اخبار فناوریموبایلهوآوی

تصویر واقعی گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S لو رفت

هواوی قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی جدید خود یعنی P50 Pocket S را دو روز دیگر (۱۱ آبان ماه) در چین به کاربران معرفی کند. پیش‌تر نیز پوستر رسمی این گوشی توسط هواوی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. در همین راستا اکنون یک افشاگر تصویر واقعی این گوشی هوشمند تاشو به همراه برخی اطلاعات از پیکربندی و قیمت آن را فاش کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

یک افشاگر چینی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو تصویری واقعی اما نه چندان واضح از گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket S را منتشر کرده که قسمتی از آن در دستان کاربری دیده می‌شود. علاوه بر این تصویر، این افشاگر جزئیات دیگری را از این گوشی تاشوی جدید فاش کرده که بر اساس آن، این گوشی هوشمند در دو پیکربندی روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شود. کاربران می‌توانند از بین ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند.

 

ظاهراً قیمت گوشی هوشمند تاشوی جدید هواوی نیز لو رفته که طبق بر این اساس، نسخه‌ی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی حدود ۸۲۰ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین کاربران باید برای خرید نسخه‌ی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی تاشو مبلغی حدود ۷۵۲ دلار هزینه بپردازند. این همه‌ی اطلاعاتی بود که این افشاگر چینی در رابطه با هواوی P50 Pocket S به اشتراک گذاشته است. تصویری که همراه با این اطلاعات منتشر شده تنها بخش کوچکی از این گوشی تاشو را نشان می‌دهد که در حالت تا شده نگه داشته شده است.

پیش‌تر نیز در گزارشی به قیمت ۶۸۹ دلاری نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و قیمت ۹۶۵ دلاری نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی هواوی Pocket S اشاره شده بود. این در حالی است که این افشاگر چینی ادعا کرده که نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی برای این گوشی جدید تاشو وجود ندارد و این تناقضات کمی عجیب به نظر می‌رسد. طبق اطلاعاتی که قبلا از این گوشی هوشمند تاشو ارائه شده، هواوی Pocket S قرار است به عنوان نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی گوشی تاشو و پرچم‌دار P50 Pocket روانه‌ی بازار شود.

آن طور که به نظر می‌رسد هواوی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸ ۴G به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند بهره می‌برد. این تراشه‌ی هشت هسته‌ای مجهز به ۴ هسته از نوع Cortex-A78 و ۴ هسته‌ی دیگر از نوع Cortex-A55 است و عملکرد پردازشی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه‌ بر‌ این، پردازنده گرافیکی Adreno 642L نیز نسبت به نسل قبلی تقویت شده که افزایش عملکرد ۲۰ درصدی را نوید می‌دهد.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند تاشوی میان‌رده مجهز به نمایشگر ۶٫۹ اینچی آمولد با رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ خواهد بود که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر آن هم به ۲۱:۹ می‌رسد. ظاهراً این گوشی هوشمند تاشو تنها با یک نمایشگر روانه‌ی بازار خواهد شد و خبری از نمایشگرهای ثانویه مانند سایر گوشی‌های هوشمند تاشو نخواهد بود. همچنین سیستم‌عامل هارمونی نیز به صورت پیش‌فرض روی این گوشی تاشوی جدید هواوی نصب خواهد شد.

 

در مورد سیستم دوربین تاشوی جدید هواوی جزئیات دقیقی منتشر نشده، اما گفته می‌شود که از یک سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. سنسور اصلی آن به احتمال بسیار زیاد دوربین ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دو دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی به ایفای نقش خواهند پرداخت. در نهایت باید اشاره کنیم که قیمت‌ها و پیکربندی این گوشی هنوز به طور رسمی از سوی هواوی اعلام نشده، بنابراین باید منتظر رونمایی از هواوی P50 Pocket و سایر جزئیات آن در روز چهارشنبه باشیم.

منبع: Gizmochina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار