ال جیموبایل

الجی ولوت ۲ پرو و گوشی رول‌شونده‌اش را به کارمندانش می‌فروشد

شرکت LG قبل از خروج کامل از بازار موبایل، مشغول ساخت چند گوشی بوده که از بین آن‌ها می‌توانیم به گوشی رول‌شونده و گوشی پرچم‌دار LG Velvet 2 Pro اشاره کنیم. حالا طبق اعلام یکی از افشاگران، تعدادی از مدل‌های تولید شده از این دو گوشی با قیمت ارزان‌تر به کارمندان این شرکت فروخته خواهند شد.

این افشاگر اعلام کرده که حدود ۳۰۰۰ عدد از LG Velvet 2 Pro تولید شده و قرار است به دست کارمندان این شرکت برسند. این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل قبلی دارد ولی از دکمه‌های لمسی بهره می‌برد. اگرچه مشخصات سخت‌افزاری این گوشی پرچم‌دار فاش نشده، اما در پنل پشتی آن شاهد دوربین‌های بزرگتری نسبت به نسل قبلی هستیم.

گفته می‌شود این گوشی با قیمت ۱۷۰ دلار در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد و هر کدام از آن‌ها فقط می‌توانند دو عدد از این گوشی را بخرند. همچنین گفته می‌شود این گوشی تا ۶ ماه بعد از عرضه دارای گارانتی سخت‌افزاری است و هیچ آپدیت نرم‌افزاری هم برای آن منتشر نخواهد شد.

 

همچنین کارمندان LG می‌توانند گوشی رول‌شونده‌ی این شرکت را هم بخرند که البته معلوم نیست چه تعداد از این گوشی تولید شده و با چه قیمتی به دست این افراد می‌رسد. شرکت LG ماه‌ها قبل اعلام کرد که به‌زودی اولین گوشی رول‌شونده‌ی جهان را راهی بازار می‌کند که با تعطیلی بخش موبایل این شرکت، این گوشی هم به طور کامل کنار گذاشته شد.

در ضمن لازم به ذکر است که این گوشی‌ها هیچ‌وقت راهی فروشگاه‌های اینترنتی نخواهند شد زیرا به کارمندان اعلام شده که آن‌ها نمی‌توانند این گوشی‌ها را به فروش برسانند.

منبع: GSM Arena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار