موبایلنوکیا

احتمالاً نوکیا ۶۳۰۰ و ۸۰۰۰ ۴G به زودی در چین نیز عرضه شوند

نوکیا ۶۳۰۰ ۴G و ۸۰۰۰ ۴G آخرین گوشی‌های شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال (HMD Global) هستند که ماه پیش در برخی از نقاط جهان عرضه شدند. گوشی اول یکی از محصولات بازسازی‌شده مدل‌های کلاسیک و گوشی دوم مربوط به مدلی جدید از سری‌های قدیمی نوکیا است. اکنون به نظر می‌رسد که این دو محصول قرار است که علاوه بر نقاط دیگر، به زودی در کشور چین هم عرضه شوند.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال تا به حال تاریخ عرضه رسمی این گوشی‌ها را در چین اعلام نکرده است اما با توجه به این که محصولات مذکور درون پایگاه‌داده موسسه چینی TENNA دیده شده‌اند، این امر نباید چندان طولی بکشد. در واقع TENNA موسسه ارتباطات کشور چین محسوب می‌شود و این گوشی‌ها با نام‌های نوکیا TA-1311 و TA-1287 درون پایگاه‌داده‌های آن فهرست شده است؛ همچنین هر دو محصول ذکر شده مجهز به نسخه ۲.۵.۴.۱ از KaiOS خواهند بود.

گوشی Nokia 6300 4G

نوکیا ۶۳۰۰ ۴G دارای یک نمایشگر ۲.۴ اینچی و یک باتری قابل جداسازی ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و زیر بدنه پلی‌کربنات خود از یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۲۱۰، ۵۱۲ مگابایت رم و همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا به وسیله درگاه میکرو SD بهره می‌برد. این گوشی افزون بر این در قسمت پشتی یک دوربین VGA و چراغ‌قوه نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های نوکیا ۶۳۰۰ ۴G می‌توان به رادیو FM،موقعیت‌یاب یا به عبارتی GPS، بلوتوث، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و یک جک صدا اشاره کرد. نسخه گلوبال این دستگاه از گوگل اسیستنت (Google Assistant) هم بهره می‌برد ولی انتظار می‌رود که چنین قابلیتی در نسخه چینی موجود نباشد.

گوشی Nokia 8000 4G

از طرفی دیگر نوکیا ۸۰۰۰ ۴G دارای یک نمایشگر ۲.۸ اینچی در ابعاد ۳۲۰ × ۲۴۰ است اما همانند گوشی پیشین از پردازنده اسنپ‌دراگون ۲۱۰، ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی مجهز به یک دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی، فلش و همچنین باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل جداسازی است. افزون بر این موارد، موسسه TENNA در فهرست‌بندی خود اشاره کرده است که این گوشی همانند نسخه گلوبال خود در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و سفید در چین عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار