اخبار فناوریسونیموبایل

رندرهای رسمی گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۴ لو رفت

سونی قصد دارد فقط چند ساعت دیگر از گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ رونمایی کند و حالا به لطف یکی از افشاگران، می‌توانیم تمام جزئیات طراحی این گوشی را مشاهده کنیم. بر اساس این رندرها، به نظر می‌رسد گوشی جدید سونی در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز راهی بازار می‌شود.

در نگاه اول، طراحی این گوشی تفاوت خاصی با دیگر گوشی‌های این شرکت ندارد. اما اگر به جزئیات کمی دقت کنیم، می‌توانیم برخی تفاوت‌های کوچک را ببینیم. به طور مشخص، حالا زاویه‌های بدنه تیزتر شده‌اند و احتمالا لبه‌های تخت بدنه با استقبال کاربران روبرو خواهد شد. به طور مشخص بعد از اینکه اپل برای آیفون‌ها به بهره‌گیری از لبه‌های تخت بدنه روی آورده، برخی شرکت‌ها هم به این سمت حرکت کرده‌اند.

 

با وجود اینکه سونی می‌گوید گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ یک گوشی کامپکت و جمع‌و‌جور محسوب می‌شود، اما ظاهرا از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد که نسبت به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی ارتقای قابل توجهی به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از این گوشی باید به بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اشاره کنیم.

همانطور که احتمالا می‌دانید، بخش موبایل سونی در چند سال اخیر از بازارهای زیادی خارج شده و این شرکت تصمیم گرفته گوشی‌های گران‌قیمت خود را صرفا برای گروه محدودی از کاربران عرضه کند. با توجه به گزارش‌های مالی منتشر شده، ظاهرا این رویکرد جواب داده و به همین خاطر بخش موبایل سونی به دنبال تغییر رویکرد خود نیست.

منبع: notebookcheck

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار