ایسوسموبایل

ایسوس زنفون ۸ در سه نسخه عرضه می شود

انتظار می‌رود که نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدار شرکت ایسوس، یعنی گوشی ایسوس زنفون ۸ امسال معرفی شود و با توجه به اطلاعات فاش‌شده از وبسایت XDA-Developers، می‌توان نگاهی به مشخصات آن انداخت.

گوشی ایسوس زنفون ۸ در سه نسخه از نمایشگر ۵٫۹ اینچی (کوچک‌ترین با پیشوند مینی) با کد نام«SAKE» (Asus_I006D)» تا نسخه ۶٫۶۹ اینچی زنفون ۸ پرو با نام کد «PICASSO» و شماره ساخت Asus I004D ساخته خواهد شد. تمامی نسخه‌ها دارای نمایشگر اولد (OLED)، رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی خواهند بود.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، هر سه گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ هستند. به‌علاوه زنفون ۸ مینی دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و یک حسگر دیگر سونی با نام IMX663 است که البته هنوز معرفی نشده‌اند.

گوشی زنفون ۸ پرو نیز دارای حسگر سونی IMX686 می‌باشد و در کنار آن حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363، حسگر ۲۴ مگاپیکسلی همه‌کاره (OmniVision) OV24B1Q و حسگر ۸ مگاپیکسلی همه‌کاره OV08A تله‌فوتو است. قبلاً هم با توجه به اسناد منتشرشده از پشتیبانی گوگل، اطلاعات دیگری، مبنی بر این‌که این گوشی باز هم دارای دوربین چرخشی است، منتشر شده بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار