انواع بازی ها و سرگرمی هابازیبازی های کنسولگیمینگ

تاریخ انتشار دارکسایدرز جنسیس مشخص شد

با اعلام شرکت THQ Nordic تاریخ انتشار دارکسایدرز جنسیس مشخص شد. به گفته THQ Nordic تاریخ انتشار دارکسایدرز جنسیس برای کامپیوترهای شخصی ۱۴ آذرماه سال ۹۸ خواهد بود. در ادامه تاریخ انتشار دارکسایدرز جنسیس برای کنسول‌های بازی هم مشخص شد: این بازی در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راهی بازار خواهد شد. درحالی‌که تاریخ انتشار دارکسایدرز جنسیس برای پلتفرم‌های مختلف مشخص شد، هنوز تاریخ عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ اعلام نشده است.

بازی دارکسایدرز جنسیس جدیدترین بازی از مجموعه دارکسایدرز به‌حساب می‌آید که با سبکی جدید راهی بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز یک سال از عرضه بازی دارکسایدرز 3 نمی‌گذرد که این بازی قرار است راهی بازار شود. البته که بازی دارکسایدرز 3 به‌عنوان راضی‌کننده‌ای تبدیل نشد و انتقادهای زیادی را به همراه داشت.

تاریخ انتشار دارکسایدرز جنسیس

دارکسایدرز جنسیس شامل ویژگی‌های جدیدی می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به دونفره بازی کردن اشاره کرد. داستان بازی هم به قبل از اتفاقات نسخه اول می‌پردازد. گیم‌پلی بازی در مقایسه با قسمت‌های قبلی تغییر کرده است. بازی دیگر یک عنوان اکشن سوم-شخص نیست. زاویه دوربین از بالا به پایین طراحی شده و شباهت زیادی به دوربین بازی دیابلو پیدا کرده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار