بازیگیمینگ

تاریخ انتشار بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition برای کامپیوتر مشخص شد‌؛ انتشار تریلر جدید

دقایقی پیش مشخص شد که بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition در تاریخ ۱۷ مرداد ماه روی پی سی عرضه می‌شود.

در زمان تایید بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر، اعلام شد که این بازی در فصل تابستان عرضه می‌شود. نسخه کامپیوتر بازی هورایزن زیرو داون، درواقع نسخه کامل بازی است که شامل بسته الحاقی The Frozien Wilds و تعدادی آیتم تزئینی و سلاح نظیر لباس Carja Storm Ranger، کمان Carja Mighty Bow، لباس Banuk Trailblazer و کمان Banuk Culling به همراه سه پک Nora Keeper، Banuk Traveller و Carja Trader می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش تاریخ دقیق عرضه بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition روی پی سی مشخص شد. کاربران در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هفت آگوست) می‌توانند این بازی ماجراجویی چشم‌نواز و سرگرم کننده را تجربه کنند. همچنین در ادامه تریلر جدیدی از بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد که در جریان آن شاهد ویژگی‌های گرافیکی نسخه PC هستیم.

تیم سازنده تنظیمات گرافیکی متعددی را برای کاربران درنظر گرفته است تا بتوانند هورایزن زیرو داون را با بهترین خروجی ممکن تجربه کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار