اخبار فناوریسامسونگهدست و هدفون

بلومبرگ: ایرپادز پرو ۲ در رویداد ۱۶ شهریور معرفی می‌شود

براساس اعلام مارک گورمن، تحلیلگر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، اپل در رویداد ۱۶ شهریور از ایرپادز پرو ۲ هم رونمایی خواهد کرد. در ابتدا گفته می‌شد این هدفون از طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برد ولی بعد مشخص شد که بار دیگر با همان طراحی آشنا روبرو خواهیم شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن می‌توانیم به بهره‌گیری از چیپ جدید H1 اشاره کنیم که قدرت سخت‌افزاری بیشتری ارائه می‌کند. همچنین احتمالا از بلوتوث ۵.۲ هم پشتیبانی می‌کند. ظاهرا ایرپادز پرد ۲ می‌تواند کیفیت صدای بهتری برای تماس‌ها به ارمغان بیاورد و آهنگ‌ها را با بیت‌ریت بهتری پخش کند.

برخی افشاگران مدعی شده بودند که در کیس این هدفون، پورت USB-C تعبیه شده ولی مینگ‌-چی کو بر این باور است که مانند نسل قبلی، با پورت لایتنینگ روبرو خواهیم شد. به نظر می‌رسد زمانی که آیفون به بهره‌گیری از پورت USB-C روی می‌آورد، ایرپادزها هم از این پورت بهره‌مند خواهند شد.

ایرپادزها از جمله پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم محسوب می‌شوند و بعد از عرضه‌ی مدل پرو در سال ۲۰۱۹، اپل هنوز نسل بعدی آن را عرضه نکرده است. احتمالا تا قبل از برگزاری این مراسم، اطلاعات بیشتری در مورد این محصول فاش خواهد شد. به نظر شما اگر ایرپادز پرو ۲ از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته باشد، آیا باز هم مورد استقبال گسترده قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: MacRumors

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار