بازیگیمینگ

اسکین‌های ربات T-800و سارا کانر از دنیای ترمیناتور به Fortnite اضافه شدند

اسکین ربات T-800 و سارا کارنر از مجموعه‌ی فیلم‌های ترمیناتور همراه چند آیتم‌ تزئینی دیگر به‌تازگی به بازی Fortnite اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دو اسکین از شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های ترمیناتور و چند آیتم تزئینی مرتبط با آن‌ها به‌تازگی به فروشگاه درون بازی Fortnite اضافه شده است. بازیکنان درحال‌حاضر می‌توانند اسکین سارا کانر را همراه‌با یک دست اسکلتی از ربات T-800 و یک چاقوی مخصوص مبارزه با ۱۸۰۰ وی‌باکس خریداری کنند. اسکین T-800 را نیز می‌توان همراه‌با یک Uplink Back Bling (آیتمی مانند کوله‌پشتی) با تم اسکای‌نت و یک تبر به نام Techno-Grip با ظاهری فضایی با ۱۵۰۰ وی‌باکس خریداری کرد.

همچنین دو اسکین مذکور همراه‌با Back Bling، چاقوی نظامی، تبر Techno-Grip و اموت Cyberdyne را که در آخر فیلم ترمیناتور ۲: روز داوری به نمایش درآمده بود، می‌توان در یک پکیج به نام Future War و با ۲۸۰۰ وی‌باکس خرید. همچنین اموت Cyberdyne را می‌توان جداگانه با ۳۰۰ وی‌باکس خریداری کرد. تبر Techno-Grip نیز به قیمت ۸۰۰ وی‌باکس به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

این اولین‌بار نیست که کراس‌اوری از دو مجموعه‌ی فیلم در فورتنایت اتفاق می‌افتند که در آن آرنولد شوارتزنگر نیز حضور دارد. دو روز پیش نیز اسکین مجموعه فیلم‌های The Predator به‌عنوان یک باس درون بازی به فورتنایت اضافه شد

فورتنایت درحال‌حاضر در چپتر دوم از فصل پنجم خود قرار دارد که در آن اسکین کارکترهای بسیاری از بازی‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به این بازی بتل رویال اضافه شده‌اند؛ از جمله اسکین مستر چیف از مجموعه‌ بازی‌های هیلو، دریل دیکسون و میشون از واکینگ دد، کریتوس از مجموعه بازی‌های خدای جنگ، کارکترهای متنوعی از قهرمانان و ابرشرورهای دنیای مارول و همچنین مندلورین از مجموعه‌ی استار وارز که می‌توان با خرید بتل پس فورتنایت آن را دریافت کرد.

نظر شما کاربران عزیز در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار