بازیگیمینگ

انتشار بازی Life is Strange Remastered Collection با تاخیر مواجه شد

ساعاتی پیش استودیوی دک ناین (Deck Nine) اعلام کرد که انتشار عنوان Life is Strange Remastered Collection به دلیل پاندمی ویروس کرونا، تا سال ۲۰۲۲ تاخیر خورده است.

بازی Life is Strange Remastered Collection پیش از این قرار بود در اواخر سال جاری و پس از عرضه‌ی جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Life is Strange: True Colors در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱)، منتشر شود.

روز چهارشنبه، تیم توسعه‌ی بازی طی یک بیانیه اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی Life is Strange: Wavelengths و یک قسمت اضافی با ایفای نقش استف گینگریچ (Steph Gingrich) که شامل نسخه‌های Deluxe و Ultimate True Colors است، در ۳۰ سپتامبر منتشر می‌شود و فردا از اولین تریلر آن نیز رونمایی خواهد شد. دک ناین درباره‌ی تاخیر عرضه‌ی Life is Strange Remastered Collection اعلام کرد:

با توجه به چالش های مداوم پاندمی جهانی، ما می‌خواهیم هرگونه فشار اضافی بر روی تیم توسعه‌ی Life is Strange را با ایجاد فاصله بیشتر بین انتشار بازی Life is Strange: True Colors و Life is Strange Remastered Collection، کاهش دهیم. به همین دلیل، ما تصمیم سختی را گرفتیم و انتشار بازی Life is Strange Remastered Collection را برای همه‌ی پلتفرم‌های مقصد تا اوایل سال ۲۰۲۲ به تعویق انداختیم. امیدواریم که این تصمیم ما را درک کنید، از صبر و حمایت بی دریغ شما متشکریم.

همان‌طور که می‌دانید Life is Strange Remastered Collection توسط استودیوی دک ناین در حال توسعه است و نوید بهبود جزئیات بصری شخصیت‌ها و محیط را می‌دهد. به گفته‌ی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی، این نسخه با استفاده از اجرای کامل ضبط حرکات صورت و همچنین ارتقاء موتور بازی و نورپردازی، از انیمیشن‌های شخصیت “بسیار بهبود یافته” نیز برخوردار خواهد بود.

 

اولین عنوان از سری Life is Strange یک بازی پنج قسمتی و اپیزودیک بود که توسط داتناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) توسعه داده شد. این بازی داستان Max Caulfield، یک دانشجوی ۱۸ ساله را روایت می‌کرد که در زمان تیر خوردن دوستش Chloe، متوجه می‌شود که از توانایی معکوس کردن زمان برخوردار است.

عنوان بعدی Life is Strange: Before the Storm بود که توسط دک ناین توسعه یافت. این بازی در واقع به عنوان یک پیش درآمد برای بازی اصلی بود و سه سال قبل از آن اتفاق می‌افتاد.

بازی True Colors، جدیدترین اثر از سری Life is Strange، داستان Alex Chen، زن جوانی را روایت می‌کند که به شهر کوچک Haven Springs نقل مکان کرده و در آنجا در مورد مرگ برادرش که به باور او ممکن است تصادفی نباشد، تحقیق می‌کند.

عنوان Life is Strange Remastered Collection در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار