سامسونگموبایل

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A60 منتشر شد

گلکسی ای ۶۰ – Galaxy A60 در سال ۲۰۱۹ با اندروید ۹ پای عرضه شد و سال گذشته اندروید ۱۰ را دریافت کرد. حالا سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A60 را هم آغاز کرده است.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A60 (شماره مدل SM-A6060) با شماره ورژن A6060ZCU3CUD3 منتشر شده و حامل وصله امنیتی ماه مارس ۲۰۲۱ است.

پس از به‌روزرسانی، به امکانات معمول اندروید ۱۱ دسترسی پیدا خواهید کرد؛ از جمله محیط کاربری جدید، حباب‌های گفتگو و مجوزهای یکباره!

هم‌اکنون انتشار آپدیت گلکسی ای ۶۰ در کشور چین جریان دارد؛ ولی می‌توانید از منوی آپدیت نرم افزاری در تنظیمات گوشی، احتمال در دسترس بودن آن را بررسی کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار