلی را که بهشان پیشنهاد می‌شود قبول می‌کنند تا بتوانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند.

این سریال سرشار از لحظه‌های کمدی و خنده‌دار، لطیفه‌های تکان‌دهنده و کمدی بزن‌بکوب است. به همین دلیل هم این سریال به عنوان بهترین انیمه کمدی انتخاب شده است. قسمت اول سریال «گینتاما» در تاریخ 4 آوریل 2006 (15 فروردین 1385) به روی آنتن رفت. تاکنون آخرین قسمت آن در تاریخ 7 اکتبر 2018 (15 مهر 1397) پخش شده و ممکن است ادامه هم داشته باشد.

 

انیمه Haven’t You Heard? I’m Sakamoto

انیمه های برتر

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2016 12 Studio Deen 7.63

از روز اول مدرسه، دانش‌آموز جدید همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. همه کارهای او خوشایند است. او در همه کارهایش مانند درس خواندن، نظافت، غذا خوردن و… باسلیقه است. نام او را نشنیده‌اید؟ نامش ساکاموتو (Sakamoto) است.
این سریال مانند شخصیت اصلی‌اش بسیار خوشایند و البته خنده‌دار است. این انیمه می‌تواند آنقدری شما را بخنداند که فک‌تان درد بگیرد! قسمت اول سریال Haven’t You Heard? I’m Sakamoto در تاریخ 8 آوریل 2016 (20 فروردین 1395) پخش شد و در همان سال هم به اتمام رسید.

 

انیمه My Ordinary Life

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2011 26 Kyoto Animation 8.5

زندگی روزمره؛ این اصطلاح به نظر خسته‌کننده می‌آید. اما در واقع لذت و سرگرمی در همین لحظه‌های عادی زندگی اتفاق می‌افتند. به همین دلیل در سریال کمدی My Ordinary Life (با نام ژاپنی Nichijou) از همین لحظه‌های روزمره زندگی استفاده می‌شود تا نشان بدهد که زندگی در عادی‌ترین لحظاتش هم سرگرم‌کننده است. لازم نیست زندگی را خیلی جدی بگیرید. قسمت‌های خنده‌دار آن را پیدا کنید‌، تا به شادمانی و نشاط برسید.

انیمه چیست

سریال «زندگی عادی من» داستان نه چندان عادی از زندگی سه دختر دبیرستانی به نام‌های میو ناگانوهارا (Mio Naganohara)، یوکو آیوی (Yuuko Aioi) و می میناکامی (Mai Minakami) است. این سه دوست با دختر نابغه‌ای به نام هاکاسی شینونوم (Hakase Shinonome) آشنا می‌شوند و گروهشان چهار نفره می‌شود. شخصیت‌های این انیمه هر روزشان را با روحیه‌ای بالا و مثبت زندگی می‌کنند. این سریال در سال 2011 پخش شد.

 

انیمه Daily Lives of High School Boys

بهترین انیمه های کمدی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2012 12 Sunrise 8.3

دبیرستان یکی از قسمت‌های معمولا مفرح زندگی است. و پسرهای دبیرستانی؟ داستان پسرهای دبیرستانی حتی سرگرم‌کننده‌تر هم می‌شود. انیمه «زندگی روزمره پسرهای دبیرستانی» راجع به لحظات احمقانه و خنده‌دار دبیرستان است؛ به خصوص دبیرستان برای پسرها.

شخصیت‌های اصلی این سریال تاداکونی (Tadakuni)، هیدنوری (Hidenori) و یوشیتاکی (Yoshitake) هستند. این پسرها به همراه همکلاسی‌های دیگرشان سعی می‌کنند که زندگی روزمره‌شان همیشه فوق‌العاده و سرگرم‌کننده باشد. هیچ لحظه خسته‌کننده‌ای در دبیرستان آنها مجاز نیست. این سریال در سال 2012 از تاریخ 9 ژانویه (19 دی 1390) به روی آنتن رفت.

 

انیمه Galaxy Angel

انیمه های برتر

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2004 – 2001 72 Madhouse 7

سریال Galaxy Angel در عین حال که ما را به ماجراجویی‌های بین‌کهکشانی و فضایی می‌برد، موجب خنده بسیار ما خواهد شد. اگر تاکنون ماجراجویی‌های فضایی به اندازه کافی خیالی و درعین حال نشاط آور نبودند، در این انیمه می‌توانیم شاهد چنین ماجراجویی‌هایی باشیم.
در سرزمینی خیلی خیلی دور در فضا، به یک گروه که با نام Angel Brigade شناخته می‌شوند، ماموریت مهم و مشکلی داده شده است. آنها باید تکه‌های گمشده یک تکنولوژی مهم را پیدا کنند. پنج عضو این گروه با لبخندی بر روی صورت‌شان به این ماجراجویی‌های فضایی می‌روند. این انیمه از تاریخ 7 آوریل 2001 تا 29 سپتامبر 2004 پخش می‌شد.

 

انیمه GTO – Great Teacher Onizuka

انیمه چیست

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2000 – 1999 43 Studio Pierrot 8.7

GTO را می‌توان یکی از آثار ماندگار و بی‌مانند ژانر کمدی دانست که با شخصیت اصلی فوق‌العاده و سناریوهای متفاوت خود به خوبی مخاطبان را سرگرم می‌کند. این انیمه روایت‌گر تلاش‌های جوانی به نام اونیزوکا برای تبدیل شدن به بهترین معلم مدرسه تاریخ است. بزرگ‌ترین نقطه قوت این عنوان، شخصیت عالی، جذاب و دوست‌داشتنی اونیزوکا بوده که تفاوت‌های فراوانی با تمامی قهرمانان دنیای انیمه دارد. علاوه بر این، نمی‌توان از نویسندگی هوشمندانه این اثر غافل شد؛ عاملی که منجر به خلق برخی از بهترین موقعیت‌های کمدی تاریخ انیمه‌ها شده است. تماشای این اثر را به تمامی علاقه‌مندان به انیمه‌های کمدی توصیه می‌کنیم.

 

انیمه Kaguya Sama: Love is War

انیمه سریالی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2019 24 A-1 Pictures 8.42

شاید بتوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ویژگی‌های انیمه‌ها را پرداخت جسورانه آن‌ها به مسائل انسانی دانست؛ مسئله‌ای که در Kaguya Sama: Love is War به اوج خود می‌رسد. این اثر روایت‌گر عاشقانه متفاوتی بین دو دانش‌آموز بی‌نقص و برتر بوده و در این راه نگاهی پخته و جذاب به مفهوم عشق دارد. بزرگ‌ترین نقطه قوت این اثر، طنز هوشمندانه و خلاقانه آن است که بارها لبخند را بر روی لب مخاطبان می‌آورد. ریتم روایی سریع و شخصیت‌های جذاب این اثر به خوبی مخاطبان را تا انتها با خود همراه خواهند کرد. در مجموع این عنوان را می‌توان از بهترین انیمه‌ های 2019 دانست.

 


بهترین انیمه‌ های اکشن


در این قسمت با 10 نمونه از بهترین انیمه‌های اکشن آشنا می‌شویم.

انیمه Attack on Titan

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2013 59 + 8 Wit Studio 8.44

کلمات نمی‌توانند هیجان قدرتمند این انیمه را توصیف کنند. فقط بگذارید بگوییم که در این انیمه مردی غول‌پیکر حضور دارد که از توصیف آن عاجزیم. ظهور غول‌هایی انسان‌نما، بشریت را وادار کرده است تا در بین دیوارهایی بلند زندگی کند.

بهترین انیمه های سینمایی

صد سال است که انسان‌ها در بین این دیوارها با آرامش زندگی کرده‌اند. تا اینکه غولی عظیم‌الجثه یکی از این دیوارها را خراب می‌کند. انسان‌ها که در این مدت میان دیوارها محبوس شده بودند، اطلاعات چندانی راجع به این غول‌ها ندارند. این انیمه هیجان‌انگیز از تاریخ 7 آوریل 2013 (18 فروردین 1392) در حال پخش است.

 

انیمه Sword Art Online

بهترین انیمه های اکشن

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2012 96 A-1 Pictures 7.39

این انیمه روایت این است که چطور اولین بازی آنلاین تبدیل به فاجعه‌ای عظیم می‌شود. هزاران بازیکن در بازی گیر کرده‌اند و تا وقتی که کسی بازی را تمام نکند نمی‌توانند از آن خارج شوند. این تراژدی از این هم بدتر می‌شود. زمانی که کسی در بازی می‌میرد در زندگی واقعی هم خواهد مرد. مردی به نام کرتو (Kirito) سعی دارد که بازی را تمام کند. این انیمه در سال 2012 و در 25 قسمت پخش شده است.

 

انیمه Hunter X Hunter

بهترین انیمه های اکشن

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2011 – 2014 148 Madhouse 9.12

انیمه Hunter X Hunter یکی از بهترین انیمه‌ها از نظر داستان، هیجان و احتمالا همه چیز است. همه حرکات و انیمیشن‌ها در این سریال به خوبی ساخته شده‌اند. به همین دلیل این انیمه تبدیل به یکی از بهترین انیمه‌های اکشن شده است.

شکارچیان، حرفه‌ای‌ترین افراد در جهان هستند. آنها همه جا به عنوان خاص‌ترین مردم شناخته می‌شوند. اگرچه سنجش این شکارچیان با یکدیگر کار ساده‌ای نیست. امتحان خطرناکی برای سنجش شکارچی‌ها طراحی شده است که در آن می‌توانند توانایی‌های خود را بسنجند. در این انیمه شاهد تلاش هیجان‌انگیز گروهی از شکارچیان در این امتحان هستیم. این انیمه بین سال‌های 2011 تا 2014 پخش شده است.

 

انیمه Kill la Kill

بهترین انیمه های سریالی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2014 – 2013 24 Tigger 8.15

در انیمه Kill la Kill هیچ محدودیتی در جنگ‌های حماسه‌آفرین وجود ندارد. همه قسمت‌های این سریال هیجان‌انگیز و در نقطه اوج داستان هستند. این انیمه با مضمون انتقام ساخته شده است. داستان آن راجع به دختری به نام ریوکو ماتوی (Ryuuko Matoi) است که به دنبال قاتل پدرش می‌گردد. در حالی که او از جایی به جای دیگر سفر می‌کند، به یک مدرسه عجیب می‌رسد. در این مدرسه دانش‌آموزان با پوشیدن یونیفورم‌های مدرسه‌شان قدرت‌های مسخره‌ای به دست می‌آورند. این انیمه از تاریخ 4 اکتبر 2013 (12 مهر 1392) تا 28 مارس 2014 (8 فروردین 1393) به روی آنتن رفت.

 

انیمه Tengen Toppa Gurren Lagann

بهترین انیمه های جهان

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2007 27 Garinax 8.69

انیمه Tengen Toppa Gurren Lagann تعریف واقعی حماسه در دنیای انیمه است. در این سریال دنیای زیرزمینی‌ای به تصویر کشیده شده است. در این دنیا مردم هیچ خبری از سطح زمین ندارند. شخصیت اصلی داستان پسری حفار به نام سایمون است. سایمون سعی دارد با حفاری تونل‌های جدید، وسعت روستایش را افزایش دهد.
تا اینکه سایمون شی عجیبی را در زیر خاک پیدا می‌کند. او که نمی‌داند این شی چیست آن را نگه می‌دارد. اما به زودی متوجه می‌شود که زندگی‌اش برای همیشه تغییر کرده است. این انیمه در سال 2007 و در 27 قسمت پخش شده است.

انیمه Naruto

بهترین انیمه های 2019

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2007 – 2002 220 Studio Pierrot 7.88

اگر راجع به مانگا و انیمه شنیده باشید، پس احتمالا راجع به Naruto هم چیزهایی شنیده‌اید. «ناروتو» سومین مانگای پرفروش در کل تاریخ است. بیشتر از 235 میلیون نسخه از آن در 35 کشور به فروش رسیده است. این انیمه درباره پسر جوانی به نام ناروتو اوزوماکی (Naruto Uzumaki) است. ناروتو که یک نینجاست، رویای این را دارد که رهبر روستایشان شود. در آغاز ناروتو بدترین شاگرد مدرسه نینجاها است. اما با تلاش فراوان قدرت‌های خودش را افزایش می‌دهد و بالاخره فارغ‌التحصیل می‌شود.

سریال تلویزیونی این مانگا یکی از معروف‌ترین و بهترین انیمه های ژاپنی است. این سریال از تاریخ 3 اکتبر 2002 (11 مهر 1381) تا 8 فوریه 2007 (19 بهمن 1385) از شبکه TXN پخش می‌شد. سریال Naruto جوایز زیادی را دریافت کرده است و هنوز هم یکی از جذاب‌ترین انیمه‌ها به حساب می‌آید. این سریال ترکیبی از ماجراجویی، هیجان، هنرهای رزمی و موقعیت‌های کمدی است. فصل دوم این انیمه به نام Naruto Shippuden که ماجراهای شخصیت‌های این اثر را در دوران نوجوانی آن‌ها دنبال می‌کند نیز از سال 2007 شروع به پخش کرد. آن مجموعه نیز به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های ژانر اکشن شناخته می‌شود.

 

انیمه One Piece 

بهترین انیمه های کمدی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 1999 930 Toei Animation 8.48

قهرمان محبوب ما، لوفی (Luffy) به ما یاد داده است که اگر واقعا می‌خواهید به چیزی برسید باید از تمام قلب و روح‌تان برای آن مایه بگذارید؛ حتی اگر به قیمت زندگی‌تان تمام شود. همین موضوع است که سریال One Piece را به سریالی الهام‌بخش و دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. لوفی دزد دریایی ماجراجو و خوش‌ذاتی است که به دنبال گنجی رمزآلود به نام One Piece می‌گردد. در این سریال شاهد ماجراجویی‌های لوفی که تنها 17 سال دارد هستیم. او از اسرار سیاهی پرده برمی‌دارد و با دشمنان زیادی در مسیرش می‌جنگد. این سریال از تاریخ 20 اکتبر 1999 در حال پخش است و تاکنون 907 قسمت از آن به روی آنتن شبکه FNS رفته است. در اکتبر 2017 بعد از فروش 430 میلیون نسخه، One Piece تبدیل به پرفروش‌ترین انیمه در جهان شده است.

انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه های اکشن

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2010 – 2009 64 Bones 9.23

این عنوان یکی از بهترین انیمه‌های بلند تاریخ است. بسیاری از صاحب‌نظران جهان انیمه، Fullmetal Alchemist: Brotherhood را نقطه اوج انیمه‌ها می‌دانند. این عنوان روایت‌گر داستان دو برادر به نام‌های ادوارد و آلفونس الریک در دنیایی فانتزی است. در این دنیا کیمیاگران ایالتی مهم‌ترین محافظان مردم بوده و برادران الریک یکی از قدرتمندترین این کیمیاگران هستند. مهم‌ترین قانون کیمیاگری، مبادله دو عنصر متوازن با یکدیگر است، قانونی که بی‌توجهی به آن منجر به رقم خوردن فاجعه خواهد شد. برادران الریک با بی‌توجهی به این قانون، تاوان هنگفتی پس می‌دهند.

ادوارد پای چپ و آلفونس بدن فیزیکی خود را از دست می‌دهد. آن‌ها در ادامه برای درمان خود به دنبال سنگ فلاسفه می‌گردند، سنگی که از قدرت فراوانی برخوردار است. این دو برادر در این میان درگیر ماجراهای سیاسی عمیقی می‌شوند. یکی از موارد مهم در ساخت اثری ماندگار، خلق دنیایی تپنده و جذاب است؛ امری که سازندگان این عنوان به خوبی از عهده آن برآمده‌اند. تمامی شخصیت‌های این اثر از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. Fullmetal Alchemist: Brotherhood را می‌توان یکی از بهترین انیمه های تاریخ دانست که تماشای آن بر تمامی علاقه‌مندان به این مدیوم واجب است.

 

انیمه Cowboy Bebop

برترین انیمه ها

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
1999 – 1998 26 Sunrise 8.79

Cowboy Bebop یکی از مهم‌ترین، تاثیرگذارترین، جذاب‌ترین و ماندگارترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ است. نقش غیر قابل انکار این اثر در شکل‌دهی انیمه‌ها و سریال‌های مدرن، موسیقی بی‌نظیر و شخصیت‌های فوق‌العاده این عنوان، آن را به یکی از بهترین انیمه های تاریخ تبدیل کرده‌اند. داستان این اثر در سال 2071 و در فضا دنبال شده و روایت‌گر ماجراجویی‌های گروهی از جایزه‌بگیران به نام‌های اسپایک، جت، فی و آین است. هر کدام از این شخصیت‌ها از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از محبوب‌ترین قهرمانان دنیای انیمه به شمار می‌روند. قسمت‌های مختلف این اثر ارتباط چندانی به یکدیگر نداشته و معمولا داستانی مجزا را روایت می‌کنند. اگر به دنبال تماشای اثری بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی در ژانر علمی‌تخیلی هستید، Cowboy Bebop را از دست ندهید.

 

انیمه Boku no Hero Academia

برترین انیمه های ایچی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2016 90 Bones 8.29

این اثر را می‌توان یکی دیگر از بهترین انیمه های اکشن دانست. اگر از علاقه‌مندان به عناوینی چون ناروتو، بلیچ و وان پیس هستید، بدون شک از تماشای Boku no Hero Academia نیز لذت خواهید برد. داستان این انیمه در دنیایی فانتزی جریان دارد. در این دنیا بیش از 80 درصد انسان‌ها دارای قدرت‌های فرابشری هستند؛ قدرت‌هایی متنوع که در هر فرد به شکلی متفاوت نمود پیدا می‌کنند. این مسئله منجر به تبدیل 20 درصد باقی‌مانده به موجوداتی بی‌دفاع و ضعیف شده و قهرمان این داستان، ایزوکو میدوریا، یکی از این افراد بدون قدرت است. او از کودکی آرزوی تبدیل شدن به یک قهرمان را در سر می‌پرورانده است. با این وجود نبود قدرت‌های ابرقهرمانی مانعی بزرگ و به ظاهر غیر ممکن بر سر راه این آرزو به حساب می‌آید. با این وجود اصرار و تلاش‌های ایزوکو نتیجه می‌دهد. قهرمان محبوب ایزوکو، او را به عنوان وارث قدرتش انتخاب می‌کند. در طول داستان این انیمه شاهد سناریوهایی سرگرم‌کننده و جذاب هستیم که به احتمال زیاد برای علاقه‌مندان به ژانر شونن آشنا خواهند بود. با این وجود موسیقی و طراحی‌های زیبا، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستان خوب این اثر را به یکی از بهترین انیمه های حال حاضر تبدیل می‌کنند.

 


بهترين انيمه های ترسناک


در این قسمت با 8 نمونه از بهترین انیمه‌های ترسناک آشنا می‌شویم.

انیمه Monster

برترین انیمه های سینمایی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2005 – 2004 74 Madhouse 8.74

اگر به دنبال اثری واقع‌گرایانه، تاریک و تاثیرگذار می‌گردید، این انیمه برای شماست. داستان و فضاسازی Monster بسیار گیرا و عمیق بوده و ریتم سریع آن مخاطبان را تا انتها با خود همراه خواهد کرد. در این اثر شاهد پرداخت به مفاهیم و موضوعات حساس روان‌شناسی، اخلاق، ریشه‌های شرارت انسان و ارزش زندگی او خواهیم بود. شخصیت اصلی Monster پزشکی به نام کنزو تنما بوده که به تازگی با دختر رییس بیمارستان خود نامزد کرده است. زندگی رو به پیشرفت کنزو با درگیری او در اتفاقاتی دردناک به کلی عوض می‌شود. تماشای این انیمه را به تمامی علاقه‌مندان به آثار ترسناک، درام و روان‌شناسانه توصیه می‌کنیم.

 

انیمه The Promised Neverland

برترین انیمه های تاریخ

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2019 12 CloverWorks 8.68

اگر بخواهیم لیستی از آثار تاثیرگذار و غم‌انگیز تهیه کنیم، باید The Promised Neverland را در آن قرار دهیم. این انیمه روایت‌گر ماجراهای گروهی از کودکان ساکن یک یتیم‌خانه و رویارویی آن ها با اتفاقاتی مرموز و وحشتناک است. تعداد انیمه‌های خوب در ژانر وحشت بسیار کم است و این اثر را می‌توان یکی از آن‌ها دانست. سازندگان The Promised Neverland با ارائه اتمسفری گیرا، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستانی مرموز و معمایی به خوبی مخاطبان را در ساخته خود غرق می‌کنند. این اثر را می‌توان یکی از خوش‌ساخت‌ترین انیمه‌های سال گذشته دانست.

 

انیمه Berserk

برترین انیمه های 2019

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
1998 – 1997 25 OLM 8.47

دیگر کمتر کسی است که با Berserk آشنایی نداشته باشد. برزرک یکی از بهترین، تاثیرگذارترین مانگاهای ژاپنی بوده که طرفداران فراوانی در سراسر دنیا دارد.

طراحی‌های بی‌نظیر، داستان درگیرکننده و شخصیت‌های چندلایه را می‌توان از ویژگی‌های برجسته این اثر دانست. فیلم‌ها، انیمه‌ها و بازی‌های ویدیویی فراوانی با الهام از مفاهیم این مانگا ساخته شده‌اند. در سال‌های گذشته تلاش‌های فراوانی در راستای ساخت انیمه‌ای با الهام از این اثر صورت گرفته که نتیجه آن دو فصل تلویزیونی و چند فیلم سینمایی بوده است. نخستین انیمه ساخته شده بر اساس برزرک، با وجود رنج بردن از کمبود بودجه، کاملا به منبع الهام خود وفادار بوده و روایتی مناسب از نخستین آرک آن است. اگر به دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی و تکرار نشدنی هستید، این اثر را از دست ندهید.

 

انیمه Parasyte: The Maxim

برترین انیمه های اکشن

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2015 – 2014 24 Madhouse 8.46

داستان این انیمه با هجوم ارتشی از موجودات بیگانه انگل‌مانند به کره زمین آغاز می‌شود. این موجودات به سرعت کره خاکی را تصرف کرده و با کنترل انسان‌ها بر آن‌ها حکمرانی می‌کنند. در این میان، دانش‌آموزی به نام شینیچی ایزومی به یکی از این موجودات برخورده و با خوش‌شانسی موفق به فرار می‌شود. اما بیگانه مهاجم در عوض در دست راست شینیچی گرفتار شده و برای ادامه زندگی خود به او وابسته می‌شود. داستان این اثر از ریتم سریع و جذابی برخوردار بوده و سکانس‌های پایانی هر قسمت به خوبی مخاطب را ترغیب به ادامه آن می‌کنند. اگر به دنبال سریالی جذاب و متفاوت هستید، Parasyte برای شما ساخته شده است.

 

انیمه Hellsing Ultimate

برترین انیمه های کمدی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2012 – 2006 10 Madhouse – Satelight – Graphinica 8.45

خون‌آشام‌ها را می‌توان از محبوب‌ترین موجودات فانتزی در دنیا دانست که دستمایه ساخت آثار متعددی در مدیوم‌های مختلف قرار گرفته‌اند. در دنیای انیمه‌ها نیز شاهد ساخت آثار ارزشمندی با محوریت این موجودات بوده‌ایم. یکی از بهترین انیمه های این دسته را می‌توان Hellsing Ultimate دانست که با اکشن پر زد و خورد، شخصیت‌های جذاب، داستان کم‌نقص و دیالوگ‌های هوشمندانه به خوبی مخاطبان را با خود همراه می‌کند. در دنیای هلسینگ، سازمانی وجود داشته که به کشتار خون‌آشام‌ها می‌پردازد. در راس این سازمان اینتگرا فیربروک ونگیتس هلسینگ قرار دارد؛ زنی قدرتمند که زندگی خود را وقف مبارزه با خون‌آشام‌ها کرده است. قوی‌تریم سلاح در اختیار اینتگرا، خون‌آشامی به نام آلوکارد است. Hellsing Ultimate اثری سرگرم‌کننده، جذاب و به یاد ماندنی بوده و تماشای آن را به تمامی علاقه‌مندان به انیمه‌ها توصیه می‌کنیم.

 

انیمه Mononoke

برترین انیمه های ایچی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2007 12 Toei Animation 8.42

فرهنگ غنی کشور ژاپن را می‌توان بزرگ‌ترین منبع الهام برای سازندگان انیمه‌ها دانست. یکی از بهترین آثاری که با الهام از حکایت‌های کهن این کشور ساخته شده، Mononoke است. شخصیت اصلی این اثر، یک شکارچی ارواح شیطانی بوده و برای یافتن آن‌ها به سراسر ژاپن سفر می‌کند. ماجراجویی‌های این شکارچی، او را به زنی حامله به نام شینو می‌رساند؛ زنی که توسط ارواح خبیث قدرتمندی به نام زاشیکی واراشی هدف قرار گرفته است. Mononoke اثری زیبا، هوشمندانه و به یاد ماندنی بوده و سبک مخصوص به خود را دارد. تماشای این انیمه را به تمامی علاقه‌مندان به ژانر ترسناک توصیه می‌کنیم.

 

انیمه Dorohedoro

برترین انیمه های 2020

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2020 12 MAPPA 8.2

این انیمه را می‌توان برداشتی بی‌نقص و عالی از یکی از مانگاهای افسانه‌ای تاریخ دانست؛ مانگایی که از دیدگاه بسیاری از کارشناسان این حوزه قابلیت تبدیل به انیمه را نداشت. با این وجود اعضای استودیو MAPPA به خوبی وظیفه خود را انجام داده و یکی از متفاوت‌ترین و بهترین انیمه های ترسناک تاریخ را ساخته‌اند. دنیای Dorohedoro یکی از تاریک‌ترین‌ها، خشن‌ترین‌ها و پیچیده‌ترین‌ها در نوع خود است. ترکیب این دنیای عمیق با سبک هنری سورئال منجر به خلق یک جهان سایبرپانک گیرا شده و کاملا مخاطبان را در خود غرق خواهد کرد. از دیگر نقاط قوت این عنوان می‌توان به موسیقی عالی، شخصیت‌های جذاب و داستان چندلایه اشاره کرد. این اثر را می‌توان یکی از بهترین انیمه های 2020 دانست.

 

انیمه Tokyo Ghoul

برترین انیمه های ایچی

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2018 – 2014 48 Studio Pierrot 7.86

یکی دیگر از انیمه های برتر ژانر ترسناک را می‌توان این اثر دانست. انیمه توکیو غول داستان دنیایی خشن و بی‌رحم را روایت می‌کند. در این دنیا موجودات قدرتمندی به نام غول‌ها در کتار آدم‌ها زندگی می‌کنند؛ آدم‌هایی که در ترسی دائمی از این غول‌های خون‌خوار به حیات خود ادامه می‌دهند. با این وجود، خطرناک‌ترین توانایی این غول‌ها را می‌توان استتارشان به عنوان یک انسان دانست. این انیمه بر اساس یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای ژاپنی به قلم سویی ایشیدا ساخته شده است. شخصیت اصلی این انیمه پسر جوانی به نام کن کانکی بوده که بر اساس وقایعی قدرت‌ قول‌ها را به دست می‌آورد. تاکنون چندین فصل از این اثر ساخته شده که هر کدام نگاهی متفاوت به منبع اقتباس خود داشته‌اند. اگر از علاقه‌مندان به آثار ترسناک و هیجان‌انگیز هستید، از تماشای این انیمه لذت خواهید برد.

 


بهترین انیمه های معمایی


در این قسمت به تعدادی از برترین انیمه‌های جنایی، روان‌شناسانه و معمایی تاریخ می‌پردازیم.

انیمه Death Note

انیمه

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2007 – 2006 37 Madhouse 8.63

یکی از مشهورترین انیمه‌ها در جهان، Death Note است. این عنوان که در کشورمان نیز طرفداران زیادی دارد، روایت‌گر ماجرایی پر پیچ و خم و جذاب بوده و از سرگرم‌کننده‌ترین انیمه‌های تاریخ به شمار می‌رود.

شخصیت اصلی این اثر، نوجوانی به نام لایت یاگامی بوده که بر حسب اتفاق دفترچه قدرتمندی را به دست می‌آورد. لایت با نگاشتن نام هر شخص در این دفترچه، او را به کام مرگ می‌فرستد. او سپس تصمیم به استفاده از این قدرت برای پاکسازی جهان از خلافکاران می‌گیرد. در این میان نیروهای پلیس در جستجوی او برآمده و در صدر آن‌ها کارآگاهی متفاوت و باهوش به نام ال قرار دارد. درگیری‌های ال و لایت را می‌توان جذاب‌ترین بخش این عنوان دانست. ریتم سریع، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و داستان هوشمندانه این اثر را به یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ تبدیل می‌کنند.

 

انیمه Code Geass

انیمه

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2008 – 2006 50 Sunrise 8.74

یکی دیگر از خوش‌ساخت‌ترین انیمه‌های ژانر معمایی را می‌توان Code Geass دانست. این اثر روایتی هیجان‌انگیز و هوشمندانه از تلاش‌های جوانی به نام لولوش لمپروژ برای مقابله با پادشاهی فاسد و دیکتاتوری بریتانیا است. شخصیت‌پردازی فوق‌العاده لولوش، او را به یکی از محبوب‌ترین قهرمانان دنیای انیمه تبدیل کرده است. او در ابتدای داستان قدرت مرموزی به نام Geass را به دست می‌آورد؛ قدرتی که با استفاده از آن می‌تواند دیگران را مجبور به انجام کارهای مورد نظر خود کند. دیگر شخصیت‌های این انیمه چون سی سی و کالن نیز از جذابیت فراوانی برخوردار هستند. طراحی بصری، موسیقی و صداگذاری این عنوان در بهترین حالت ممکن قرار دارد. در مجموع Code Geass را می‌توان اثری جذاب دانست که با ترکیب عناصر اکشن و درام، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مخاطبان خود رقم می‌زند.

 

انیمه Steins;Gate

انیمه

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2011 24 White Fox 9.13

یکی از موضوعات مورد علاقه نویسندگان ژانر علمی‌تخیلی، سفر در زمان است. در طول تاریخ آثار متعددی با محوریت این موضوع ساخته شده‌اند که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به سریال Doctor Who و فیلم Back to the Future اشاره کرد. بدون شک یکی از بهترین انیمه های معمایی که با محوریت سفر در زمان ساخته شده، Steins;Gate است. این عنوان یکی از هوشمندانه‌ترین، عمیق‌ترین و تاثیرگذارترین آثار ساخته شده در این حوزه به حساب می‌آید. داستان Steins;Gate به تلاش‌های دانشمندی جوان و دوستان او در راستای سفر به گذشته پرداخته و مملو از سورپرایزهای پیچیده و سکانس‌های دور از انتظار احساسی است. تمامی شخصیت‌های این مجموعه، پرداخت خوبی داشته و از جذابیت قابل توجهی برخوردارند. در نهایت، اگر به دنبال تماشای اثری پیچیده، بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی در ژانر علمی‌تخیلی هستید، این انیمه را از دست ندهید.

 

انیمه Made in Abyss

انیمه

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
? – 2017 13 Kinema Citrus 8.81

Made in Abyss را می‌توان یکی از خلاقانه‌ترین و بهترین انیمه های فانتزی سال‌های گذشته دانست. این اثر از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. موسیقی، صداگذاری و طراحی بصری این اثر در بهترین حالت ممکن قرار داشته و نشان از توجه فراوان سازندگان آن به جزییات هستند. این عنوان با سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز، شخصیت‌پردازی عالی، دیالوگ‌های هوشمندانه و داستان جذاب به خوبی مخاطبان را به خود جذب خواهد کرد. در قلب این اثر دختر جوانی به نام ریکو قرار دارد. ریکو آرزو دارد همچون مادر خود در Abyss به ماجراجویی بپردازد. Abyss، دره‌ای مرموز و مملو از موجودات عجیب و جادویی است. ریکو به شکلی تصادفی با روباتی هوشمند آشنا شده و نام او را رگ می‌گذارد. در ادامه شاهد گسترش بستر داستانی و پیچش‌های جذاب و درگیرکننده‌ای هستیم. تماشای این اثر را به تمامی علاقه‌مندان به انیمه‌ها توصیه می‌کنیم.

 

انیمه Mushishi

انیمه

 

سال پخش تعداد قسمت استودیو سازنده امتیاز در سایت MAL
2014 – 2005 46 Artland 8.71

Mushishi در عمل مجموعه‌ای از داستان‌های متنوع بوده که با الهام از اسطوره‌ها و حکایت‌های محلی تصویرسازی شده‌اند. در مرکز این انیمه موجوداتی به نام موشی قرار دارند. این موجودات را می‌توان ابتدایی‌ترین شکل حیات بر روی زمین دانست. وظیفه شکار و مقابل با این موجودات بر عهده گروهی به نام موشیشی است. این اثر بر روی یکی از شکارچیان مذکور به نام جینکو تمرکز داشته و ماجراجویی‌های او در دهکده‌های مختلف را دنبال می‌کند. جینکو قهرمانی متفاوت و جذاب بوده و شخصیت او در طول داستان مورد پرداخت خوبی قرار می‌گیرد. سایر شخصیت‌های فرعی این اثر نیز هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و نقش خوبی در تکمیل سناریوها ایفا می‌کنند. از برجسته‌ترین ویژگی‌های این عنوان می‌توان به طراحی‌های بصری جذاب و موسیقی مینیمالیست اشاره کرد که به خوبی با یکدیگر و حال و هوای کلی مجموعه هم‌خوانی داشته و تجربه‌ای ماندگار را برای مخاطب رقم می‌زنند.

در این مقاله بهترین انیمه های ترسناک، ورزشی، کمدی و اکشن را معرفی کردیم. آیا شما هم از طرفداران انیمه هستید؟ به نظر شما بهترین انیمه کدام است؟برای معرفی بعضی انیمه ها معضور بودیم . شما می‌توانید در پایین همین صفحه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار