راهنمای خریدلوازم ورزشی و سلامت

با بهترین صندلی های ماساژور دنیا آشنا شوید (راهنمای خرید)

در این مطلب به بررسی صندلی ماساژور به عنوان یکی از اقلام لوکس ولی بسیار مفید پرداخته، انواع صندلی های ماساژ و ویژگی‌هایی که باید داشته باشند را بررسی خواهیم کرد و در ادامه چندین نمونه از بهترین صندلی های ماساژور روز دنیا را معرفی می‌کنیم.

صندلی ماساژ درست مانند آب گرم در خانه، همیشه آماده است تا هر زمان که لازمش داشتید از آن استفاده کنید. می‌توانید بر روی آن نشسته، کتاب بخوانید، تلویزیون تماشا کنید یا حتی می‌توانید چشم‌هایتان را ببندید و کمی آرام شوید. با توجه به اینکه صندلی‌های ماساژور جزء اقلام لوکس به حساب می‌آیند، اغلب قیمت‌های بالایی دارند؛ اما این صندلی‌ها بسیار با دوام هستند و با یک بار هزینه و یک خرید کاملاً بررسی شده و آگاهانه می‌توانید برای مدت طولانی از مزایای یک صندلی ماساژ در هر محیطی که دوست داشتید بهره‌مند شوید. در این مقاله خصوصیات و ویژگی‌هایی که یک صندلی ماساژور خوب باید داشته باشد را بررسی و بهترین صندلی‌های ماساژ دنیا را معرفی خواهیم کرد.

علاقه مند به خرید صندلی‌های ماساژ هستید بر روی متن کلیک کنید

 

در هنگام خرید یک صندلی ماساژ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خیلی خیلی مهم است که در هنگام خرید صندلی ماساژ، تمام گزینه‌های مورد نیاز خود را بررسی کنید. اینکه چه گزینه‌هایی مد نظرتان باشد، کاملاً به سلیقه شخصی‌تان بستگی دارد. ترجیح شخصی شما می‌تواند به سایز و وزن‌تان، وضعیت جسمی‌تان، و یا حتی دکوراسیون خانه‌تان بستگی داشته باشد. حتی ممکن است نیاز‌های خود را با توجه به نوع استفاده‌ای که مایلید از یک صندلی ماساژور داشته باشید، تعریف کنید. به عنوان مثال در صورتی که فقط گهگاهی قصد دارید از صندلی ماساژورتان استفاده کنید، احتمالاً یکی از مدل‌های پایه و دم دستی هم برایتان کافی خواهد بود؛ اگر از درد‌های مزمن رنج می‌برید، یا برای مدیریت اضطراب و استرس‌های خود به آن نیاز دارید، ممکن است به یک ماساژور سنگین‌تر و پر‌مصرف نیاز داشته باشید. در ادامه چند مورد از نکاتی که در انتخاب یک ماساژور مناسب باید مد نظر قرار دهید را لیست خواهیم کرد.

1. جنس صندلی ماساژور

بسته به نوع دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه شخصی شما، ممکن است به صندلی پارچه‌ای یا چرمی علاقه‌مند باشید. اگرچه جنس چرم بسیار زیبا و شیک است، اما ممکن است در حین ماساژ، با گرم شدن صندلی عرق کنید؛ یا ممکن است نرمی و لطافت پارچه را ترجیح دهید.

2. سبک و استایل صندلی ماساژور

انواع مختلفی از سبک‌های سنتی که مناسب دکوراسیون داخلی سنتی هستند، تا سبک‌های مدرن و کم حجم وجود دارد که بنا به سلیقه‌تان می‌توانید سبک مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. بسیاری از صندلی‌های ماساژور بسیار حجیم هستند و پایه‌های بزرگی دارند، جای مخصوصی برای قسمت بازو‌ها دارند و بیشتر برای استراحت سر و گردن مناسب هستند. بسیاری از صندلی‌های ماساژ که با ظاهری ساده، اما بسیار براق و شکیل طراحی شده‌اند هم بیشتر جنبه تزئینی داشته و مزایای درمانی کمتری دارند.

در بسیاری از موارد سبک صندلی‌ای که انتخاب می‌کنید، احتمالاً تحت تأثیر جایی بوده که قرار است آن را در آن جای دهید و همینطور اینکه چند بار قصد استفاده از آن را دارید.

3. گارانتی

از آنجایی که صندلی‌های ماساژ با توجه به نوع کارایی‌شان و تعداد ویژگی‌هایی که دارند، عموما گران قیمت هستند؛ توجه به میزان گارانتی آن‌ها بسیار مهم است. معمولاً ضمانتنامه‌های مختلفی، برای صندلی‌های ماساژ ارائه می‌شود؛ می‌توانید ضمانتنامه‌های یک ساله تا ۵ ساله دریافت کنید. بسیاری از این صندلی‌ها دارای ضمانت محدود هستند که بهتر است قبل از خرید به آن‌ها دقت کافی داشته باشید. بررسی شرایط  و اطمینان از اینکه آیا ضمانتی که دریافت می‌کنید، قدرت کافی برای حفاظت از سرمایه‌گذاری شما را دارد یا خیر، امری واجب است.

علاقه مند به خرید صندلی‌های ماساژ هستید بر روی متن کلیک کنید

4. امکانات اضافی

صندلی‌های ماساژ در انواع مختلف و با ویژگی‌های مختلفی وجود دارند. تولید کنندگان همیشه ویژگی‌های جدید فوق‌العاده‌ای را برای کمک به تمایز محصول خود از سایر بازار‌ها ارائه می‌دهند. بسته به بودجه و نیاز‌های فردی شما، ممکن است از هر یک از ویژگی‌های اضافی زیر بهره‌مند شوید:

  • امکان تشخیص نقطه فشار: برخی از صندلی‌های ماساژ قادر به اسکن قسمت پشت شما هستند و سپس خطوط دقیق آن را با نقاط خاص طب سوزنی ردیابی می‌کنند. این امر با استفاده دقیق‌تر از فشار و کارایی بیشتر، می‌تواند یک تجربه واقعاً عالی را برایتان رقم بزند.
  • جاذبه صفر: با بالا رفتن پا‌ها نسبت به قلب، بدن در موقعیتی از بی وزنی مجازی قرار می‌گیرد. این کار باعث آرامش بیشتر و تراز شدن ستون فقرات، افزایش تعادل سیستمیک و ترمیم بدن می‌شود. ویژگی Zero Gravity همچنین می‌تواند در تسکین درد‌های کمر هم کمک کند. هنگامی که صندلی ماساژ در شرایط جاذبه صفر قرار می‌گیرد، هشدار‌ها از قسمت پشت و زانوی شما خارج شده و حالتی مانند احساس بی‌وزنی را تجربه می‌کند. این حس در تسکین درد‌های کمری تأثیر بسیار بالایی دارد.

 

  • امکان شخصی سازی: هنگام تصمیم گیری برای خرید صندلی ماساژ، مهم است که دقیقاً بدانید برنامه‌ها و تنظیمات آن چقدر قابل تنظیم هستند. برخی از صندلی‌های ماساژ بسیار منعطف هستند و تنظیمات قابل انعطافی دارند. همچنین انواع ماساژ از پیش تعریف شده را هم ارائه می‌دهند. برخی دیگر از صندلی‌های ماساژ فقط قابل سفارشی سازی و کنترل هستند؛ این در حالیست که بعضی از صندلی‌های ماساژ فقط برنامه‌های ماساژ از پیش تعیین شده دارند. اگر به دنبال یک صندلی ماساژ با قابلیت سفارشی سازی بالا هستید، به توانایی انتخاب، شدت و سرعت آن توجه کنید. اگر درد‌های مزمن رنج می‌برید و لازم است تنظیماتی که اعمال کرده‌اید دوباره و چند باره انجام دهید، حتماً به دنبال یک صندلی ماساژ دارای حافظه، با قابلیت فراخوان باشید.

بهترین صندلی های ماساژور (راهنمای خرید)

۱. صندلی ماساژ Kahuna LM6800

این صندلی ماساژ، می‌تواند برای مصارف خانگی تضمین شده و از هر نظر بهترین انتخاب باشد. Kahuna LM6800 بیشترین کارایی‌ها را در یک پکیج بسیار متوسط، و با قیمتی مناسب ارائه می‌کند. این صندلی ماساژور بسیار با کیفیت بوده، ویژگی‌های خاصی دارد و در ساخت آن از فناوری و مکانیسم‌های پیشرفته‌ای استفاده شده تا تجربه‌ای آرام‌بخش و درمانی را ارائه دهد. Kahuna LM6800 با قیمت 2000 دلار به فروش می‌رسد.

نقاط قوت

  • Kahuna LM6800 دارای سیستم ماساژ غلتکی L-Track است. این سیستم به شما کمک می‌کند تا حد امکان با فناوری فعلی به یک ماساژ کامل بدن نزدیک شوید.
  • گرانش صفر دارد که با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند غلتک‌های دو پا، کیسه‌های هوا، بالشتک پا و فناوری سلول‌های هوایی، باعث احساس بی نظمی شده و یک ماساژ عالی را تجربه کنید.
  • فناوری صرفه جویی در فضا در طول جاذبه صفر دارد و شامل برنامه‌های متنوعی از جمله کشش یوگا، گرمایش و برنامه‌های مختلف دیگر است.

نقاط ضعف

  • پارچه روی غلتک پا نازک است که می‌تواند باعث آسیب دیدگی پا‌ها شود. بهتر است برای رفع این مشکل، بالشتک دیگری اضافه کنید.

علاقه مند به خرید صندلی‌های ماساژ هستید بر روی متن کلیک کنید

۲. صندلی ماساژ Luraco Technologies iRobotics 7

صندلی‌های زیادی با قیمت بالا‌تر از ۵۰۰۰ دلار وجود دارد، اما همه آن‌ها لزوماً عالی نیستند. این صندلی را می‌توان به عنوان بهترین گزینه در بین صندلی‌های ماساژ گران قیمت، معرفی کرد. صندلی ماساژ Luraco Technologies iRobotics 7 که در رتبه بندی آمازون ۵ ستاره کسب کرده، مجموعه‌ای کامل از همه مزایا و امکاناتی است که یک صندلی ماساژور می‌تواند داشته باشد. IRobotics 7 با قیمت 8500 دلار عرضه می‌شود.

نقاط قوت

  • این ماساژور را می‌توان با کنترل از راه دور و صفحه نمایش لمسی‌اش کنترل کرد.
  • اجزاء iRobotics 7 بسیار بادوام است و کاربری آسانی هم دارد.
  • ۹ برنامه خودکار مانند سلامتی، سرعت، صبح، شب، ورزش، کشش، تلویزیون و … دارد.
  • از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند حافظه ۵ کاربره و اسکن کامل بدن استفاده می‌کند.
  • ویژگی‌های جالب فراوانی دارد که باید وقت بگذارید و یکی یکی آن‌ها را امتحان کنید.

 

۳. صندلی ماساژ Relaxon MK-II Plus

این صندلی ماساژ بسیار با کیفیت، گرانش صفر دارد و برای ماساژ تمام بدن مناسب است. Relaxon MK-II Plus بسیار مقرون به صرفه بوده و می‌توان گفت یک قدم از صندلی‌های ماساژ سطح بالا فاصله دارد.
عموما صندلی‌های ماساژور در محدوده قیمت بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار، برای اغلب افراد مناسب هستند و در صندلی‌های این رده قیمت می‌توانید ویژگی‌های منحصر به فرد و بسیار با کیفیتی را با صرف هزینه‌های مناسب به دست آورید. قیمت این صندلی ماساژور حدودا 1800 دلار است.

نقاط قوت

  • این صندلی ماساژ جاذبه صفر دارد که باعث می‌شود آرامش منحصر به فردی را تجربه کنید.
  • Relaxon MK-II Plus دارای ۴ برنامه خودکار و ۵ نوع ماساژ مختلف است که از ماساژ انسانی تقلید می‌کند.
  • این صندلی ماساژ یک ریموت بزرگ دارد که بسیار مفید است.
  • Relaxon MK-II Plus گرمایش کمر دارد که بسیار راحت است و وضعیت سلامت‌تان را بهبود می‌بخشد.

نقاط ضعف

  • غلتک پای این ماساژور می‌تواند کمی شدید و یا خشن باشد.

 

۴. صندلی ماساژور کامل بدن شیاتسو

این صندلی ماساژ توسط Real Relax ارائه شده و با هزینه‌ای کمتر از ۱۰۰۰ دلار، بهترین صندلی ماساژ ارزان‌قیمت به حساب می‌آید. صندلی ماساژ شیاتسو از ویژگی گرانش صفر، که اغلب در صندلی‌های ماساژ سطح بالا دیده می‌شود برخوردار است. البته برخی از صندلی‌های ارزان‌قیمت هم این ویژگی را دارند، اما کیفیت خیلی عالی ندارند و حتی در اغلب موارد می‌توان گفت چیزی که از آن به عنوان گرانش صفر یاد می‌شود، اصلاً گرانش صفر نیست و در‌واقع تنها یک صندلی ماساژور ساده با برچسب گرانش صفر است؛ اما ماساژور شیاتسو این ویژگی را با کیفیت خیلی عالی و درسطح بالایی ارائه می‌دهد.

ویژگی گرانش صفر در صندلی ماساژ Real Relax دقیقاً مطابق با صندلی‌های ماساژ برتر نیست، اما این گزینه به طور شگفت آوری در این صندلی پیشرفت داشته است. این صندلی با قیمت 850 دلار به فروش می‌رسد.

نقاط قوت

  • Real Relax یک صندلی گرانش صفر راحت و آرامش بخش است.
  • در پایه‌هایش دو چرخ وجود دارد
  • با وزن حدوداً ۹۰ کیلو گرم، به نسبت صندلی‌های ماساژ دیگر سبک، جمع و جور و قابل حمل است.
  • ۴ برنامه اتوماتیک، ۸ نقطه ماساژ در قسمت پشتی، و گرمایش در ناحیه کمر دارد.
  • کنترل از راه دور با صفحه نمایش بسیار با کیفیت دارد.

نقاط ضعف

  • اسکنر بدن ندارد.
  • حافظه سفارشی ندارد.
  • ویژگی‌های محدودی دارد.

 

۵. صندلی ماساژور BestMassage EC-06

 

صندلی ماساژ BestMassage مدل EC-06، به عنوان یکی از بهترین صندلی‌های ماساژ زیر ۱۰۰۰ دلار، یک صندلی ماساژ بسیار مقرون به صرفه است. کمپانی BestMassage برای ساخت محصولات ماساژ خانگی، از جمله میز‌های ماساژ، صندلی‌های ماساژ، ابزار‌ها، لوازم جانبی و موارد دیگر بسیار معروف است. این برند، یکی از بهترین مارک‌های این صنعت است.

این صندلی ماساژ شیاتسو هم از دیگر صندلی‌های این کمپانی مجزا نیست و در لیست صندلی‌های ماساژ راحت، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه این شرکت قرار گرفته است. صندلی ماساژ BestMassage مدل EC-06 با مبلغ 850 دلار به فروش می‌رسد.

نقاط قوت

  • غلتک‌های ماساژ بسیار موثری دارد که احساس آرامش و جوان سازی را در شما به همراه خواهد داشت.
  • یک طراحی بسیار هوشمندانه و عالی دارد.
  • طراحی آن مطابق شکل پشت شما است؛ به طوری که میزان مقاومت را به حداقل می‌رساند و آرامش را بهینه می‌کند.
  • موفق شده رضایت کاربران خود را در سطح بالایی جلب کند.

نقاط ضعف

  • غلتک پا، برای ماساژ پا ندارد و به جای آن باید از کیسه‌های هوا استفاده شود.

 

۶. صندلی ماساژ Ideal Massage Shiatsu Chair

می‌توان Ideal Massage را به عنوان یک خط تولید کمتر شناخته شده و یا حتی یک خرده فروش معرفی کرد که محصولات ماساژ خانگی تولید می‌کند. با اینکه ارزش نام تجاری این برند پایین است، اما این صندلی ماساژ یکی از پر‌امتیار‌ترین و پر‌فروش‌ترین محصولات ماساژ در بازار است. صندلی ماساژ Ideal Massage گرانش صفر دارد و به یک کنترل از راه دور با صفحه نمایش خوب مجهز است. این صندلی با قیمت 1280 دلار به فروش می‌رسد.

نقاط قوت

  • می‌توان گفت با ۴ برنامه خودکار و ۴ نوع ماساژ متنوع، برنامه‌ها و تنظیمات متنوعی دارد.
  • ماساژ درست و اصولی بر روی بدن انجام می‌دهد.
  • در ۳ موضع، جاذبه صفر دارد.
  • با گرما درمانی، ماساژ معمولی را بهبود می‌بخشد و باعث آرامش بیشتر می‌شود.

نقاط ضعف

  • در هنگام خوابیدن صندلی، نمی‌توانید میزانی که پا‌هایتان بالا می‌رود را کنترل کنید.

۷. صندلی ماساژور BestMassage Zero Gravity Shiatsu Chair

 

این صندلی ماساژ هم مانند صندلی مدل EC-06 از برند با کیفیت و محبوبش اعتبار می‌گیرد. این کمپانی با تولید بهترین محصولات مرتبط با ماساژ، که کیفیت بسیار بالایی دارند، سال‌هاست اعتماد مشتری‌ها را به خود جلب کرده است. BestMassage برای ساخت صندلی‌های ماساژ مناسب معروف شده و با فروش صندلی‌های ماساژ ارزان، در حالی که هر چیزی که انتظارش را دارید را در صندلی ماساژتان خواهید یافت، یکه تاز بازار رقابت‌ها شده است. البته لزوماً نمی‌توان انتظار داشت که این محصولات دقیقاً همان ویژگی‌های محصولات رده بالا را داشته باشند. طبیعتاً هرچقدر پول بدهید، همان قدر هم آش می‌خورید و نمی‌توانید با 800 دلار هزینه، انتظار یک صندلی ماساژ خانگی بسیار لوکس و مجلل را داشته باشید. این صندلی با قیمت 800 دلار فروخته می‌شود.

 

نقاط قوت

  • غلتک پا دارد که در اغلب صندلی‌های ماساژ در این بازه قیمت، دیده نمی‌شود. این غلتک‌ها باعث بهبود جریان خون شده و آرامش بیشتری به کاربر می‌دهند.
  • دارای طراحی صاف و تمام سیاه است که ظاهر خوبی دارد.
  • سنسور‌هایی برای ماساژ دقیق شانه و گردن کاربر دارد.
  • همه کاره است.

 

۸. صندلی ماساژ Kahuna SM7300

Kahuna SM7300 یک صندلی ماساژ با کیفیت و پیشرفته است که از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. این صندلی ماساژ‌های عالی ارائه می‌دهد و با آرام کردن ذهن‌تان، شما را برای یک روز آرام آماده می‌کند. این صندلی با قیمت 2600 دلار به فروش می‌رسد.

 

نقاط قوت

  • یک سیستم غلتکی ۶ چرخه با تکنولوژی SL-track دارد که کل بدن، مخصوصاً مناطق مهم را به خوبی ماساژ می‌دهد.
  • ۹ برنامه اتوماتیک برای ماساژ بدن دارد.

نقاط ضعف

  • تنظیمات حافظه کاربر ندارد.

 

همانطور که تا به حال متوجه شدید، حتی ارزان‌ترین صندلی‌های ماساژ هم قیمت بسیار بالایی دارند. اما با توجه به میزان کارایی و دوام آن‌ها، شاید بد نباشد به خرید یک صندلی ماساژ خوب، به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت فکر کنید.

علاقه مند به خرید صندلی‌های ماساژ هستید بر روی متن کلیک کنید

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار