اپلاخبار فناوریای او اسموبایل

اپل به‌دنبال تسهیل فرآیند انتقال فایل‌ها از دستگاه‌های اندرویدی به iOS است

در حال حاضر اندروید و iOS تقریبا تنها سیستم‌عامل‌های موجود در دنیای اسمارت‌فون محسوب می‌شوند. بدیهی است که هر یک از این پلتفرم‌ها مایل هستند تا کاربران سیستم‌عامل رقیب را به سوی خود جذب نمایند. شرکت اپل در راستای تلاش برای ایجاد فضایی رقابتی‌تر از اصلاحات موردنظر خود جهت اعمال در اپلیکیشن اندرویدی “Move to iOS” رونمایی کرد.

در واقع این برنامه از سال 2015 وجود داشته و به منزله ابزاری کمکی جهت انتقال فایل به گوشی‌های آی‌فون توسط کاربران اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته است. با این‌حال به‌دنبال انتشار سیستم‌عامل iOS 15 به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل در پی بهبود عملکرد این اپلیکیشن و اضافه نمودن قابلیت‌های جدید به آن است. به‌عنوان مثال اکنون در به‌روزرسانی جدید کاربران قادر به انتقال آیتم‌هایی نظیر کل آلبوم‌های عکس، فایل‌ها، پوشه‌ها و حتی تنظیمات Accessibility خود بوده و دیگر نیازی به تنظیم مجدد آن‌ها نخواهند داشت.

با این‌حال شایان به ذکر است که ظاهرا این قابلیت صرفا برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS 15 قابل دسترس خواهد بود. این موضوع بدان معناست که برای روشن شدن حقیقت ناچارا بایستی تا زمان انتشار سیستم‌عامل iOS 15 منتظر بمانیم؛ رویدادی که احتمالا در فصل پاییز عملی خواهد شد. در ادامه کاربران اندرویدی می‌توانند از قابلیت‌های برنامه به‌طور کامل بهره‌مند شوند. البته چنین گفته‌ای بدان معنا نیست که در حال حاضر این اپلیکیشن مفید واقع نمی‌شود؛ بلکه کاربران در صورت تمایل به بهره‌مندی از امکانات بیش‌تر و انتقال هرچه روان‌تر داده‌ها از اندروید به iOS در وهله نخست بایستی منتظر انتشار سیستم‌عامل iOS 15 باشند.

منبع ubergizmo
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار