اپلاخبار فناوریساعت های هوشمند

اپل واچ پرو ممکن است با بندهای اپل‌ واچ‌های قدیمی سازگار نباشد

آن طور که از شایعات جدید منتشر شده به نظر می‌رسد، اپل واچ پرو با بندهای اپل واچ‌های قبلی سازگار نخواهد بود. این موضوع به این معنی است مشتریانی که اپل واچ پرو را خریداری می‌کنند، نمی‌توانند از بندهای سایر ساعت‌های هوشمند اپل روی آن استفاده کنند و ملزم به خرید بندهای جدید و مخصوص این ساعت هوشمند اپل خواهند بود.

انتظار می‌رود که اپل در رویداد هفته آینده‌ی خود (۱۶ شهریور ماه) از ساعت هوشمند جدیدش یعنی اپل واچ پرو، به همراه اپل واچ سری ۸، سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار آیفون ۱۴ و محصولات دیگر رونمایی کند. شایعه شده که اپل واچ پرو مجهز به یک نمایشگر ۱.۹۹ اینچی و بدنه‌ی ۴۷ یا ۴۸ میلی‌متری است. این ساعت هوشمند که از آن به‌عنوان مدل جان‌سخت نیز یاد می‌شود و برای پایش ورزش‌های سخت طراحی شده، محصول جدید این شرکت برای قشر خاصی از کاربران خواهد بود. در حقیقت اپل واچ پرو با هدف استفاده در ورزش‌های پرتحرک، طبیعت و محیط‌های سخت روانه‌ی بازار می‌شود.

نمایشگر ۱.۹ اینچی این محصول با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل به سیستم اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را در حین تمرین به کاربران نشان دهند. برخی از خبرها اشاره می‌کنند که این مدل جان‌سخت با بدنه‌ی فلزی به جای آلومینیوم ساخته می‌شود تا مقاومت بیشتری داشته باشد. با این حال، هیچ اشاره‌ای به فلزی که قرار است در بدنه‌ی این اپل واچ جدید استفاده شود، نشده است. اما گفته می‌شود که این فلز می‌تواند فولاد یا تیتانیوم باشد.

 

با توجه به پستی که حساب کاربری «UnclePan» در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته، اپل واچ پرو به دلیل طراحی مربعی‌ شکلش، با بندهای اپل واچ‌های قدیمی سازگار نخواهد بود. این شایعه در حالی مطرح شده که اپل در طول سال‌های اخیر به آرامی اندازه اپل واچ را افزایش داده، با این وجود اما سازگاری با بندهای قدیمی اپل واچ‌ها تغییری نکرده است. در واقع این اقدام اپل، چنین امکانی را برای کاربران فراهم کرده تا بدون خرید بندهای جدید، ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت را خریداری کنند.

همانطور که اشاره شد، ساعت هوشمند اپل واچ پرو برای ورزشکاران و کاربرانی که دنبال یک ساعت هوشمند محکم و با دوام هستند، طراحی شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که اپل نوع جدیدی از بندهای اپل واچ را به کاربران ارائه دهد که فقط با مدل پرو ساعت هوشمند اپل سازگاری خواهد داشت.

پیش‌تر «مارک گورمن»، روزنامه‌نگار با سابقه خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که نمایشگر اپل واچ پرو حدود ۷ درصد بزرگ‌تر از مدل‌های معمولی خواهد بود که به اپل اجازه می‌دهد باتری بزرگ‌تری را در داخل آن قرار دهد و در نتیجه به کاربران امکان می‌دهد برای ساعات طولانی‌تر بدون نگرانی بابت تمام شدن باتری، فعالیت‌های ورزشی خود را مورد بررسی قرار دهند.

علاوه بر این‌، گورمن معتقد است که این ساعت هوشمند می‌تواند با یک بار شارژ، شارژدهی چند روزه را به کاربران ارائه دهد و این قابلیت به لطف حالت low-power mode خواهد بود که البته اپل هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است. این تحلیلگر معتقد است که اضافه شدن مدل پرو به خط تولید ساعت‌های هوشمند اپل می‌تواند به معنای خروج اپل واچ ادیشن از این خط تولید باشد. او همچنین بر این باور است که این مدل می‌تواند به دلیل صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و متریال با کیفیت‌تر، با قیمتی بیش از ۹۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

 

اپل واچ پرو، تنها یکی از ساعت‌های هوشمندی است که در مراسم هفته آینده از آن رونمایی می‌شود. علاوه بر این، انتظار داریم اپل واچ سری ۸ و نسل دوم اپل واچ SE نیز در این مراسم به کاربران معرفی شوند. گفته می‌شود اپل واچ سری ۸ همان طراحی سری ۷ را حفظ خواهد کرد، اما می‌تواند دارای باتری بهتر و سنسور جدید اندازه‌گیری دمای بدن نیز باشد.

منبع: Macrumors

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار