ریپورتاژ آگهی

راهنمایی و مزایای خرید اینترنتی طلا و جواهر

 

خرید آنلاین انقلابی در حوزه خرید و فروش ایجاد کرده و بسیاری از محدودیتهای خریدهای سنتی را رفع کرده است. کافی است فرد به اینترنت دسترسی داشته باشد در این صورت می تواند به کمک موتورهای جستجو و به لطف فروشگاههای آنلاین محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کرده و با بررسی و مقایسه دقیق بهترین مورد را طبق سلیقه و شرایط خود انتخاب کرده و سفارش خود را در هر جایی که باشد ثبت کند. فروشندگان اینترنتی محصول درخواستی او را به منزل، محل کار یا هر جای دیگری که فرد تمایل داشته باشد ارسال می کنند. در دنیای کنونی با توجه به طولانی بودن مسیرها، هزینه رفت و آمد و محدودیت زمان این شیوه خرید بسیار مورد توجه قرار گرفته و افراد می توانند در کمترین زمان و با هزینه کم یا حتی به صورت رایگان و بدون رفت و آمد محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

بیماری کرونا و همه‌گیری این ویروس ناشناخته، بسیاری از آدم‌ها را از فضای خرید و رفتن به بازار و یا سر زدن به مغازه‌ها دور کرده است. امروزه عده زیادی خرید آنلاین را انتخاب کرده‌اند و بیشتر نیازهای خودشان را با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی پاسخ می‌دهند. بازار خرید و فروش طلا و جواهرات هم از این قاعده مستثنی نیست و خریدهای اینترنتی آن رواج زیادی پیدا کرده است.

اگر قصد خرید اینترنتی طلا در دوران کرونا را دارید، پس بهتر است راهنمای کامل آن را بخوانید و درباره آن اطلاعات بیشتری داشته باشید.

هنگام خرید حضوری در دوران کرونا چه خطراتی در کمین است؟

خرید حضوری طلا و جواهرات در روزهای کرونایی، چه به عنوان یک طلای زینتی و چه با هدف سرمایه‌گذاری، می‌تواند شما را با انواع خطرات و تهدیدهای سلامتی روبه‌رو کند.

۱. تهدید سلامتی با عبور و مرور در بازار پر از جمعیت

همانطور که می‌دانید بیشترین عاملی که می‌تواند کرونا را به صورت زنجیره‌وار منتقل کند، شلوغی و جمعیت است. اگر قصد خرید طلا در روزهای کرونایی دارید، بهتر است از رفتن به بازار و دیگر مغازه‌ها خودداری کنید تا سلامت شما و اطرافیانتان حفظ شود. به ویژه اینکه طلا فروشی‌ها معمولا فروشگاه‌های کوچکی دارند و به دلایل امنیتی فضای داخل آن‌ها نیز کوچک است. پس افراد نمی‌توانند فاصله اجتماعی مورد نیاز را رعایت کنند.

۲. انتقال ویروس از طریق لمس قطعات طلا

خرید طلا حضوری با امتحان و لمس کردن قطعات طلا همراه است. گاهی ممکن است چندین مشتری متفاوت به قطعه‌ای که شما انتخاب کرده‌اید دست بزنند. به همین دلیل احتمال انتقال ویروس از این راه بسیار بیشتر می‌شود.

۳. احتمال گم شدن یا دزدیده شدن طلا

خطر دیگری که با خرید حضوری طلا شما را تهدید می‌کند، احتمال گم شدن یا دزدیده شدن طلای شماست. ممکن است با یک سهل‌انگاری در حفظ کالای خود یا قرار گرفتن در میان جمعیت یا حتی مکان‌های خلوت، طلای خریداری شده‌تان را از دست بدهید. به ویژه در روزهای اخیر که به علت افزایش تورم و خلوت شدن خیابان‌ها میزان دزدی و زورگیری به مراتب چندین و چند برابر شده است.

هنگام خرید اینترنتی طلا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید اینترنتی طلا مانند بسیاری از کالاهای دیگر، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش به دلیل امنیت بالا و حفظ سلامت افراد به یک روش پرطرفدار تبدیل شده که از سوی افراد زیادی انتخاب می‌شود. اما خرید آنلاین طلا قوانین خاص خودش را دارد و برای داشتن یک تجربه لذتبخش از این نوع خرید، بهتر است نکات مهم آن را رعایت کنید:

۱. هر فروشگاه اینترنتی را برای خرید انتخاب نکنید

ممکن است فروشگاه‌های آنلاین زیادی را پیدا کنید که انواع طلا و جواهرات را به فروش می‌رسانند. اما اعتماد به همه آن‌ها کار درستی نیست. تنها فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید شناخته شده و معتبر هستند. فروشگاه معتبر در زمینه فروش طلا باید حتما در کنار دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، دارای مجوز از اتحادیه فروشندگان طلا جواهر باشد. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تنها فروشگاه آنلاین معتبر در کل خاور میانه  است که دارای تمامی مجوز ها و اعتماد عمومی است.

چگونه محصولی را هنگام خرید اینترنتی طلا انتخاب کنم که مناسب من باشد؟

شاید سوال بسیاری از افراد درباره خرید آنلاین طلا این باشد که چطور بدون دیدن محصول از نزدیک آن‌را انتخاب کنیم؟

 

خرید آنلاین طلا کار چندان سختی نیست. فقط کافیست به نمونه‌های پیشین طلا و جواهر خود مراجعه کنید و براساس اندازه‌های آن چیزی که پیشتر داشته‌اید انتخاب کنید.

مراجعه به راهنماهای انتخاب طلا و جواهرات نیز کمک بسیاری برای انتخاب انواع طلا و جواهرات می‌کند و ست کردن آن برای شما آسان‌تر می‌شود‌.

برای انتخاب گردنبند طلا ابتدا فرم صورت، فرم بدن و مدل لباس خودتان را در نظر بگیرید و بلندی و کوتاهی آن را با توجه به آن‌ها انتخاب کنید.

برای انتخاب گوشواره طلا باید به سایر اکسسوری‌های خود و از جمله گردنبند توجه کنید. گوشواره‌های میخی و ظریف با گردنبندهای بلند و بزرگ‌تر و گوشواره‌های بزرگ‌تر را با گردنبندهای ظریف‌تر ست کنید.

برای انتخاب دستبند و النگو به موارد استفاده آن توجه کنید و هر کدام را براساس اینکه به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند یا برای مهمانی‌ است، بخرید. نوع قفل دستبند را مدنظر قرار دهید و به رنگ پوست خود توجه کنید.

هنگام انتخاب حلقه طلا براساس راهنماهای موجود، اندازه انگشت خودتان را پیدا کنید. سپس با کمک فیلترهای موجود در سایت، حلقه تک یا ست، رنگ و جنس آن را به راحتی انتخاب کنید.

مزیت های خرید آنلاین طلا و جواهر

  • خرید آخرین مد طلا و جواهر: قبل از خرید شما می توانید در وب جستجو کرده و اطلاعات مختلفی را در مورد آخرین روند طلا و جواهر از صفحات مختلف روزنامه ها، مجلات، وبلاگ ها و وب سایت ها بدست بیاورید که در این صورت ممکن است ایده های جدیدتری برای محصولی که می خواهید در ذهن شما شکل بگیرد. برای آگاهی از آخرین مد طلا و جواهر می توانید
  • مقایسه کردن و انتخاب با آرامش: یکی دیگر از ویژگی های خرید آنلاین طلا و جواهر این است که شما می توانید با آرامش و بدون نیاز به جابجایی و رفت و آمد به فروشگاههای مختلف طلا، محصول مورد نظر خود را از بین مدلهای بسیار زیاد و متنوع سایت انتخاب کرده و را از نظر قیمت، کیفیت و طراحی با یکدیگر مقایسه کرده و از جزئیات محصول مورد نظر خود آگاه شوید. علاوه بر این بسیاری از فروشندگان آنلاین طلا مانند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این امکان را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید ویژگیهای محصول مانند رنگ نگین، نوع سنگ،نوع مروارید، طول یا قطر زنجیر، رنگ یا مدل بافت به کار رفته و موارد دیگر را به سلیقه خودتان انتخاب و سفارش ساخت دهید و بعد از آماده شدن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.
  • عدم وجود محدودیت زمانی: شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید سفارش خود را در فروشگاه های آنلاین طلا ثبت کرده، مراحل پرداخت آن را انجام داده و منتظر ارسال آن باشید بدون اینکه نیاز باشد در مسیرهای شلوغ و پر ترافیک رفت و آمد کنید و بعد از خرید طلا و جواهر نگران حمل آن تا مقصد مورد نظرتان باشید.
  • وجود گستره ی وسیع انتخاب: شما از طریق خرید انلاین می توانید محصولات بسیار زیاد و متنوعی را مشاهده کنید که در ویترین هیچ فروشگاهی نمیگنجد و به راحتی آن زیوری را که با سلیقه شما سازگار است انتخاب کنید.
  • روش های مختلف پرداخت: فروشگاه آنلاین دیجی کالا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با اطمینان مبلغ کالای خود را پرداخت نمایید. پرداخت به روشهای مختلف اعم از نقدی و درب محل، درگاه بانک و یا پرداخت کارت به کارت صورت می گیرد که همگی روشهای امن و قابل ثبت و پیگیری می باشد.
  • امکان تعویض و استرداد: فروشگاههای آنلاین طلا و جواهر برای جلب اطمینان مشتری و ایجاد آرامش در هنگام خرید غیرحضوری قوانین مختلفی بر حسب سیاست کاری خود برای تعویض و یا استرداد کالا در نظر گرفته اند. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا امکان پس دادن محصول تا 7  روز  برای مشتریان گرامی فراهم آورده است  تا خریداران با آرامش خرید خود را انجام دهند.

۷ – خرید مطمئن: احساس امنیت در پروسه خرید طلا یکی از مهمترین نکات می باشد که باید توسط فروشگاه اینترنتی تامین شده باشد. خوشبختانه وجود نماد اعتماد الکترونیک این اطمینان را فراهم می آورد.

برای خرید گوشواره و گردنبند طلا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در بین قطعه‌های مختلف طلا خرید گوشواره طلا و خرید گردنبند طلا از حساسیت‌های خاصی برخوردارند. قبل از خرید این دو قطعه و همچنین سایر انواع طلا باید دید که خرید به چه منظوری انجام می‌گیرد؛ اگر هدف از خرید طلا خرید هدیه باشد، باید بیشتر از خود، به سلیقه طرف مقابل توجه کنید و ببینید که چه مدلی بیشتر مناسب است. در این مورد توجه به چند مورد می‌تواند به شما کمک کند؛ اول اینکه طرفی که هدیه را دریافت می‌کند، بیشتر به چه مدل لباس‌هایی علاقه دارد؛ برای تیپ‌های اسپورت طلاهای اسپورت مناسبند و برای تیپ‌های رسمی و سنگین، طلاهای سنگین. در خرید گوشواره طلا برای خانم‌های درشت اندام، طلاهای طرح درشت مناسب‌ترند و برای خانم‌هایی با اندام ریز، طلاهای ظریف. در خرید گردنبند طلا اگر قصد خرید گردنبند به همراه زنجیر را دارید، تا حد امکان سعی کنید زنجیری را انتخاب کنید که هم با طرح خود گردنبند ست باشد و هم قابل استفاده برای طرح‌های دیگر. معمولاً خانم‌هایی که تجربه بالایی در خرید طلا دارند، قبل از خرید هدیه برای یک شخص، به طلاهای او نگاه می‌کنند و با توجه به مدل طلاهای قبلی مورد استفاده، اقدام به خرید گردنبند طلا یا خرید گوشواره طلا می‌کنند که با طلاهای دیگر ست و هماهنگ باشد. این راه ساده‌ترین و بهترین راهی است که می‌توانید در آن از انتخاب درست خود اطمینان نسبی کسب کنید.

 

برای مشاهده محصولات بر روی تصاویر کلیک کنید

2 نکته برای خرید نیم ست طلا

اجزای نیم ست خود را به گونه ای انتخاب کنید که ویژگی های ظاهری صورتتان را تکمیل کنند. مثلا اگر صورت کشیده ای دارید می توانید اجزای نیم ست خود را به فرم دایره و کوچک انتخاب کنید. و اگر صورتتان گرد است سعی کنید نیم ست های نسبتا بلند و آویزان خریداری کنید. اگر پیشانی شما پهن است ولی چانه کشیده ای دارید نیز، بهترین گزینه برای خرید نیم ست طلا قطعا طلاهای اشکی شکل است.

علاقه مند به خرید ست طلا هستید بر روی متن کلیک کنید

چند نکته برای خرید زیورالات کودکان

هنگام خرید زیرواآلات و طلا برای کودکان خود به 6 نکته زیر توجه کنید:

  1. برای کودکان کوچکتر قطعات طلای کوچک خریداری نکنید. زیرا ممکن است آن ها را وارد دهان خود کنند و خدای ناکرده دچار خفگی شوند. برای این منظور برای کودکان کمتر از 4 سال به هیچ عنوان جواهرات و طلای کوچک نخرید.

2.قفل طلا را طوری انتخاب کنید که به راحتی باز نشود. برای مثال در هنگام خرید گوشواره برای کودک خود حتما از قفل اهرمی یا عصایی استفاده کنید.

  1. برای کودکان طلای کم وزن خریداری کنید
  2. برای پیشگیری از شکسته شدن طلای کودک سعی کنی حتی الامکان آن ها را توپور انتخاب کنید
  3. بعد از اینکه طلا را خریداری کردید حتما و حتما آن را قبل از استفاده ضدعفونی کنید.
  4. طلاهایی انتخاب کنید که به کودک آسبی وارد نکند. برای مثال گوشواره ها را طوری انتخاب کنید که لبه تیز نداشته باشند و عموما گرد باشند یا زاویه های تیزی نداشته باشند.

علاقه مند به خرید هستید بر روی تصویر کلیک کنید

نکته برای خرید انگشتر طلا

برای خرید انگشتر طلا حتما به 3 نکته ساده زیر توجه کنید:

  • اگر دست های شما ظریف هستند و پوست دستتان نازک است حتما انگشتر ظریف خریداری کنید و اگر دستان بزرگی دارید انگشتر بزرگتر بخرید.
  • حین خرید به راحتی انگشت و تغییرات وزنی هم دقت کنید. برای این منظور بهترین سایز انگشتر را متناسب با سایز انگشت خود بخرید.
  • اگر از دستتان کار زیادی می کشید برای مثال اگر زیاد ظرف می شویید انگشتر هایی انتخاب کنید که چندان ظریف یا کار شده نیستند

 

علاقه مند به خرید انگشتر هستید بر روی تصویر بالا کلیک کنید

برای سرمایه‌گذاری کدام نوع طلا سوددهی بیشتری دارد؟

اول از همه می‌خواهیم به این بپردازیم اصلا چرا سرمایه‌گذاری و خرید طلا مهم است و در ادامه موضوع کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است را زیر ذربین قرار می‌دهیم.

طلا، فلز گران‌بهایی است که با توجه به ویژگی‌های فیزیکی، هیچ‌ وقت از بین نمی‌رود و از گذشته تا به امروز مورد توجه انسان بوده است. بحران و نوسانات اقتصادی تاثیر منفی بر روی طلا ندارند و باعث از بین رفتن آن نمی‌شوند.

همین ویژگی‌ها باعث شده که طلا مورد توجه اشخاص، خانواده و حتی یک کشور و البته تمام سیستم‌های اقتصادی در جهان قرار بگیرد.

همچنین سکه و طلا نسبت به بازار ارز وضعیت ایمن‌تری برای سرمایه‌گذاری دارد. چرا که به دلیل داشتن قیمت جهانی خیلی تحت تاثیر عوامل سیاسی قرار نمی‌گیرد.

حالا اگر تصمیم شما برای پس انداز کردن از نوع طلا قطعی شده و خرید طلا را به قصد زینتی بودن آن انجام نمی‌دهید؛ باید به نکته مهمی توجه کنید که آن هم بحث کارمزد است.

اگر به دنبال این هستید که با خرید طلا سرمایه انباشت کنید بهتر است سکه بخرید. درست است که ارزش یکسانی دارند اما موقع فروش سکه، سود بیشتری نصیب شما می‌شود.

با اینکه جنس سرمایه‌گذاری در سکه و طلا مربوط به فلز گران‌بهای طلا است؛ اما بررسی روند قیمتی آنها نشان می‌دهد طی هفت سال اخیر سوددهی سکه بیشتر از طلا بوده است.

توجه به وزن و همچنین به عیار طلایه زکر شده در توضیحات کرده و حتما از پولوم بودن و دارای هولوگرام بودن سکه اطمینان حاصل کنید .

علاقه مند به خرید سکه هستید بر روی متن کلیک کنید

۶ دلیل مهم برای انتخاب شمش طلا در دوران کرونا

۱. قیمت و وزن شمش طلا تنوع بالایی دارد

قطعا تا به حال برایتان پیش آمده که قصد خرید سکه یا قطعات طلا را برای سرمایه‌گذاری داشته‌اید اما با کمبود بودجه مواجه شده‌اید. اگر بخواهید برای خرید سکه یا طلا برای سرمایه‌گذاری اقدام کنید، با قیمت‌های ثابتی برخورد می‌کنید که تنوع آن‌ها بسیار اندک است. اما خرید شمش طلا شما را با تنوع بسیار خوبی از قیمت‌ها و وزن شمش‌ها روبه‌رو می‌کند که می‌توانید به راحتی آن را براساس بودجه و نیاز خودتان تهیه کنید. برای خرید شمش طلا از حدود 200 هزار تومن برای شمش 100 سوتی تا 12 میلیون تومن برای خرید شمش 10 گرمی می‌توانید هزینه کنید.

۲. قیمت شمش طلا با قیمت طلا بالا می‌رود

زمانی که شمش طلا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید، می‌توانید از بالا رفتن قیمت آن اطمینان پیدا کنید. زیرا با هر بار بالا رفتن قیمت طلا، قیمت شمش طلا هم بالا می‌رود.

۳. امکان کلاهبرداری و تقلب در شمش طلا تقریبا صفر است

امکان تقلبی بودن شمش طلا تقریبا نزدیک به صفر است. زیرا شمش‌های طلا با استانداردهای بین‌المللی تهیه و روانه بازار می‌شوند. روی هر شمش طلا، عیار و کد شناسایی آن که زیر نظر اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر هر کشور تعیین می‌شود، حک شده است. همچنین آرم و نام کارخانه سازنده شمش روی آن وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید به راحتی از صحت کالا و اصل بودن آن اطمینان کامل پیدا کنید و به این ترتیب احتمال کلاهبرداری و تقلبی بودن آن به صفر می‌رسد.

۴. شمش طلا پایین‌ترین اجرت ساخت را در میان انواع طلا دارد

زمانی که تصمیم به خرید طلا می‌گیرید، علاوه‌بر هزینه برای وزن طلا و مالیات آن، باید مقدار هزینه‌ای را هم بابت اجرت ساخت آن بپردازید. گاهی اجرت ساخت قطعات طلا به ازای هر گرم آن حتی تا 30 درصد هم بالا می‌رود و هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند. در حالیکه شمش طلا کمترین‌ میزان اجرت ساخت را در میان انواع طلا دارد و عمده قیمت شمش طلا بابت وزن طلای خالص آن پرداخت می‌شود. این موضوع در هنگام فروش شمش نیز به نفع شماست.

۵. قیمت خرید شمش طلا با قیمت فروش آن تفاوت چندانی ندارد

اگر تجربه خرید و فروش طلا را داشته باشید، قطعا می‌دانید ‌که قیمت خرید طلا از شما، مقداری کمتر از قیمت فروش آن به شماست. این اتفاق به دلیل میزان اجرت ساخت و دست‌ دوم شدن طلاها رخ می‌دهد. بنابراین ممکن است شما قطعه طلایی را با یک قیمت خریداری کنید. اما هنگام فروش همان قطعه، طلای شما را با قیمتی کمتر از هزینه‌ای که پیش از این برای خرید آن پرداخت کرده‌اید، بخرند.

این موضوع برای خرید شمش طلا و فروش آن به مقدار ناچیزی وجود دارد. بنابراین تفاوت چندانی میان هزینه خرید و فروش شمش طلا نیست. از این نظر شمش طلا بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت به شمار می‌رود.

۶. شمش طلا یک هدیه شکیل است

شمش طلا به عنوان یک هدیه زیبا، شکیل و ماندگار به شمار می‌رود که ارزش ریالی بالایی دارد. زمانی که شمش طلا را به عنوان هدیه برای کسی تهیه می‌کنید، هم خطر مورد پسند نبودن آن را برای دریافت‌کننده هدیه پشت سر می‌گذارید و هم یک کادوی شیک با ارزش زیاد را به او می‌دهید.

هنگام خرید شمش طلا به نکات زیر توجه کنید:

۱. خرید شمش طلای سنگین‌تر، به صرفه‌تر از خرید نمونه سبک‌تر آن است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری روی شمش طلا دارید، بهتر است نمونه‌های سنگین‌تر آن را انتخاب کنید. برای مثال به جای پنج عدد شمش طلای ۱ گرمی، یک عدد شمش طلای ۵ گرمی مانند شمش طلا برج میلاد را انتخاب کنید. زیرا ارزش آن به نسبت قیمت پرداختی برای شمش بسیار بیشتر خواهد بود و هزینه ضرب شمش که یک مبلغ ثابت در تمامی وزن های شمش است را تنها یکبار پرداخت خواهید کرد.

۲.شمش طلا را آنلاین بخرید

خرید شمش طلا به صورت آنلاین و از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، خطر کلاهبرداری از طریق آن را بسیار کاهش می‌دهد. زیرا مشخصات فروشگاه و نماد اعتبار الکترونیکی آن به طور مشخص موجود است و می‌توانید صحت آن را به درستی چک کنید. همچنین خرید آنلاین شمش طلا خطر دزدیده شدن آن را به صفر می‌رساند.

۳. شمش طلا را بدون فاکتو نخرید

توجه کنید که چه در خرید حضوری و چه در خرید آنلاین، کالای خود را همراه با فاکتور معتبر و مهر شده دریافت کنید. این کار باعث می‌شود که از اعتبار و اصالت خرید خود مطمئن شوید.

۴. شمش طلا را از برندهای معتبر و مجوز دار بخرید

پیش از آنکه برای خرید شمش طلا اقدام کنید، بهتر است با یک سرچ کوتاه، برندهای معتبر و دارای مجوز آن را بشناسید. سپس خرید خود را از میان آن‌ها انجام دهید. بهترین برند های تولید کننده شمش طلا در ایران “طلای محمد”، “پرنیا”،” ونوس”، و “پارسیان” هستند.

اگر به دنبال بهترین راه سرمایه‌گذاری در دوران کرونا و ذخیره درآمد خود هستید، خرید شمش طلا را انتخاب کنید. ما به شما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا  را پیشنهاد میکنیم که معتبرترین برندهای شمش طلا را در انواع وزن‌ها در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید شمش‌ مورد نظر خودتان را با خیال راحت و فاکتور معتبر از فروشگاه آنلاین طلای تریص خریداری نمایید.

علاقه مند به خرید شمش طلا هستید بر روی متن کلیک کنید

سخن آخر

خرید آنلاین طلا خصوصا در روزهای کرونایی به سلامتی شما و ایمن ماندتان در برابر انواع خطرات و بیماری‌ها کمک می‌کند. اگر دوست دارید خریدی لذتبخش و ایمن داشته باشید، بهتر است خرید اینترنتی طلا را انتخاب کنید. ما به شما فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را پیشنهاد میکنیم که با ایجاد بهترین شرایط خرید برای شما، امکان خرید آسان را با حفظ کامل سلامتی‌تان فراهم می‌کند.

در این فروشگاه بیش از ۲۰۰۰ مدل انواع طلا وجود دارد که کیفیت ساخت بالایی دارند و بسیار متنوع هستند. قیمت تمامی محصولات این فروشگاه به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شوند و دارای تمامی مجوزات لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیکی است. درنهایت محصولات به صورت رایگان همراه با فاکتور معتبر و گارانتی اصالت کالا برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید با آسودگی خاطر و اطمینان، خرید خود را از این وبسایت انجام دهید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

[تعداد: 1   میانگین:  5/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار