لنووموبایل

تاریخ رونمایی لنوو لیجن ۲ پرو به طور رسمی مشخص شد

گوشی‌های گیمینگ بسیاری از جمله نوبیا رد مجیک ۶، ایسوس راگ فون ۵ و شیائومی بلک شارک ۴ در ماه گذشته به بازار عرضه شد و حالا نوبت به گوشی لنوو لیجن ۲ پرو رسیده تا به جمع این محصولات اضافه شود. قرار است که این گوشی در تاریخ ۱۹ فروردین (۸ آپریل) رونمایی شود.

این خبر توسط بخش بازی شرکت لنوو در ویبو اعلام شد. قرار است که این گوشی، قابلیت جدیدی را ارائه کند که تا به حال در گوشی‌های دیگر از آن استفاده نشده است. لنوو قبلاً به استفاده از دو فن در سیستم خنک‌سازی این گوشی اشاره کرده بود.

انتظار می‌رود که لنوو لیجن ۲ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، ۱۶ گیگابایت رم و فست شارژ ۱۱۰ واتی از طریق دو درگاه USB پشتیبانی کند. گوشی لنوو لیجن دوئل از دو دوربین در وسط قسمت پشتی خود بهره می‌برد و به احتمال زیاد لنوو لیجن ۲ پرو طراحی مشابهی داشته باشد.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار