اخبار فناوریاندرویدسامسونگموبایل

آپدیت One UI 3.1 و اندروید ۱۱ برای سامسونگ گلکسی A20 در هند منتشر شد

آپدیت رابط کاربری وان یو آی ۳.۱ – One UI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ برای گوشی سامسونگ گلکسی A20 در کشور هند منتشر شد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای ۲۰ – Samsung Galaxy A20 در ماه مارس ۲۰۱۹ با سیستم عامل اندروید ۹ پای معرفی شد. حالا دو سال بعد از معرفی و عرضه این گوشی اقتصادی، سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری جدیدی را به کاربران آن ارائه کرده است. چند هفته پیش آپدیت رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به صورت رسمی برای این گوشی عرضه شد. البته در ابتدا، این آپدیت در روسیه منتشر شد و حالا شاهد عرضه اندروید ۱۱ و وان یو آی ۳.۱ برای گلکسی A20 در کشور هند هستیم.

جزئیات آپدیت اندروید ۱۱ برای سامسونگ گلکسی A20

به روزرسانی اندروید ۱۱ برای سامسونگ گلکسی ای ۲۰ در هند با نسخه فریمور A205FXXUACUF3 عرضه شده و شامل وصله امنیتی اندروید ژوئن ۲۰۲۱ است. شما می‌توانید با این آپدیت، رابط کاربری جدید وان یو آی ۳.۱ به همراه ویژگی‌های جدیدی مانند حباب‌های چت و مجوزهای یک بار مصرف را دریافت کنید.

سیستم عامل اندروید ۱۱ ظرف چند هفته آینده به دست تمام کاربران گلکسی ای ۲۰ در کشور هند خواهد رسید و البته کاربرانی که نمی‌توانند بیشتر از این منتظر بمانند می‌توانند با رفتن به بخش تنظیمات و قسمت به روزرسانی نرم افزار گوشی خود، این آپدیت را به صورت دستی دریافت و نصب کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار