اخبار فناوریلپ تاپلنوو

رونمایی از لنوو IdeaPad 5i در کنار یک کروم بوک تبدیل شونده

به مناسبت برگزاری کنگره جهانی موبایل، کمپانی Lenovo از دو کروم بوک جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها لنوو IdeaPad 5i است. مدل تبدیل‌پذیر آیدیاپد فلکس ۵ آی – IdeaPad Flex 5i نیز آن را همراهی می‌کند.

هر دو مدل لنوو IdeaPad 5i به پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake تجهیز شده‌اند و کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت دارند.

لنوو IdeaPad 5i

این یک کروم بوک ۱۴ اینچی با نمایشگر فول اچ‌دی و صفحه لمسی انتخابی است. بسته به پیکربندی می‌تواند پردازنده Core i5-1135G7 ، Core i3-1115G4 یا Pentium 7505 را داشته باشد. رم ۴ یا ۸ گیگ و حداکثر ۵۱۲ گیگ SSD هم دیگر مشخصات سخت افزاری آن محسوب می‌شوند.

از امکانات ارتباطی لپ تاپ باید به دو درگاه USB 3.1 تایپ C، یک USB 3.1 تایپ A، یک شیار کارت MicroSD و یک جک هدفون-میکروفون اشاره کنیم. لنوو آیدیاپد ۵ آی از بلوتوث ۵.۱ و وای-فای ۶ هم پشتیبانی می‌کند.

ناگفته نماند زیر ترک‌پد دستگاه، یک لایت‌بار وجود دارد که با تغییر رنگ، مقدار شارژ باقیمانده را نشان می‌دهد.

قیمت کروم بوک لنوو IdeaPad 5i از ۴۴۰ دلار آغاز و در رنگ‌های خاکی و خاکستری عرضه می‌شود.

لنوو آیدیاپد فلکس ۵ آیی

این کروم بوک کانورتیبل دارای پنل اولد ۱۳.۳ اینچ است. برای پردازنده، می‌توانید از بین گزینه‌های مدل قبل و Celeron 6305 یکی را انتخاب کنید. رم ۴ یا ۸ گیگ دستگاه با ۳۲/۶۴ گیگ حافظه eMMC یا ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگ SSD همراهی می‌شود.

مدل فلکس از لحاظ امکانات ارتباطی نیز با IdeaPad 5i اشتراک دارد. قیمت پایه دستگاه با رنگ‌بندی آبی و خاکستری، ۴۴۰ دلار است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار