لوازم الکتریکیلوازم جانبی کالای دیجیتاللوازم دیجیتال

بهترین فلش‌های Type C در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

در سال‌های اخیر فلش مموری‌ها جایگزین CD و DVD‌ها شده‌اند و بار اصلی جابجایی اطلاعات دیجیتال در زندگی ما را به دوش می‌کشند. این ابزارهای کوچک و فوق‌العاده کاربردی، مسیر بسیار طولانی و پر پیچ و خمی را در طول دوران حضور خود در بازار لوازم دیجیتال تجربه‌ کرده‌اند.

با پیشرفت روز افزون فناوری و مجهز شدن تلفن‌های همراه به سریع‌ترین درگاه‌های ارتباطی مثل USB Type-C، بسیاری از ما به دنبال فلش مموری‌هایی هستیم که از این فناوری سخت‌ افزاری پر سرعت پشتیبانی کند.

در این مقاله ما برخی از بهترین فلش مموری‌های دارای درگاه USB Type-C از معتبرترین برند‌های سازنده‌ی قطعات ذخیره‌سازی اطلاعات را به شما معرفی می‌کنیم.

ارزان‌ترین گزینه: Sandisk Dual Drive 16GB

ارزان‌ترین گزینه: Sandisk Dual Drive 16GB

نقاط قوت:

  • مجهز بودن به دو درگاه USB Type-C و USB 2.0
  • ابعاد کوچک

نقاط ضعف:

  • فضای ذخیره‌سازی بسیار کم
  • سرعت پایین درگاه دوم
  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه

شرکت وسترن دیجیتال یکی از معتبرترین برندهای سازنده‌ی فضای ذخیره سازی – مثل هاردهای اینترنال و اکسترنال – است. سن‌دیسک در واقع شاخه‌ای از این شرکت بزرگ آمریکایی است که وظیفه‌ی ساخت فلش مموری و مموری‌ کارت را برعهده دارد. Sandisk Dual Drive 16GB یک فلش مموری کوچک و قابل اطمینان است که علاوه‌بر پشتیبانی از درگاه USB Type-C به یک درگاه USB 2.0 هم مجهز شده است.

عملکرد دوگانه‌ی این فلش مموری به شما این امکان را می‌دهد تا در عین بهره‌مندی از یکی از سریع‌ترین درگاه‌های انتقال اطلاعات، بتوانید از این فلش مموری برای دریافت و ارسال فایل‌ها در کامپیوترهای قدیمی‌تر هم استفاده کنید. وزن بسیار کم (۵ گرم) در کنار ابعاد کوچک این فلش مموری، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای انتقال فایل‌های کم حجم بین دستگاه‌های مختلف تبدیل کرده است.

مقاوم‌ترین گزینه: Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C

مقاوم‌ترین گزینه: Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C

نقاط قوت:

  • مجهز بودن به دو درگاه USB Type-C و USB 3.1
  • ابعاد فوق‌العاده کوچک
  • مقاومت در برابر آب و شوک

نقاط ضعف:

  • عدم مقاومت در برابر ضربه

سیلیکون پاور از برندهای خوش نام و قابل اعتماد تایوانی در عرصه‌ی ساخت لوازم ذخیره‌سازی اطلاعات است. این برند یکی از پیشرو‌ترین نام‌ها در عرصه‌ی ساخت تجهیزات مقاوم در برابر انواع آسیب‌های فیزیکی است. فلش مموری Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C هم یکی از محصولات مقاوم و خوش ساخت سیلیکون پاور است که در چهار ظرفیت ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی تولید می‌شود. این فلش مموری در برابر شوک و لرزش مقاوم بوده و حتی قرار گرفتن در معرض رطوبت و خیس شدن هم نمی‌تواند به آن آسیبی برساند.

فلش مموری Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C علاوه بر درگاه اصلی USB Type-C به یک درگاه فوق‌العاده پرسرعت USB 3.1 هم مجهز شده است؛ به همین دلیل شما می‌توانید با خرید این فلش مموری، سرعت و پشتیبانی از درگاه‌های USB کامپیوترهای قدیمی‌تر را به‌صورت یک‌جا در اختیار داشته باشید. فلش مموری Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C تنها ۳٫۳ گرم وزن دارد و کوچک‌ترین و سبک‌ترین عضو فهرست بهترین فلش مموری‌های دارای درگاه USB Type-C است.

شیک‌ترین گزینه: Sandisk Ultra Dual Drive USB Type-C 64GB

شیک‌ترین گزینه: Sandisk Ultra Dual Drive USB Type-C 64GB

نقاط قوت:

  • مجهز بودن به دو درگاه USB Type-C و USB 3.1
  • ظاهری زیبا و شیک

نقاط ضعف:

  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه

سومین گزینه‌ی این فهرست هم متعلق به شرکت سندیسک است. فلش مموری Sandisk Ultra Dual Drive پیشنهاد ما به افراد مشکل‌پسند است. اگر دوست دارید که فلش مموری شما علاوه‌بر کارایی، ظاهری شیک و زیبا هم داشته باشد. فلش مموری Sandisk Ultra Dual Drive بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این فلش مموری ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای مصارف عمومی بسیار خوب و مناسب است. متاسفانه این دستگاه از هیچ نوع فناوری مقاوت در برابر آسیب‌های فیزیکی پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل، باید به خوبی از این فلش مموری زیبا محافظت کنید.

فلش مموری Sandisk Ultra Dual Drive به یک درگاه USB Type-C و یک درگاه فوق‌العاده پرسرعت USB 3.1 مجهز شده و برای تمامی دستگاه‌هایی که به پورت‌های USB مجهز شده‌اند، گزینه‌ای بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که بدنه‌ی این دستگاه از فلز و پلاستیک ساخته شده و ساختاری ضد لک و اثر انگشت دارد؛ نکته‌ای که زیبایی آن را دو چندان می‌کند.

فلش مموری همه کاره: CS5129 128GB COTEetCi

فلش مموری همه کاره: CS5129 128GB COTEetCi

نقاط قوت:

  • مجهز بودن به ۴ درگاه (USB Type-C، USB 2.0، microUSB و Lightning)
  • تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

نقاط ضعف:

  • عدم مقاومت در برابر آب و ضربه
  • ظاهر دستگاه زیبا نیست

برند کوتکسی در مقایسه با نام‌های بزرگ تولید کننده‌ی قطعات ذخیره‌سازی اطلاعات، گزینه‌ی نسبتا جوان است که در سال ۲۰۱۳ متولد شده. با این حال، آنچه که فلش مموری CS5129 128GB COTEetCi را در صدر فهرست ما قرار داده، پشتیبانی آن از تمامی درگاه‌های انتقال اطلاعات است. این دستگاه به ۴ درگاه مجهز شده است. اولین و اصلی‌ترین درگاه، همان USB Type-C است. درگاه بعدی این فلش مموری برای طرفداران و کاربران محصولات برند اپل طراحی شده و یک پورت Lightning است. درگاه بعدی یک USB 2.0 بوده و برای اتصال این فلش مموری به کامپیوترهای قدیمی و فاقد پورت USB Type-C طراحی شده.

آخرین پورت این دستگاه هم یک microUSB است که کاربران می‌توانند با استفاده از این درگاه، فلش مموری CS5129 128GB COTEetCi را به تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندرویدی خود متصل کنند. این فلش مموری تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد و به همین دلیل، دیگر نیازی نیست برای جابه‌جایی اطلاعات مهم خود، نگران کمبود فضا باشید. متاسفانه این دستگاه در برابر آسیب‌های فیزیکی مقاوم نیست و ظاهر آن هم به دلیل داشتن پورت‌های متعدد، کمی شلخته است.

فهرست بهترین فلش مموری‌های ما در اینجا به پایان می‌رسد. در این مقاله برخی از بهترین گزینه‌های این حوزه را با در نظر گرفتن انواع نیازها و کاربری‌های مختلف به شما همراهان عزیز معرفی کردیم. لازم به ذکر است که مقاومت قطعات ذخیره‌سازی اطلاعات در برابر آسیب‌های فیزیکی، گزینه‌ای بسیار مهم برای افرادی است که در محیط‌های کاری پر خطر (مثل کارخانه‌ها و پروژه‌های ساختمانی) فعالیت دارند.

بنابر این، اگر می‌خواهید اطلاعات کاری و فنی خود را در یک فلش مموری ذخیره کنید، بهتر است گزینه‌هایی را انتخاب کنید که در برابر نفوذ آب و آسیب‌های فیزیکی مقاوم هستند.

علاقه‌مند به خرید فلش‌ Type C هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار