راهنمای خریدکنسول بازی

بررسی و راهنمای خرید کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس Sup Game Box Plus 400

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

کنسول های بازی از قدیم تا امروز مورد توجه علاقه مندان و طرفداران، بازی دوستان و علاقه مندان بوده است. بازی های نوستالژی دهه شصت که دیگر تکرار نخواهد شد نیز مورد استقبال نسل امروز قرار گرفته است. در کناز کنسول های بازی سونی PS4 و مایکروسافت XBOX همچنان بازی های دهه ی شصت دارای جذابیت و هیجان خاصی هستند به طوری که برای کنسول های امروزی و گوشی های هوشمند نسخه های جدید این بازی ها تولید می‌شود.همیشه سرگرمی های دهه های گذشته برای نسل های جدید و همچنین قدیمی ها جذاب بوده است.پس از گذشت چندیدن سال بازی های قدیمی دیگر کارایی نداشته اند و همچنین امکان دستیابی به آنها بسیار سخت شده است.دستگاه Sup Game Box یک کنسول قابل حمل است،که ظاهری شبیه به دستگاه های آتاری بازی قدیمی دارد.این کنسول بازی دارای 400 بازی قدیمی و مهیج نوستالژی است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.از مشهور ترین بازی های این دستگاه میتواند بازی قارچ خور را نام برد که علاقه مندان زیادی چه در دهه های پیشین و چه در دهه های جدید دارد.این دستگاه دارای خروجی AV است تا بتوانید در زمان بازی تصاویر آن را در تلویزیون نیز مشاهده کنید.اگر میخواهید یک هدیه جالب و خاطره انگیز به کودکان و آشنایان خود بدهید این محصول میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400 کنسولی قابل حمل و کوچک است که دارای صفحه نمایش رنگی 3 اینچی ست و ظاهری شبیه آتاری دستی های قدیمی دارد. کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس دارای 168 بازی قدیمی جذاب و مهیج است که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. Sup Game Box مجهز به باتری 1020 میلی آمپر ساعت مدل BL-5C است که توسط کابل موجود در بسته میتوان آنرا شارژ کرد. از بازی های معروف می‌توان قارچ خور و مورتال کمبد 4 را نام برد که علاقه مندان زیادی در دهه های اخیر و جدید در سراسر دنیا دارد.

400 بازی نوستالژیک در یک کنسول بازی جیبی

داشتن 400 بازی مختلف – از بازی‌های هیجان‌انگیزی مثل قارچ‌خور و رمبو گرفته تا بازی‌های فکری مانند انواع پازل – در این کنسول بازی پرتابل جیبی که تنها 77 گرم وزن دارد این محصول را به سرگرمی‌ای ایدئال برای بزرگسالانی تبدیل کرده که از کودکی به بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته‌اند و باز هم دوست‌دار این بازی‌ها هستند. این محصول کمک می‌کند تا اوقات خالی افراد با سرگرمی‌های نوستالژیکی پر شوند که می‌توانند آن‌ها را برای مدتی هم که شده از استرس‌های روزمره دور نگاه دارند.

بازی‌های متنوع این کنسول علاوه بر این می‌توانند برای افراد کم‌ سن‌وسال‌تر هم بسیار جذاب باشند و ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کنند. در واقع شمار زیاد بازی‌های کنسول ساپ گیم باکس مدل Plus 400 این ظرفیت را دارند که سلیقه‌ی تمامی کودکان را پوشش دهند.

Sup Game Box

این کنسول بازی در دو نوع در بازار موجود می‌باشند که شکل ظاهری و محتویات موجود در بسته کاملا یکسان هستند و از ویژگی های نسخه موجود می‌توان به داشتن پیش نمایش بازی ها اشاره کرد که با انتخاب هر بازی تصویر بازی در کادر کوچکی در سمت چپ نمایش داده می‌شود که برای کودکان که نام بازی ها را نمی‌توانند به خاطر بسپارند این ویژگی خیلی جذاب و کارامد است تا از روی تصویر بازی بتوانند بازی مورد علاقه خود را بیابند.

امکان بازی مداوم تا 4 ساعت

باطری لیتیومی قابل شارژ دستگاه امکان بازی مداوم تا 4 ساعت را برای کاربر فراهم می‌سازد و از مزایای آن امکان تعویض پس از پایان عمر مفید باطری است. باطری کنسول از طریق یک پورت مینی یو‌اس‌بی شارژ می‌شود و با توجه به رایج‌بودن استفاده از شارژرهای اندروید کاربران مشکلی از بابت شارژ مجدد دستگاه نخواهند داشت.

 

 

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

بررسی کنسول Sup Game Box

کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس دارای ابعاد جمع و جور 1.5*7.5 سانتی متر است و تنها 77 گرم وزن دارد و این یعنی میتوان آنرا به راحتی در جیب یا کیف خود قرار داد و به راحتی حمل کرد. این کنسول همراه از یک باتری قابل شارژ 1020 میلی آمپری تغذیه میکند و با کابل میکرو USB موجود در بسته میتوام آنرا شارژ نمود. یک کلید جهت نما و 7 کلید دیگر بر روی دستگاه قرار دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. صفحه نمایش رنگی 3 اینچی باعث جذابیت این کنسول شده و اسپیکر در پایین و سمت راست قرار دارد. یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های کنسول ساپ گیم قابلیت اتصال به تلویزیون است که توسط کابل AV صورت می‌گیرد و حال و هوای کنسول میکرو در دهه 60 را تداعی می‌کند.

صفحه‌نمایش کوچک اما بزرگ‌شدنی!

این دستگاه 75 میلی‌متر طول و 15 میلی‌متر عرض دارد و به‌راحتی در جیب جا می‌شود، اما ابعاد کوچک آن به‌هیچ عنوان به معنی عدم کارایی‌اش نیست. صفحه‌نمایش رنگی 3 اینچی دستگاه اگرچه از نظر کیفیت تصویر با کنسول‌های پیشرفته‌ی بازی برابری نمی‌کند، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و گذشته از این امکان اتصال به تلویزیون هم می‌تواند ابعاد کوچک صفحه‌نمایش دستگاه را جبران کند و آن را ارتقا دهد و هم کارایی و جذابیت آن را دوچندان کند.

بررسی کنسول Sup Game Box

دکمه روشن / خاموش، پورت شارژ و خروجی AV در کنار هم در بالای دستگاه قرار دارند و دکمه تنظیم صدا در کنار دستگاه در سمت چپ تعبیه شده است. باتری به راحتی از قسمت پشت دستگاه در جای خود قرار میگیرد.

بدنه‌ی ساده اما کاربردی

بدنه‌ی دستگاه ظاهری ساده دارد و می‌توان گفت روی زیبایی و جذابیت آن زیاد کار نشده. چهار دکمه‌ی انتخاب جهت حین بازی، چهار دکمه‌ی انتخاب گزینه‌های بازی‌ها، دکمه‌های استارت و انتخاب (Select) در پایین و دکمه‌ی شروع مجدد در بالا نزدیک به صفحه‌نمایش دکمه‌هایی هستند که در قسمت رویی دستگاه قرار گرفته‌اند.

امکان کم و زیادکردن صدا از طریق دکمه‌ی مخصوص ولوم در کناره‌ی بدنه وجود دارد و دکمه‌ی خاموش و روشن‌کردن دستگاه هم در قسمت زیرین آن در نظر گرفته شده است.

پورت AV مخصوص اتصال کنسول به تلویزیون در قسمت زیرین دستگاه در کنار پورت شارژ و دکمه‌ی پاور قرار گرفته و اگرچه می‌توان از طریق آن کنسول را به تلویزیون وصل کرد، این امکان وجود دارد که سیم اتصال همراه دستگاه با توجه به فاصله‌ی موردنظر معمول کاربران کوتاه باشد و نیاز به تهیه‌ی سیم دیگری وجود داشته باشد.

 

سایر ویژگی های کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400

  • قابلیت استفاده مداوم تا 4 ساعت
  • اتصال به تلویزیون از طریق کابل AV
  • باتری 1020 میلی آمپری قابل شارژ
  • صفحه نمایش 3 اینچی
  • صفحه نمایش TFT رنگی
  • دارای حافظه 8 گیگ
  • ابعاد: 11*15*75 میلی متر
  • وزن: 77 گرم

مشخصات فیزیکی

  • وزن
    77 گرم
  • شکل ظاهری
    ساده

صفحه نمایش

  • اندازه صفحه نمایش
    3 اینچ
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش TFT

مشخصات فنی

  • حافظه رم
    8 گیگ
  • امکانات ارتباطی
    ارتباط AV برای اتصال به تلویزیون

سایر امکانات

  • امکانات و قابلیت ها
    دارای 400 بازی
  • قابلیت استفاده مداوم تا 4 ساعت
  • اتصال به تلویزیون از طریق کابل AV
  • باتری لیتیوم قابل شارژ

جمع‌بندی؛ ارزش خرید دارد

قیمت پایین کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل Plus 400 در کنار امکانات متعددی که دارد درمجموع این محصول را برای افرادی که می‌خواهند با بازی‌های نه‌چندان حرفه‌ای، به‌ویژه در وقت‌های خالی بین کاری، سرگرم شوند و همچنین برای کودکانی که یا توانایی انجام بازی‌های حرفه‌ای را ندارند و یا از بازی‌های کلاسیک لذت می‌برند به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کرده‌اند.

البته که کیفیت صفحه‌نمایش و سرعت پردازنده‌ی این کنسول بازی فاصله‌ی زیادی با کنسول‌های بازی حرفه‌ای‌تر دارد و به همین خاطر این محصول برای افرادی که به‌دنبال بازی‌های حرفه‌ای‌تر و امروزی‌تر هستند مناسب نیست.

 

برای خرید کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل  Plus 400 بر روی متن کلیک کنید

 

برای خرید کنسول بازی قابل حمل مدل  2SUP همراه با دسته بر روی متن کلیک کنید

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار