بازیگیمینگ

آگهی شغلی جدید استودیوی ساکر پانچ به یک بازی چندنفره اشاره دارد

براساس آگهی شغلی جدید منتشر شده، ظاهراً استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch)، سازنده‌ی عنوان Ghost of Tsushima، در حال کار بر روی یک عنوان چندنفره است.

استودیوی ساکر پانچ به‌تازگی آگهی شغلی جدیدی را برای پروژه‌ی بعدی خود منتشر کرده است. طبق این آگهی، بازی جدید این استودیو یک اثر چندنفره خواهد بود. در این فهرست شغلی به مواردی مانند جذب یک برنامه‌نویس شبکه و ساخت تجارب گیم‌پلی آنلاین اشاره شده است. در واقع، در این لیست شغلی به طور خاص از یک “بازی چند نفره‌ی خاص و جذاب” نام برده شده است که نشان می‌دهد پروژه‌ی جدید آن‌ها یک اثر کاملاً چندنفره خواهد بود و یک حالت چندنفره برای یک اثر تک‌نفره نیست.

استودیوی ساکر پانچ در پاییز گذشته حالت چندنفره‌ی بازی Ghost of Tsushima را تحت عنوان Ghost of Tsushima: Legend منتشر کرد. در این حالت، ماموریت‌های داستانی دونفره و حالت‌های با چهار بازی‌باز در ماموریت‌های بقا به بازی اصلی اضافه شدند. همچنین در ماه ژانویه، اطلاعاتی در صفحه لینکدین یکی از اعضای ارشد ساکر پانچ منتشر شده بود که نشان می‌داد این استودیو در حال کار  روی یک بازی Ghost of Tsushima برای پلی‌استیشن ۵ است. این مورد می‌تواند به پورت بازی با بهبود گرافیکی و یا ساخت دنباله برای آن مربوط باشد.

بازی Ghost of Tsushima، آخرین ساخته‌ی ساکر پانچ، در حال حاضر بر روی پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار