سامسونگموبایل

اولین تصاویر رندر شده از گلکسی اس 21 FE منتشر شد

رندرهای جدید گلکسی اس 21 FE تغییر زبان طراحی ماژول دوربین و شبیه شدن آن به سری اس 21 را با خود به همراه دارد.

طرفداران و علاقمندان به محصولات سامسونگ این روزها منتظر رونمایی از خط تولید گلکسی اس 21 FE هستند. به این ترتیب چند ساعت پیش شاهد انتشار تصاویر رندر شده از نسخه فن ادیشن خانواده Galaxy S21 بودیم که توسط آقای Stever Hammerstoffer که با نام کاربری @OnLeaks در دنیای مجازی شناخته می‌شود، منتشر شده است.

در این تصاویر، می‌توانیم محصولی مانند گلکسی اس 21 را مشاهده کنیم که یک تغییر اساسی با آن را به همراه دارد. محفظه مربوط به قرارگیری دوربین سه گانه بر خلاف Galaxy S21 که با فریم دور بدنه به صورت کامل ادغام شده بود و در قسمت محل اتصال به بدنه کاملا متمایز بود، در نسخه فن ادیشن به سمت پشت بدنه متمایل شده است.

در غیر این صورت، گلکسی اس 21 FE شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس 21 دارد. البته ابعاد این محصول 7.9 × 74.5 × 155.7 میلیمتر اعلام شده است و با ثابت بودن نمایشگر 6.4 اینچی، شاهد افزایش سایز این گوشی هوشمند نسبت به مدل استاندارد آن هستیم. در قسمت بالای این صفحه نمایش و در مرکز آن، محفظه‌ای دایره‌ای شکل (پانچ هول) برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. پیش بینی می‌شود که گلکسی اس 21 FE از بدنه‌ای فلزی تشکیل شده باشد، اما ترکیب پلاستیک و شیشه نیز باعث کاهش قیمت چشمگیر آن خواهد شد.

نقشه راه گزارش شده از سوی سامسونگ که در ماه مارچ سال جاری میلادی (2021) افشا شد، حاکی از آن است که رویداد معرفی Galaxy S21 FE در تاریخ 19 آگوست مصادف با بیست و هشتم مرداد ماه به صورت رسمی برگزار خواهد شد. مطمئنا تاریخ معرفی محصولات در اثر گذشت زمان ممکن است با تغییراتی روبرو شود. اما اگر تاریخ اعلام شده صحت داشته باشد، به این ترتیب زمان زیادی پیش روی ما قرار دارد و مطمئنا تا موعد مقرر، شاهد افشای اطلاعات بیشتری در مورد این محصول خواهیم بود. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا آن زمان، مسئولان سامسونگ چه تصمیماتی را اتخاذ خواهند کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار